Czy jest w Polsce bank nie wymagający REGON?

Data: 2010-01-10 01:30:54
Autor: Pixell
Czy jest w Polsce bank nie wymagający REGON?
Witam,
takie proste pytanko: czy jest w Polsce bank nie wymagający Regonu przy zakładaniu konta firmowego? Pytam jako ofiara "jednego okienka", na Regon czekam i czekam i czekam...., firmowego konta w banku nie mam, w związku z tym zarabiać kasy nie mam jak, koszty za to mam i ZUS oczywiście, tam niestety nie wymagają Regonu.

Pixel

Data: 2010-01-10 00:34:20
Autor: Erazmus
On 10 Sty, 01:30, "Pixell" <pix...@inetia.pl> wrote:
[...]

DB

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2010-01-10 01:49:36
Autor: Liwiusz
Pixell pisze:
[...]

   Załóż konto jako zwykła osoba.

--
Liwiusz

Data: 2010-01-10 04:58:00
Autor: AG
[...]

Alior Bank. Wystarczy powiedzieć że po prostu doniesiesz.

Data: 2010-01-10 14:13:52
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
Czy jest w Polsce bank nie wymagający REGON?
> takie proste pytanko: czy jest w Polsce bank > nie wymagający Regonu przy zakładaniu konta firmowego?

Alior Bank. Wystarczy powiedzieć że po prostu doniesiesz.

jeśli klient "akurat zapomnial wziąć kwitek", poczekają...
ale wątkotwórca nie potrafi podać żadnej z 9 cyferek i tutaj
komputer aliora sie może znarowić i nie wydrukować umowy,

pamiętam, że bez podania regonu, pracownik Aliora chciał
wydrukować umowe ale komputer mu odmówił... --

Data: 2010-01-10 11:55:22
Autor: Chichotek
Był 10 styczeń (niedziela) gdy o godz. 1:30 *Pixell* napisał(a):

takie proste pytanko: czy jest w Polsce bank nie wymagający Regonu przy zakładaniu konta firmowego?

Ostatnio ING przysłał mi ofertę że zakładają konta firmowe bez regonu.

--
Amicus cerus in re incerta cernitur...
Pozdrawiam, Chichotek

Data: 2010-01-12 22:07:36
Autor: ąćęłńóśźż
Czy jest w Polsce bank nie wymagający REGON?
Coś dla "wolnych zawodów"?
JaC

-- -- -

Data: 2010-01-10 12:28:50
Autor: Pete
W dniu 10.01.10 01:30, Pixell pisze:
[...]

Tymczasowo przyjmuj wpłaty na konto prywatne. O ile nie będzie to zwrot VAT, to przez te kilka dni/tygodni przeżyjesz.

--
Pete

Data: 2010-01-10 15:45:43
Autor: Krzysztof Halasa
Pete <nobody@nowhere.com> writes:

Tymczasowo przyjmuj wpłaty na konto prywatne. O ile nie będzie to
zwrot VAT, to przez te kilka dni/tygodni przeĹźyjesz.

Z zaplata za fakture to moze byc dokladnie taki sam problem. Nawet moze
wiekszy niz ze zwrotem VAT.
--
Krzysztof Halasa

Data: 2010-01-10 20:51:17
Autor: Krzysztof Halasa
"wspolna-flaszka.pl" <przemyslaw.rokicki@gazeta.pl> writes:

Z zaplata za fakture to moze byc dokladnie taki sam problem. Nawet moze
wiekszy niz ze zwrotem VAT.

bo ?

Bo np. bank moze miec pretensje, ze unikasz oplaty za konto firmowe
(oficjalnie - ze uzywasz konta niezgodnie z umowa), lacznie z
wypowiedzeniem umowy w przypadku np. recydywy. Kwestia tytulu przelewu,
niektore banki probuja wylapywac napisy w stylu "za fakture vat" itp.
(a przynajmniej dosc niedawno probowaly, juz w czasach eliksirowych
w kazdym razie). Pamietam tez jakies problemy z "za rachunek xx/yy",
z tym ze okazalo sie ze to byl rachunek do umowy-zlecenia.

Moga tez byc jakies niejasnosci np. przy odwolywaniu polecenia zaplaty
(rozne terminy), na razie w praktyce nie spotkalem sie z takim
problemem.
--
Krzysztof Halasa

Data: 2010-01-10 22:28:02
Autor: Pete
W dniu 10.01.10 20:51, Krzysztof Halasa pisze:
[...]

Kij mu w oko. To jemu zależy na kliencie a nie odwrotnie.

[...]

Urban legend.
Do przlewów przychodzących IMO bank się nie przyczepi. Może, gdyby realizować przelewy z DG z konta nie-DG...

Moga tez byc jakies niejasnosci np. przy odwolywaniu polecenia zaplaty
(rozne terminy), na razie w praktyce nie spotkalem sie z takim
problemem.

W życiu PZ nie uruchomiłbym na koncie DG.

Poza tym, autorowi chodzi o zaledwie kilka dni zwłoki...

--
Pete

Data: 2010-01-10 23:46:01
Autor: Krzysztof Halasa
[...]

Kij mu w oko. To jemu zaleĹźy na kliencie a nie odwrotnie.

Bankowi zalezy na kliencie a klientowi na koncie. Z takimi przypadkami
zetknalem sie osobiscie.

[...]

Nic z tych rzeczy, moj znajomy mial cos takiego, w PKOBP (ew PKOSA, nie
pamietam dokladnie).

Do przlewów przychodzących IMO bank się nie przyczepi. Może, gdyby
realizować przelewy z DG z konta nie-DG...

.... to jesli to nie bedzie budowa stadionu narodowego to nie bedzie
problemu, bo nie da sie stwierdzic czy to jest DG czy nie. Faktury
obojetnie jakie mozesz oplacac bez zwiazku z DG. Natomiast jesli ktos
Tobie placi za fakture/rachunek, to typowo jest to DG, ew. moze to byc
jeszcze jakies "refakturowanie" (np. przy najmie) albo umowa-zlecenie,
najem itp.

Poza tym, autorowi chodzi o zaledwie kilka dni zwłoki...

Tak czy owak, przelew przychodzacy z tytulem "zaplata za FV" to jest
ryzyko. Moze nie jakies wielkie, ale jest. Oczywiscie glowy za to nie
ucinaja, przynajmniej ja nie slyszalem.
--
Krzysztof Halasa

Data: 2010-01-13 02:30:21
Autor: kashmiri
Czy jest w Polsce bank nie w ymagający REGON?
Krzysztof Halasa <khc@pm.waw.pl> had the courage to write:
[...]

ech, od lat przychodzą do mnie takie przelewy na ekonto (mbank) i jakoś bez problemu...
k.

Data: 2010-01-10 19:19:07
Autor: Pete
W dniu 10.01.10 15:45, Krzysztof Halasa pisze:
[...]

Niby czemu???

--
Pete

Czy jest w Polsce bank nie wymagający REGON?