Czy jest w Polsce bank nie wymagający REGON?

Data: 2010-01-10 00:34:20
Autor: Erazmus
Czy jest w Polsce bank nie wymagający REGON?
On 10 Sty, 01:30, "Pixell" <pix...@inetia.pl> wrote:
Witam,
takie proste pytanko: czy jest w Polsce bank nie wymagający Regonu przy
zakładaniu konta firmowego? Pytam jako ofiara "jednego okienka", na Regon
czekam i czekam i czekam...., firmowego konta w banku nie mam, w związku z
tym zarabiać kasy nie mam jak, koszty za to mam i ZUS oczywiście, tam
niestety nie wymagają Regonu.

DB

--
pozdrawiam,
Erazmus

Czy jest w Polsce bank nie wymagający REGON?