Czy jest tu jakis fotograf, ktory robi fotki tylko analogiem?

Data: 2011-01-20 21:36:14
Autor: JA
On 2011-01-20 17:12:30 +0100, "Polon" <Polon@op.pl> said:

Niezlosliwie sie pytam.

Czy jeżeli ostatnio sfotografowałem komórką rozkład jazdy autobusów, to już się nie łapię?
--
200 ISO ma same zalety. Ziarno jak 400 czułość jak 100.
Nie odpowiadam na treści nad cytatem.

Data: 2011-01-20 23:17:40
Autor: Marek Dyjor
On 2011-01-20 17:12:30 +0100, "Polon" <Polon@op.pl> said:

Niezlosliwie sie pytam.

Czy jeżeli ostatnio sfotografowałem komórką rozkład jazdy autobusów,
to już się nie łapię?

prawdziwy fotograf takie coś robi co najmniej średnim formatem, a najlepiej na dużej kliszy.

Data: 2011-01-20 23:49:43
Autor: Dariusz Zygmunt
Czy jest tu jakis fotograf, ktory robi fotki tylko analogiem?
W czwartek, 20 stycznia 2011 23:17, Marek Dyjor wyraził następujacą opinię:
On 2011-01-20 17:12:30 +0100, "Polon" <Polon@op.pl> said:

Niezlosliwie sie pytam.
Czy jeżeli ostatnio sfotografowałem komórką rozkład jazdy autobusów,
to już się nie łapię?
prawdziwy fotograf takie coś robi co najmniej średnim formatem, a
najlepiej na dużej kliszy.
 Bez pokłonów i przesuwów oraz naświetlania a co najważniejsze obróbki negatywu wg systemu strefowego takiego motywu się nie złapie, mowy nie ma  ;-)  Z pozdrowieniami Dariusz Zygmunt  --
53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

Czy jest tu jakis fotograf, ktory robi fotki tylko analogiem?