Czy jest w PL jakiś naprawdę mobilny bank

Data: 2018-09-05 07:17:43
Autor: Bolko
Czy jest w PL jakiś naprawdę mobilny bank
Pytanie jest proste.
Czy jest w Polsce bank w którym wszystko można zrobić drogą elektroniczną?

Bo mam konto banku millenium.
W TV reklamują jacy to oni nowocześni a w rzeczywistości jak trzeba coś
bardziej skomplikowanego to i tak trzeba iść do oddziału banku.

Potrzebowałem zrobić aneks do pożyczki hipotecznej.
Najpierw musiałem podpisać wniosek o aneks.
Potem przynieść dodatkowe papiery żeby pan zeskanował i wysłał do centrali.
No i potem podpisać sam aneks.

A najbardziej to wkurzyło mnie to że mieli do mnie zadzwonić jak aneks
zostanie rozpatrzony.
Ale pan się zwolnił i nie miał kto.

Oczywiście moje konto elektorniczne nic nie wie na ten temat.

Data: 2018-09-05 07:40:13
Autor: Dawid Rutkowski
Czy jest w PL jakiś naprawdę mobilny bank
Z hipoteką zawsze tak będziesz miał, to jest dojna krowa dla banku i koło młyńskie u szyi - nie mają interesu w ułatwianiu tego, nie byłoby pretekstu do rżnięcia na opłatach.
I żadna głupia reklama czy fama, o jakiej pisują trolle fantazjujące, tego nie zmieni.
"Elektronicznie" to można przelew zrobić - jakby to była codzienna aktywność, choć może jak się chodzi do knajp to taki wynalazek jak przelew na numer telefonu może się sprawdzać.
Co jeszcze - saldo sprawdzić, wyciąg dostać, lokatę założyć i zerwać.
Z jakąkolwiek usługą bardziej skomplikowaną niż rachunek czy lokata i tak trzeba do oddziału latać - a w najlepszym wypadku kurier.
Więc nie ma co reklamom wierzyć.
A na te sensowne - czyli obietnice wiśni - też patrzeć z ostrożnością, teraz mnie carrefour wkurzył, byłem w poniedziałek i widzę na ekranach reklamę ich KK z walizką - sprawdzam potem w necie, a to do końca sierpnia ważne. Szkoda, bo ta karta z bgż, a mam ich na liście do przetestowania, tylko okazji brak. Choć i ta promo z walizką taka dziwna - okazuje się, to nie nie tyle walizka, co 30k punktów w bgżowym mamBonus - a najtańsza walizka tam kosztuje ponad 40k.

Data: 2018-09-05 16:59:32
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Czy jest w PL jakiś naprawdę mobilny bank

"Dawid Rutkowski" 9020aa68-1579-4e44-8f8a-df91edc71bfc@googlegroups.com

: promo z walizką taka dziwna - okazuje się, to nie nie tyle
: walizka, co 30k punktów w bgżowym mamBonus - a najtańsza
: walizka tam kosztuje ponad 40k.

Dawna Sygma dawała i walizkę, i bon na 50 pln za jedną KK.
Teraz chyba nadal daje walizki, ale **chyba** bez bonu.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.    http://eneuel.w.duna.pl    .-.     )\._.,-- ....,'``.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_'   /,   _.. \   _\  (`._ ,.

Data: 2018-09-05 08:27:45
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu środa, 5 września 2018 16:59:40 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:

Dawna Sygma dawała i walizkę, i bon na 50 pln za jedną KK.
Teraz chyba nadal daje walizki, ale **chyba** bez bonu.

Jeśli dawna Sygma to obecnie bgż, to nic teraz za KK nie dają - albo ja nie potrafię znaleźć.
Do końca roku jedynie dla KK carrefour jest promo zwalniające z opłat na rok. Tym bardziej szkoda walizki, bo w obu regulaminach brak klauzuli wyłączającej łączenie tych promo.
Ciekawe, jakich dokumentów dochodowych wymagają - póki co nie chce mi się testować, a nawet dzwonić, bo w moim carrefourze (to taki niby "prawdziwy", a nie market, ale taki mniejszy) nie ma usług finansowych, trzeba by się przez pół miasta przejechać.
Ale może do końca roku coś nowego wymyślą.

Data: 2018-09-06 16:02:27
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Dawid Rutkowski wrote:

Jeśli dawna Sygma to obecnie
bgż, to nic teraz za KK nie dają -

BGŹ, ale w galeriach.

BGŹ  marmurowy chyba nadal daje 25 PLN miesięcznie za telefoniczne
 lanie
(baner z kurą) przez rok. Walizka nie kosztuje 300 zł.

--
Eneuel

--
Eneuel

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2018-09-06 12:36:45
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu czwartek, 6 września 2018 16:02:31 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:
Dawid Rutkowski wrote:

> Jeśli dawna Sygma to obecnie
> bgż, to nic teraz za KK nie dają - BGŹ, ale w galeriach.

Rzeczywiście - ale tylko w galeriach, a w necie trzeba się tego naszukać, trafiłem jedynie przez zakaz łączenia tej promo z inną.
Ale nie ma zwolnienia z opłat jak z tą carrefourowską z czasu wakacji :(
I to też nie jest walizka tylko 30k punktów - jest jakiś kuferek za 28k, alw walizka najtańsza za 41k. Ale może się tam przejdę, mam jeden taki punkt niedaleko roboty.

BGŹ  marmurowy chyba nadal daje 25 PLN miesięcznie za telefoniczne
 lanie (baner z kurą) przez rok. Walizka nie kosztuje 300 zł.
Hmm, to mniej czy więcej?
Ciułać 300zł przez rok trochę mi się nie chce.
Ale może jak z KK wyjdzie - trzeba jeszcze regulaminy poczytać.

Data: 2018-09-06 22:58:10
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Czy jest w PL jakiś naprawdę mobilny bank

"Dawid Rutkowski" d4f3af46-7cc4-4b95-971e-9ef81c9fd02e@googlegroups.com

: Hmm, to mniej czy więcej?

300 pln to więcej niż tania walizka.
Za 300 pln można nabyć bardzo lekką walizkę.

: Ciułać 300zł przez rok trochę mi się nie chce.

Zapisujesz 25 kont, po czym co miesiąc wlewasz
100 pln (resztę wlewa bank za poprzedni miesiąc)
i (nudząc się -- na sedesie ;) choćby) zlecasz
25 przelewów w ~2 minuty. 750 pln za godzinę
zlecania. ;)

Możesz nawet z łona ;) przyrody zlecać -- podziwiając
kwiatki leśne i oddychając świeżym powietrzem.

Możesz jadąc autobusem, lub prowadząc samochód -- na
nieprzejezdnym skrzyżowaniu. ;)

Ode mnie możesz otrzymać 110 pln za to konto:

60,00 zł za 5 transakcji kartą wykonanych w ciągu 1 miesiąca

60,00 zł za pełen wniosek online zakończony uruchomieniem konta
         (potwierdzony przelewem online lub podpisaną umową
         papierową w procesie kurierskim)

o ile ja stosownie otrzymam dzięki Tobie i podasz mi godzinę
kliknięcia w link i wysyłki wniosku.

: Ale może jak z KK wyjdzie - trzeba jeszcze
: regulaminy poczytać.

Za KK BGZ mogę Ci dać 110 pln, o ile ja stosownie otrzymam

  https://clk.leadexpert.pl/click?c=1Z9cWURx&cr=jSh5qzht&s=NdnT4JTV

Data: 2018-09-06 23:14:40
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Czy jest w PL jakiś naprawdę mobilny bank

"Eneuel Leszek Ciszewski" pms4e1$gu7$1@node2.news.atman.pl

Ode mnie możesz otrzymać 110 pln za to konto:

Nie jestem biegły w rachunkach -- przyznaję.

+ Ode mnie możesz otrzymać 120 pln za to konto:

[...]

  http://eneuel.w.duna.pl/zdrowie/Renta/renta.htm

Prawy baner na dole. [albo dolny po prawej -- nie wiem dokładnie...]

Data: 2018-09-07 06:06:25
Autor: Dawid Rutkowski
Czy jest w PL jakiś naprawdę mobilny bank
Jesteś pewien, że to ciułanie nadal działa?
Znalazłem dwie edycje, ale druga zakończona na wiosnę.
Poza tym nie było to takie proste - zakres odbiorców wydaje się zawężony - czyli za przelewy na swoje konta w innych bankach premii nie ma - i niestety za przelew do jednego odbiorcy dostaje się tylko jedną złotówkę w danym miesiącu, więc nie da się KK spłacać po 5zł.
Oraz ograniczenie zwrotów do 300zł - 750zł to tylko teoria oparta na błędnych założeniach.

Co do KK to w porównywarkach piszą, że do 30 września oprócz promo można też być zwolnionym z opłat - ale tego to już się zupełnie nie da znaleźć.
Może się dowiem jak w końcu zadzwonią - już prawie godzinę czekam, żal jakiś, ciekawe, czy mają tylu chętnych - z milka czy żaby (wtedy, od dziś to już oficjalnie kupa niestety, choć myślę, że przy żabie pozostaniemy) dzwonili w 5 minut.

Data: 2018-09-07 23:09:59
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Czy jest w PL jakiś naprawdę mobilny bank

"Dawid Rutkowski" 9623be9b-977a-4ea3-b059-08478a3f3cfb@googlegroups.com

: Jesteś pewien, że to ciułanie nadal działa?

Nie -- i piszę o tym, że nie jestem.

   "Eneuel Leszek Ciszewski" pmrc1l$q6g$1@node2.news.atman.pl

> [...]

: Poza tym nie było to takie proste - zakres odbiorców
: wydaje się zawężony - czyli za przelewy na swoje konta

Ja otrzymuję regularnnie.

: - i niestety za przelew do jednego odbiorcy dostaje
: się tylko jedną złotówkę w danym miesiącu, więc nie

Więc trzeba zapisać 25 odbiorców, co na tej grupie
nie jest problemem. Jakby co -- możesz założyć konta
w innych bankach, za co możesz skosić kolejne wisienki.

: da się KK spłacać po 5zł.

Nie da się, ;) ale da się spłacić wiśniami. ;)

: Oraz ograniczenie zwrotów do 300zł - 750zł to
: tylko teoria oparta na błędnych założeniach.

To wycena godziny ,,pracy'' -- ma się nijak do
całości, bo:

 - granica 300 pln
 - trzeba wlać 100 lub 125
 - trzeba zapisać co najmniej 25 obiorców
 - trzeba jakoś zagospodarować wylany szmal
 - trzeba otworzyć i zamknąć konto

: Co do KK to w porównywarkach piszą, że do 30 września
: oprócz promo można też być zwolnionym z opłat - ale

Bardzo śmieszne -- a kiedyż to nie ma zwolnienia?
Pomijam sytuacje typu:

 - koszt karty to 2 pln, ale wisienek bank daje 50 pln
 - zwolnienia warunkiem jest 1 transakcja bądź
   5 transakcji, ale można wynegocjować zero

: tego to już się zupełnie nie da znaleźć.

: Może się dowiem jak w końcu zadzwonią - już

Wyśmieją Cię -- ogólnie KK są w Polsce za free. :)

: prawie godzinę czekam, żal jakiś, ciekawe, czy mają

Po co dzwonisz, skoro możesz pisać?

Data: 2018-09-10 02:50:35
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu piątek, 7 września 2018 23:10:58 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:

: Jesteś pewien, że to ciułanie nadal działa?

Nie -- i piszę o tym, że nie jestem.

To już nie można się na to załapać.
Obecnie jedyna atrakcja to darmowa konto + debetówka (ale już nie wszystkie bankomaty, jedynie planet cash) - i nawet nie wiem, czy do tego również darmowa kasa, czy może płatna jak w żabie (a już w weekend w centrum DC widziałem pierwsze santandery/kupy - na oddziale i nad ulicznym - czyli takim nie przy odddziale - bankomacie)..

: Poza tym nie było to takie proste - zakres odbiorców
: wydaje się zawężony - czyli za przelewy na swoje konta
: w innych bankach premii nie ma

Ja otrzymuję regularnnie.

Cóż, francuski bank - choć kto wie, może źle zrozumiałem regulamin i otrzymujesz zgodnie z nim - a skoro to już musztarda po obiedzie to nie ma co drążyć tematu (bo jeszcze bgż to przeczyta i zaczną sprawdzać - i cofać nagrody ;P)..

[...]

W inteligo można założyć 1000 podkont.

: Co do KK to w porównywarkach piszą, że do 30 września
: oprócz promo można też być zwolnionym z opłat - ale

Bardzo śmieszne -- a kiedyż to nie ma zwolnienia?

Hmm, wręcz zwykle nie ma, darmowa KK to jednak rarytas, a nie chleb powszedni - a szczególnie taka, która będzie darmowa dłużej niż np. rok i nie bierze się jej dla wiśni tylko żeby mieć.

Pomijam sytuacje typu:

 - koszt karty to 2 pln, ale wisienek bank daje 50 pln

Taką to można wziąć, choć wolałbym taką o koszcie 20zł, ale z 500zł wiśni, bo dla 50 to nie chce mi się zawracać głowy.
Ale w przedmiotowej bgż koszt to 72zł rocznie, a wiśnie są dość niewymierne - 30k punktów, które nie za bardzo wiem, jak przeliczyć.
Niby ma być za nie walizka - ale, jak pisałem, w katalogu nie ma walizki za 30k punktów, dopiero za 41k.
Żeby "normalnie" dostać 30k punktów, trzeba tą kartą wydać 15k zł.
W priceless specials kabinówka jest za 17200, a większe (20, 24 i 28 cali) od 25k do 30k.
Można więc z grubsza przyjąć, że punkt w bgż to pół grosza - więc z kartą masz ok. 150zł wiśni.
Jeśli nie ma zwolnienia z opłaty rocznej to połowa jest do zwrotu.

 - zwolnienia warunkiem jest 1 transakcja bądź
   5 transakcji, ale można wynegocjować zero

Jedna to jeszcze do zniesienia, 5 to już dla mnie za dużo - a negocjować co roku mi się nie chce.

: tego to już się zupełnie nie da znaleźć.

: Może się dowiem jak w końcu zadzwonią - już

Wyśmieją Cię -- ogólnie KK są w Polsce za free. :)

Ta, platynowe też? Choć w sumie w citku mam ;>
Ale ta jest z rodzaju tych "gorszych" platynowych, jak np. ta z pko, gdzie wszystkie KK mają wymaganie dochodu 1k - a te "lepsze" platyny jednak się cenią i chcą 10k dochodu miesięcznego - a i z opłaty od razu nie zwolnią, o nie.
Pani z "wyspy" bgż powiedziała, że pierwszy rok za darmo - ciekawe, czy da mi to na piśmie, czy też może pierwszy rok za darmo, ale opłatę pobiorą na koniec tego roku.
Zobaczymy - widać sami chcą, żebym po 3 miesiącach zamknął. To się nawet opłaca - ostatnio citek i żaba dali żonie po stówce za to, żeby świeżo otwartych KK nie zamykała. Ciekawe, czy będą dawać co kwartał?

Z resztą co do tego śmiania to może nie być tak łatwo - od piątku czekam na telefon w sprawie KK - póki co zadzwonił tylko dział kredytów gotówkowych, ale się rozłączył.
Zastanawiam się, czy jeszcze raz wypełniać ten formularz.

: prawie godzinę czekam, żal jakiś, ciekawe, czy mają

Po co dzwonisz, skoro możesz pisać?

O konto napisać można i załatwić wszystko przez net - tzn. teoretycznie, bo może się okazać, że będzie tak "dobrze" to działać jak w eurobanku (gdzie na liście banków, z których można zrobić przelew weryfikacyjny, jest również _eurobank_) - choć np. w krokodylu jednak się udało.

O KK - przynajmniej z tego Twojego linku - nie, jedynie podać telefon i czekać.
Ty w ogóle sprawdzasz, co masz pod tymi banerami?
Chętnie dałbym Ci zarobić i nie musisz się tym dzielić - ale wcale nie jest to łatwe.
KK załatwię raczej na "wyspie", 200zł na bp nie mam na co wydać - ale jak KK będę miał to i konto otworzę i postaram się zrobić te 5 pyknięć debetówką (choć brzydka). Szkoda, że nie masz banera do promo bgż - teraz była taka, ale już się skończyła - 50zł za otwarcie, 100 za wpływ i wydanie, 150 za powtórzenie tego jeszcze 2 razy - choć jak się czyta to, że wyślą mail, aby im podać rachunek do wypłaty premii, to nóż się w kieszeni otwiera.

Data: 2018-09-11 03:01:12
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Czy jest w PL jakiś naprawdę mobilny bank

"Dawid Rutkowski" 5ade3e9b-dfec-4b31-93d9-3c56fe600dc0@googlegroups.com

[...]

Mają w tym wprawę ;) -- kiedyś cofali.

: Taką to można wziąć, choć wolałbym taką o koszcie 20zł, ale z 500zł wiśni,
: bo dla 50 to nie chce mi się zawracać głowy.

Citi dawał 800.

 - zwolnienia warunkiem jest 1 transakcja bądź
   5 transakcji, ale można wynegocjować zero

: Jedna to jeszcze do zniesienia, 5 to już dla mnie
: za dużo - a negocjować co roku mi się nie chce.

Kupiłem w Kauflandzie 2 (były aż 3) grejpfruty (2 z groszami za kg)
i 5 litrów (4,49 za litr) oleju Kujawskiego -- 3 transakcje.
W Lidlu -- trochę jogurtów i jabłek -- 2 transakcje.
(nie mogę nosić zbyt wiele, a nie miałem ochoty na wózek)

W Lidlu wziąłem wózek -- 1 pln i nieznana mi
moneta brytyjska. Zaraz zobaczę, ile warta.

Ludzie zazwyczaj odprowadzają wózki, ale niekoniecznie zabierają
monety. Niezbyt często odchodzę od wózków bez łupów -- monety
polskie, niepolskie, żetony... Bywa, że monety czy żetony trzeba
wydobywać ;) przemocą -- profilaktycznie mam przy sobie kombinerki. :)
(żetony zazwyczaj w takich sytuacjach ulegają ;) zniszczeniu, ale
monety -- niekoniecznie)

: Ty w ogóle sprawdzasz, co masz pod tymi banerami?

Czasami bardzo starannie, czasami mniej starannie, zazwyczaj wcale. :)

: Chętnie dałbym Ci zarobić i nie musisz się tym dzielić - ale wcale nie jest to łatwe.

Dla mnie łatwe, ale od połowy kwietnia niemal stale choruję,
co skutecznie utrudnia mi życie, więc i wisienek nie chwytam
zbyt chętnie...

Medycyna w obecnej Polsce Ludowej ;) jest fajna -- na wszystko sypie
antybiotyk, bez badania... Na: alergię, astmę, uraz akustyczny, wysypkę
(wysypki są zazwyczaj wirusowe) itd... Ciekawe, czy wady wzroku też można
leczyć ;) antybiotykiem?... Układ krążenia także? ;)

Tu:

   http://danutac.oferty-kredytowe.pl/

też możesz poszukać.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.    http://eneuel.w.duna.pl    .-.     )\._.,-- ....,'``.
(,-.`._,'(  coma |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_'   /,   _.. \   _\  (`._ ,.

Data: 2018-09-11 19:14:19
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Czy jest w PL jakiś naprawdę mobilny bank

"Eneuel Leszek Ciszewski" pn744v$hs1$1@node1.news.atman.pl

[...]

+ W Lidlu -- czosnek, trochę jogurtów i jabłek -- 2 transakcje.
W Lidlu wziąłem wózek -- 1 pln i nieznana mi
moneta brytyjska. Zaraz zobaczę, ile warta.

Two Pence -- niewiele.

-=-

Dość często wykonuję rekonesans bez wózka zakończony
kupnem czegoś lekkiego, po czym biorę wózek...

Data: 2018-09-11 19:52:37
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
[...]

Teraz daje 300:

   https://clk.leadexpert.pl/click?c=g8HqtYml&cr=I7GX0nQT&s=NdnT4JTV

w drogerii hebe. Ode mnie w razie czego ;) możesz dostać 170.
Ponieważ karta nie kosztuje rocznie/miesięcznie -- masz niemal ;) 500.

Data: 2018-09-05 16:22:12
Autor: J.F.
Użytkownik "Bolko"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:632ae888-4168-4106-b589-b3ceda3c531d@googlegroups.com...
[...]

Mbank.
Oni od poczatku izolowali klienta od oddziałów, i tak im zostało.

Inteligo mozesz sprawdzic - strategia podobna.

Potrzebowałem zrobić aneks do pożyczki hipotecznej.
Najpierw musiałem podpisać wniosek o aneks.
Potem przynieść dodatkowe papiery żeby pan zeskanował i wysłał do centrali.
No i potem podpisać sam aneks.

Ale pewne rzeczy wymagaja podpisu i kuriera ... czasem prosciej w oddziale.

J.

Data: 2018-09-05 08:28:25
Autor: Bolko
Czy jest w PL jakiś naprawdę mobilny bank

Ale pewne rzeczy wymagaja podpisu i kuriera ... czasem prosciej w oddziale.
ja to rozumie
ale

chce podpisać aneks do umowy i muszę iść do banku podpisać papier o WNIOSEK o aneks do umowy

czyli musze podpisać jakiś papier zeby dostać odpowiedz czy mogę dostać papier właściwy
czy to ma jakiś sens

Data: 2018-09-05 08:55:23
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu środa, 5 września 2018 17:28:26 UTC+2 użytkownik Bolko napisał:
> [...]

czyli musze podpisać jakiś papier zeby dostać odpowiedz czy mogę dostać papier właściwy

Hmm, wniosek o aneks oraz aneks to coś podobnego do np. wniosku o kartę kredytową oraz umowy o kartę kredytową.
Wniosek o KK w wielu bankach można załatwić przez telefon - choćby w milku, sam robiłem, decyzja w 10 minut. Umowa jednak w oddziale (może kurier).
Może wniosek o aneks hipoteczny też gdzieś się da - ale widać nie w milku.

Czy jest w PL jakiś naprawdę mobilny bank