Czy jest w PL jaki¶ naprawdę mobilny bank

Data: 2018-09-05 16:22:12
Autor: J.F.
Czy jest w PL jaki¶ naprawdę mobilny bank
Użytkownik "Bolko"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:632ae888-4168-4106-b589-b3ceda3c531d@googlegroups.com...
Pytanie jest proste.
Czy jest w Polsce bank w którym wszystko można zrobić drog± elektroniczn±?
Bo mam konto banku millenium.
W TV reklamuj± jacy to oni nowocze¶ni a w rzeczywisto¶ci jak trzeba co¶
bardziej skomplikowanego to i tak trzeba i¶ć do oddziału banku.

Mbank.
Oni od poczatku izolowali klienta od oddziałów, i tak im zostało.

Inteligo mozesz sprawdzic - strategia podobna.

Potrzebowałem zrobić aneks do pożyczki hipotecznej.
Najpierw musiałem podpisać wniosek o aneks.
Potem przynie¶ć dodatkowe papiery żeby pan zeskanował i wysłał do centrali.
No i potem podpisać sam aneks.

Ale pewne rzeczy wymagaja podpisu i kuriera ... czasem prosciej w oddziale.

J.

Data: 2018-09-05 08:28:25
Autor: Bolko
Czy jest w PL jaki¶ naprawdę mobilny bank

Ale pewne rzeczy wymagaja podpisu i kuriera ... czasem prosciej w oddziale.
ja to rozumie
ale

chce podpisać aneks do umowy i muszę i¶ć do banku podpisać papier o WNIOSEK o aneks do umowy

czyli musze podpisać jaki¶ papier zeby dostać odpowiedz czy mogę dostać papier wła¶ciwy
czy to ma jaki¶ sens

Data: 2018-09-05 08:55:23
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu ¶roda, 5 wrze¶nia 2018 17:28:26 UTC+2 użytkownik Bolko napisał:
> [...]

czyli musze podpisać jaki¶ papier zeby dostać odpowiedz czy mogę dostać papier wła¶ciwy

Hmm, wniosek o aneks oraz aneks to co¶ podobnego do np. wniosku o kartę kredytow± oraz umowy o kartę kredytow±.
Wniosek o KK w wielu bankach można załatwić przez telefon - choćby w milku, sam robiłem, decyzja w 10 minut. Umowa jednak w oddziale (może kurier).
Może wniosek o aneks hipoteczny też gdzie¶ się da - ale widać nie w milku.

Czy jest w PL jaki¶ naprawdę mobilny bank