Czy jest tu jaki mądry?

Data: 2010-04-14 21:31:54
Autor: MH
Czy jest tu jaki mądry?
Kto obejmuje obowiązki po zmarłym Marszałku Sejmu, który sprawował
obowiązki Prezydenta RP?
Pytam, bo wypadki chodzą po ludziach, o czym się wszyscy przekonaliśmy
w ubiegłą sobotę.

================

Opanuj się , nie rób tego !!!

MH

Data: 2010-04-14 13:17:46
Autor: Antenka
Czy jest tu jaki mądry?
On 14 Kwi, 21:31, "MH" <logizn...@op.pl> wrote:
> Kto obejmuje obowiązki po zmarłym Marszałku Sejmu, który sprawował
> obowiązki Prezydenta RP?
> Pytam, bo wypadki chodzą po ludziach, o czym się wszyscy przekonaliśmy
> w ubiegłą sobotę.

===============>
Opanuj się , nie rób tego !!!

Czego? Puknij się w głowę trzy razy. Inni to mogą zrobić. Chcesz, żeby
wariat objął obowiązki głowy państwa???

Antenka

Data: 2010-04-15 08:18:06
Autor: cirrus
Czy jest tu jaki mądry?
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:5dd58829-2527-41ad-a80b-793586767085q15g2000yqj.googlegroups.com...
[...]

"O mamo ja wariat" jak najbardziej do ciebie pasuje, wicemarszałka Ewę Kierzkowską też uśmiercilaś?

--
stevep

Czy jest tu jaki mądry?