Czy jestem antyklerykalem ?

Data: 2009-11-11 13:40:28
Autor: cyc
Czy jestem antyklerykalem ?
Sfora moherowych koltunow wrzasnie  oczywiscie , Tak !!.
Do nich wiec , jako do ludzi bezrozumnych i pozbawionych samodzielnosci w mysleniu , kieruje te slowa .
Nie ludkowie , nie jestem antyklerykalem . Jestem zawzietym wrogiem obludy , zlodziejstwa , wyludzaczy , pazrnosci , pychy , kretactwa i zdrady .
Kazden ksiadz , ktory nie zalapuje sie na opisane wyzej okreslenia ma u mnie najwiekszy szacunek i powazanie .
Zapyta ktos , to dlaczego nie pisze o takich wlasnie ksiezach , tylko wytykam ich slabosci ?.
A no nie pisze o porzadnych bo po co ? . "Porzadnosc" u ksiedza winna byc synonimem kaplanstwa i jako taka zjawiskiem zwyczajnym i naturalnym . Pisanie wiec o tym to tak, jakby pisac , ze " biale jest biale " jak mawia nasz prezydent , czy jego brat , nie pamietam juz bo tak sa podobni , ze ..
Pisze sie o rzeczach niezwyczajnych i glownie po to aby je poprawic . Czy pisze sie i mowi w Tv np. o kierowcy , ktory jezdzi przepisowo ?, nie , pisze sie i mowi o pijanym , ktory spowodowal wypadek bo to ma sens i cel ! a celem usilowanie naprawienia istniejacej patologicznej sytuacji .
To samo dotyczy ksiezy . Uwazam , ze wszyscy piwinni jak jeden maz byc wobec nich krytyczni i widzacy ich niedoskonalosci bo przeciez jak nie oni beda wzorem moralnego zachowania i punktem odniesienia , to kto ma takim byc ? .
Kazden ksiadz , ktory sprzeniewierza sie przykazaniom , sprzeniewierza sie wierze i Bogu a ci ktorzy go bronia staja sie gorsi niz on , bo daja tym samym , innym slabym ksiezom  , przywolenie na takie same , niezgodne z przykazaniami i prawem , dzialnia .

cyc

Data: 2009-11-11 05:24:49
Autor: Antenka
Czy jestem antyklerykalem ?
On 11 Lis, 13:40, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
[...]

Jasna ch......ra! Cyc chce uchodzić za świeckeigo myśliciela, ba
teologa!  Pierwej wyjmij dębowy konar ze swojego ślepia, a potem
wypominaj innym ich słabości! Na zdrowie! Widzę, że tekst mocno
zakropiony okowitą hehehe

Antenka

P.s. Bardzo mnie rozczuliłeś...he he he

Data: 2009-11-11 14:04:06
Autor: Piotr
Czy jestem antyklerykalem ?
Dnia Wed, 11 Nov 2009 13:40:28 +0100, cyc napisał(a):

[...]

Ty cycu możesz o sobie myśleć, jak o krynicy uczciwości, ale gdy zobaczę,
że kradniesz, to powiem żeś złodziej. Wielokrotnie tu pisałeś, że nie
jesteś antyklerykałem, ale to co piszesz i stopień zaangażowania
emocjonalnego wkładany w te teksty tego zupełnie nie potwierdzają.
Piotr

Data: 2009-11-11 15:07:51
Autor: cyc
Czy jestem antyklerykalem ?

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:88zs5y7womr3$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Wlasnie o tym pisze .
Mozecie mowic , ze kazden ksiadz to niemal swiety ale jak zobacze , ze taki kradnie to mowie , ze zlodziej i wy macie mi to za zle !.
Moje zaangazowanie w temat wynika z jaznosci widzenia problemow , ktorych wy , do cna zindoktrynowani nie dostrzegacie . \To woda na mlym tych ksiezy o ktorych zazwyczaj tutaj traktuje a moje emocje ? . Nie ma w ty co pisze zadnych rzeczywistych emocji a to co za nie uw Twoich oczach uchodzi to tylko swoista retoryka pozwalajaca wstrzasnac waszymi sumieniami .

cyc

Data: 2009-11-11 15:14:10
Autor: Piotr
Czy jestem antyklerykalem ?
Dnia Wed, 11 Nov 2009 15:07:51 +0100, cyc napisał(a):

Wlasnie o tym pisze .

Piszesz bzdety... Kto to jest, te twoje "wy"?
Argumenty z zadka i do nikogo. Raczej to wygląda na wywrzaskiwanie jakichś
frustracji.
Piotr

Data: 2009-11-11 19:03:10
Autor: cyc
Czy jestem antyklerykalem ?

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:8l3e9tos0dof.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

"Wy" , to znaczy wy , mohery  , glownie rydzykowe  bo przeciez zdecydowana pewnie 90 procentowa wiekszosc katolikow jest normalna i omawiane problemy postrzega tak jak ja !.
Jak sadzisz ilu na grupie jest katolikow ? Niemal wszscy z kilkudziesieciu tu piszacych nimi jest ale tylko kilku z taka determinacja bronia ksiezy pedofili , pospolitych zlodziei , aferzystow , czy sb - kow . Tylko kilku !! w tym Ty .
To do was glownie pisze . Stad owe " wy " !.

cyc

Data: 2009-11-11 19:57:52
Autor: Piotr
Czy jestem antyklerykalem ?
Dnia Wed, 11 Nov 2009 19:03:10 +0100, cyc napisał(a):

[...]

Pustosłowie.
Przytocz te "bronienie pedofili", możesz nawet takie, gdzie robię to ja.
Piotr

Data: 2009-11-11 21:02:32
Autor: Konstanty Wycirowski
Czy jestem antyklerykalem ?

"Piotr" <pnat@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:n2aze08t1mut.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Ty Piotruś, ty to chyba nie tylko księdzem jesteś, ale chyba i z żydowskiej rodziny. Tak umiejętnie nazywasz swoje gówno, "papu"!

Data: 2009-11-11 21:09:03
Autor: Piotr
Czy jestem antyklerykalem ?
Dnia Wed, 11 Nov 2009 21:02:32 +0100, Konstanty Wycirowski napisał(a):

[...]

Słyszałem Wycieruchowski, że ty wszędzie o gówienkach lubisz rozprawiać,
taki koprofagio z ciebie.
Piotr

Data: 2009-11-11 23:38:46
Autor: Konstanty Wycirowski
Czy jestem antyklerykalem ?

"Piotr" <pnat@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:63x6grgddzz8.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

A ty jesteś po prostu takim cwelem, co to się w gównie tarzać lubi.

Data: 2009-11-12 09:46:37
Autor: Piotr
Czy jestem antyklerykalem ?
Dnia Wed, 11 Nov 2009 23:38:46 +0100, Konstanty Wycirowski napisał(a):

Słyszałem Wycieruchowski, że ty wszędzie o gówienkach lubisz rozprawiać,
taki koprofagio z ciebie.
Piotr

A ty jesteś po prostu takim cwelem, co to się w gównie tarzać lubi.

Ta nasza grupowa lewizna, to jakoś strasznie pokonfabulować lubi... Zwolnijcie Wycieruchowski z tym zmyślaniem, bo dogonicie gfiazdem pespowskiej fantastyki-nienaukowej, niejakiego wałkuna.
Piotr

Data: 2009-11-11 14:27:22
Autor: abc
Czy jestem antyklerykalem ?
Pierwszą schizmę w Kościele spowodowała w IV wieku herezja
północnoafrykańska zwana donatyzmem od biskupa Donata z Kartaginy.

Donatyści negowali ważność sakramentów, jeżeli udzielał ich kapłan
znajdujący się w stanie grzechu. Sprzeciwiali się też ponownemu dopuszczaniu
do Kościoła tych, którzy wyrzekli się wiary w czasach prześladowań.

Donatyści potępieni zostali na synodach w Rzymie (313), Arles (314) i
Mediolanie (316).

Występując przeciwko tezom donatystów, św. Augustyn głosił, że Kościół jest
wspólnotą składającą się również z grzeszników oraz że łaska sakramentów nie
zależy od moralności (dyspozycji) tego, kto nimi administruje.

Data: 2009-11-11 14:33:45
Autor: Konstanty Wycirowski
Czy jestem antyklerykalem ?

"abc" <abc@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hdeenv$3l6$1nemesis.news.neostrada.pl...
Pierwsz� schizm� w Ko�ciele spowodowa�a w IV wieku herezja
p�nocnoafryka�ska zwana donatyzmem od biskupa Donata z Kartaginy.

Donaty�ci negowali wa�no�� sakrament�w, je�eli udziela� ich kap�an
znajduj�cy si� w stanie grzechu. Sprzeciwiali si� te� ponownemu dopuszczaniu
do Ko�cio�a tych, kt�rzy wyrzekli si� wiary w czasach prze�ladowa�.

Donaty�ci pot�pieni zostali na synodach w Rzymie (313), Arles (314) i
Mediolanie (316).

Wyst�puj�c przeciwko tezom donatyst�w, �w. Augustyn g�osi�, �e Ko�ci� jest
wsp�lnot� sk�adaj�c� si� r�wnie� z grzesznik�w oraz �e �aska sakrament�w nie
zale�y od moralno�ci (dyspozycji) tego, kto nimi administruje.

Całkiem cię już, bracie kapucynie, pojebało? Czy różaniec ci się calkiem w odbycie wytarł i bodźców nie dostarcza?

Data: 2009-11-11 14:37:13
Autor: abc
Czy jestem antyklerykalem ?
Całkiem cię już, bracie kapucynie, pojebało? Czy różaniec ci się calkiem w
odbycie wytarł i bodźców nie dostarcza?

Czemu służy ostentacyjne, bezwstydne chamstwo niektórych dyskutantów na
grupach dyskusyjnych i różnych forach internetowych? Temu samemu, co
ostentacyjne, bezwstydne chamstwo Urbana, Szczuki, paradujących pederastów,
antykatolickich "artystów" i innych termitów cywilizacji - chodzi o obalanie
tabu kulturowych.

To nie jest robione z głupoty, to jest działanie rozmyślne.

Tabu - w najogólniejszym sensie terminu jest to głęboki i fundamentalny
zakaz kulturowy, którego złamanie powoduje spontaniczną i niejednokrotnie
gwałtowną reakcję ze strony ogółu przedstawicieli tej kultury, gdyż jest
przed nich odbierane jako zamach na całą strukturę tej kultury i jej
integralność, a więc jako zagrożenie dla dalszego istnienia danego
społeczeństwa.

Funkcja tabu jest jasna: - gwarantowanie ciągłości i integralności kultury,
a tym samym biologicznego trwania grupy.

Celem wrogów Chrystusa wykrzykujących bluźnierstwa i krzewiących
antyludzkie, ostentacyjne chamstwo jest doprowadzenie do zwyrodnienia
kultury chrześcijańskiej i stopniowego samounicestwienia się narodów
zdechrystianizowanych i wprowadzonych w krąg szatańskiej cywilizacji
śmierci.

Data: 2009-11-11 14:39:41
Autor: Piotr
Czy jestem antyklerykalem ?
Dnia Wed, 11 Nov 2009 14:37:13 +0100, abc napisał(a):

[...]

Jasne, ale oprócz tego Wycieruchowski po prostu lubi się babrać w g...
Piotr

Data: 2009-11-11 19:43:59
Autor: Jadrys
Czy jestem antyklerykalem ?
abc pisze:

 Temu samemu, co
ostentacyjne, bezwstydne chamstwo Urbana,

Przytocz choć jeden tekst w którym p.Urban napisał; coś po chamsku.. Widzę że pisanie prawdy niektórzy postrzegają jako chamskie zachowanie.

Data: 2009-11-11 19:32:13
Autor: Karol
Czy jestem antyklerykalem ?
Jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):
Przytocz choć jeden tekst w którym p.Urban napisał; coś po chamsku.. Widzę że pisanie prawdy niektórzy postrzegają jako chamskie zachowanie.

chamstwem jest najpierw doprowadzenie do oglupienia i zdeprawowania  narodu,
a pozniej wysmiewanie i wytykanie mu jego wad.
Urban, to wyjatkowa swolocz, ktora powinni powesic za... te odstajace uszy,
jak wieprza.

Data: 2009-11-11 21:24:12
Autor: Jadrys
Czy jestem antyklerykalem ?
Karol pisze:
[...]

Ja tak nie uważam.. Trochę satyry u dziennikarza to tylko zaleta.

Data: 2009-11-11 20:43:13
Autor: Karol
Czy jestem antyklerykalem ?
Jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):
Ja tak nie uważam.. Trochę satyry u dziennikarza to tylko zaleta.
 ale to nie jest zdrowa satyra. To jest przyklad na satyre wynaturzona
uprawiana przez sadyste, ktory najpierw doprowadza swa ofiare do stanu
wyczerpania intelektualnego i fizycznego, a pozniej z niej sie nabija.

Urban to jeden z tych lobuzow, ktorzy utrwalali ten anormalny PRL-owski system
spoleczno-polityczny w Polsce. Ten stary degenerat, powinien swemu Jahve
dziekowac, ze mu spoleczenstwo polskie gardla nie poderznelo, chociaz w pelni
na to zasluzyl. Wielu Polakow jest nadal naiwnych, skoro on moze im wciskac ta
swoja osrana gazetke i dobrze jeszcze prosperowac po tym co Polakom zrobil.

Data: 2009-11-12 21:10:26
Autor: Jadrys
Czy jestem antyklerykalem ?
 Karol pisze:
[...]

Ja odbieram twórczość dziennikarska p. Urbana normalnie, tj. bez emocji. Facet w wielu sprawach ma rację.

Data: 2009-11-11 19:50:47
Autor: boukun
Czy jestem antyklerykalem ?

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hdf0lr$la6$1news.onet.pl...
abc pisze:

[...]

Z jednej strony pisze "prawdę" Urban, z innej usadowiono do mówienia "prawdy" Wildsteina, jeszcze z innej Michnika. I tak każdy ma swojego autoryteta moralnego.... z narodu dobranego... i jest zadowolony.

boukun

Data: 2009-11-11 21:21:53
Autor: Jadrys
Czy jestem antyklerykalem ?

abc pisze:

[...]

Daleki jestem od uznania p.Urbana za swojego idola, jednak muszę obiektywnie przyznać że nie spotkałem jakichś kłamstw w jego publicystyce.

Data: 2009-11-11 20:53:59
Autor: Konstanty Wycirowski
Czy jestem antyklerykalem ?

"abc" <abc@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hdeeqs$dmu$1atlantis.news.neostrada.pl...
Ca�kiem ci� ju�, bracie kapucynie, pojeba�o? Czy r�aniec ci si� calkiem w
odbycie wytar� i bod�c�w nie dostarcza?

Czemu sďż˝uďż˝y ostentacyjne,  Temu samemu, co
ostentacyjne, bezwstydne chamstwo Urbana, Szczuki, paraduj�cych pederast�w,
antykatolickich "artyst�w" i innych termit�w cywilizacji - chodzi o obalanie
tabu kulturowych.

Czemu sluĹźy bezwstydne chamstwo niektĂłrych dyskutantĂłw na  grupach dyskusyjnych i róşnych forach internetowych, do kĂłrych nie dociera Ĺźe ich religijny spam po prostu wkurwia? Bijesz konia bracie kapucynie, a potem w ramach wzmocnienia rozkoszy zaspamiasz usenet swoja religijną sraczką. Nie miej więc pretensji, Ĺźe dostajesz parę jobĂłw. Bo, Ĺźe ty nie prowddzisz dyskusji, tylko uĹźywasz CTRL+V to juĹź nawet matoły typu Piotruś zauwaĹźyły.

Data: 2009-11-11 22:23:26
Autor: rr
Czy jestem antyklerykalem ?
Panie 'abc',

abc pisze:
(...)
[...]

to jest robione w znacznym stopniu - bezmyślnie, z głupoty.
Przecież oni nieświadomie służą komuś, w kogo nie wierzą, w swojej pysze.
Mnie ich żal, bo nie unikną spotkania z 'pędzącym TIRem' sprawiedliwości bożej.

Ale proszę się uśmiechnąć, i wybaczyć im z serca, po katolicku, aby ten TIR nie pędził zbyt szybko.

http://www.youtube.com/watch?v=vKZTxdiLXOs&feature=player_embedded

Szacunek

Roman Rumian

Data: 2009-11-12 01:08:37
Autor: Antenka
Czy jestem antyklerykalem ?
On 11 Lis, 14:37, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
> [...]

kultury chrześcijańskiej i stopniowego samounicestwienia się narodów
zdechrystianizowanych i wprowadzonych w krąg szatańskiej cywilizacji

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny..

ABEcadło niech się tak nie dziwi, bo to są słudzy szatana, o czym
świadczą ich codzienne bluźniercze teksty - jawni wrogowie Boga i
ludzi.

Antenka

Data: 2009-11-11 20:06:13
Autor: Andrzej Adam Filip
Czy jestem antyklerykalem ?
"abc" <abc@wp.pl> pisze:
[...]

Czy może kościołowi wyszło na dobre takie bardzo wczesne w jego historii
potępienie i odcięcie się od "pryncypialności"? Moim zdaniem *NIE*.

"Z punktu widzenia cyc'a" tylko potwierdziłeś jak stara i wiekowa jest
kościelna praktyka "przymykania oczu".

--
Gdy masz atakować blisko, przygotowuj się tak, jakby czekała cię długa droga;
gdy chcesz atakować daleko, czyń tak, jakbyś wybierał się jedynie w krótką

Czy jestem antyklerykalem ?