Czy jestem antyklerykalem ?

Data: 2009-11-11 05:24:49
Autor: Antenka
Czy jestem antyklerykalem ?
On 11 Lis, 13:40, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
Sfora moherowych koltunow wrzasnie  oczywiscie , Tak !!.
Do nich wiec , jako do ludzi bezrozumnych i pozbawionych samodzielnosci w
mysleniu , kieruje te slowa .
Nie ludkowie , nie jestem antyklerykalem . Jestem zawzietym wrogiem obludy ,
zlodziejstwa , wyludzaczy , pazrnosci , pychy , kretactwa i zdrady .
Kazden ksiadz , ktory nie zalapuje sie na opisane wyzej okreslenia ma u mnie
najwiekszy szacunek i powazanie .
Zapyta ktos , to dlaczego nie pisze o takich wlasnie ksiezach , tylko
wytykam ich slabosci ?.
A no nie pisze o porzadnych bo po co ? . "Porzadnosc" u ksiedza winna byc
synonimem kaplanstwa i jako taka zjawiskiem zwyczajnym i naturalnym .
Pisanie wiec o tym to tak, jakby pisac , ze " biale jest biale " jak mawia
nasz prezydent , czy jego brat , nie pamietam juz bo tak sa podobni , ze ...
Pisze sie o rzeczach niezwyczajnych i glownie po to aby je poprawic . Czy
pisze sie i mowi w Tv np. o kierowcy , ktory jezdzi przepisowo ?, nie ,
pisze sie i mowi o pijanym , ktory spowodowal wypadek bo to ma sens i cel !
a celem usilowanie naprawienia istniejacej patologicznej sytuacji .
To samo dotyczy ksiezy . Uwazam , ze wszyscy piwinni jak jeden maz byc wobec
nich krytyczni i widzacy ich niedoskonalosci bo przeciez jak nie oni beda
wzorem moralnego zachowania i punktem odniesienia , to kto ma takim byc ? .
Kazden ksiadz , ktory sprzeniewierza sie przykazaniom , sprzeniewierza sie
wierze i Bogu a ci ktorzy go bronia staja sie gorsi niz on , bo daja tym
samym , innym slabym ksiezom  , przywolenie na takie same , niezgodne z
przykazaniami i prawem , dzialnia .

cyc

Jasna ch......ra! Cyc chce uchodzić za świeckeigo myśliciela, ba
teologa!  Pierwej wyjmij dębowy konar ze swojego ślepia, a potem
wypominaj innym ich słabości! Na zdrowie! Widzę, że tekst mocno
zakropiony okowitą hehehe

Antenka

P.s. Bardzo mnie rozczuliłeś...he he he

Czy jestem antyklerykalem ?