Czy już trwają Kremla?! ;-)

Data: 2010-04-06 00:19:50
Autor: Andrzej Adam Filip
Czy już trwają Kremla?! ;-)
Skoro Rosja obchodzi wyzwolenie Kremla co rok to Polska wykazałaby
(IMHO) obraźliwą pogardę ignorując 300 rocznicę *zajęcia* tegoż Kremla :-)

Z rana przyjaciele, wieczorem wrogowie.
  -- Przysłowie chińskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2010-04-06 00:23:00
Autor: Barnim
Czy już trwają narodowe przygotowania do obchodów 300 rocznicy zajęcia Kremla?! ;-)

Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:5auy37agnv+A45@christina.huge.strangled.net...
Skoro Rosja obchodzi wyzwolenie Kremla co rok to Polska wykazałaby
(IMHO) obraźliwą pogardę ignorując 300 rocznicę *zajęcia* tegoż Kremla :-)

Wielu wpływowym siłom w Polsce byłoby nie na rękę
przypomnienie że Rzeczpospolita była przez jakiś czas
najsilniejszym państwem Europy (może obok Francji).

Wystarczy wspomnieć ośmieszanie i drwiny związane
z paradą WP przed-ostatnim 11-listopada.

Ktoś bardzo by chciał byśmy dalej widzieli się skarleli.
Akurat wiadomo kto i dlaczego :)

Barnim

Data: 2010-04-06 08:22:13
Autor: Sławomir Śnieg

Użytkownik "Barnim" <Barnim@litwa.pl> napisał w wiadomości

Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości
> Skoro Rosja obchodzi wyzwolenie Kremla co rok to Polska wykazałaby
> (IMHO) obraźliwą pogardę ignorując 300 rocznicę *zajęcia* tegoż Kremla
:-)

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Mimo wszystko uważam, że militarnie zostaliśmy skarleli.
Armia Polska jest nieliczna, ale nawet gdyby szybko zostala rozbudowana do
setek tysięcy ludzi to i tak nie miala by (szeroko rozumianego) nowoczesnego
sprzętu. Dziś nie wystaczy dac karabin, onuce i saperke i cieszyc się, że ma
się liczną "silną" armię. Bankructwo takiego myślenia pokazała II wojna
światowa i współczesne konflikty zbrojne na świecie.

Sławomir Snieg

Data: 2010-04-06 08:37:11
Autor: jadrys
Czy już trwają narodowe przygotowan ia do obchodów 300 rocznicy zajęcia Kreml a?! ;-)
W dniu 2010-04-06 08:22, Sławomir Śnieg pisze:

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

[...]

A po jaką ch..rę ci ta silna armia? Chcesz utrzymywać setki tysięcy darmozjadów?

Data: 2010-04-06 04:48:10
Autor: Mariusz Merta
On 6 Kwi, 07:37, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
> [...]

> Sławomir Snieg

A po jaką ch..rę ci ta silna armia? Chcesz utrzymywać setki tysięcy

z tym pytaniem towarzyszu jadrys to na kube
Mariusz Merta

Data: 2010-04-06 14:26:45
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-06 13:48, Mariusz Merta pisze:

[...]

Warunki Kuby sa specyficzne.. Inwazja imperioalistów może nastąpić w każdej chwili. Tak więc silna armia na tej wyspie to konieczność. W Korei Płn. zresztą też. Ale nam nikt nie zagraża (oprócz polityki p. prezydenta) więc utrzymywanie silnej armii w sytuacji gdy wielu ludzi nie jest stać na chleb jest absurdem.

Data: 2010-04-06 16:14:07
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hpf9ap$pcr$1news.onet.pl...
[...]

Są tak specyficzne jak w każdej dyktaturze, teraz Chavez ma kupić uzbrojenie w Rosji za 50 mld.

--
stevep

Data: 2010-04-06 16:25:44
Autor: Andrzej Adam Filip
cirrus: między 5 miliardami USD a 50 miliardami USD nie ma różnicy :-)
"cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> pisze:
[...]
darmozjadĂłw?
[...]

Wy towarzyszu oszołomie macie zawsze kłopoty z rozróżnieniem takiego
detalu jak różnica między 5 a 50 miliardami?
No chyba Ĺźe wy mĂłwicie nie ile ten kontrakt jest wart w obecnych
dolarach a o tym ile będzie wart w dolarach w momencie jego zakończenia ;-)

A może jeszcze towarzyszu oszołomie wypowiecie się na temat tego jak to
Polska zagroziła Rosji zakupem w USA samolotów F-16 za 4 miliardy USD? ;-)

Przyjaciół można mieć o każdym czasie.
Pod warunkiem, że się ich nie potrzebuje.
  -- Churchill, Winston (1874-1965)

Data: 2010-04-07 12:03:19
Autor: cirrus
Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:byjbbo7sz7+A46@heather.huge.strangled.net...
[...]
No chyba że wy mówicie nie ile ten kontrakt jest wart w obecnych
dolarach a o tym ile będzie wart w dolarach w momencie jego zakończenia
;-)
A może jeszcze towarzyszu oszołomie wypowiecie się na temat tego jak to
Polska zagroziła Rosji zakupem w USA samolotów F-16 za 4 miliardy USD? ;-)

A skąd wiesz towarzyszu kretynie na przestrzeni ilu lat zostanie wydane 50 mld biorąc pod uwagę że:
# W ostatnich latach, odkąd rząd USA zabronił sprzedaży ekwipunku wojskowego do Wenezueli, Chavez kupił rosyjską broń za ponad 4 mld dol. Wśród nabytków prezydenta są myśliwce typu Su-30, śmigłowce i 100 tys. karabinów AK. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hglp9

--
stevep

Data: 2010-04-07 12:44:12
Autor: Andrzej Adam Filip
[...]
Korei  Płn. zresztą teĹź. Ale nam nikt nie zagraĹźa (oprĂłcz polityki
[...]

Po prostu znacznie łatwiej mi obstawić że tobie się "detale pomerdały"
lub  "przecinek przestawił" niĹź to Ĺźe *świadomie i poprawnie*
"zacytowałeś" te 50 miliardów USD - na takie "domniemanie" już sobie
"zasłużenie zapracowałeś" (u mnie) choćby tym jak teraz z oślim uporem
teraz idziesz w zaparte ignorując *własne* słóweczko "teraz".
[ "*teraz* Chavez ma kupić uzbrojenie  w Rosji za 50 mld." ]

A jak USA komuś broni nie sprzedają to "człowiek z forsą" i
międzynarodowo uznanym rządem sporego kraju wybór ma, bo inaczej to nie byłoby na świecie tego wolnego rynku o który ponoć USA z takim
niespożytym zapałem walczą, nieprawdaż? :-)

Wam się towarzyszu oszołomie monopol USA na sprzedaż broni marzy?
"Dziś" nie sprzedamy broni a "jutro" "wrogo przejmiemy" (jak Irak)?
Czy może obniżanie kosztów (potencjalnego) wrogiego przejęcia przez USA
leży w żywotnym interesie Wenezueli w twojej "rzeczywistości"? :-)

Historia to uzgodniony zestaw kłamstw.
  -- Napoleon Bonaparte (1769-1821)

Data: 2010-04-06 17:47:58
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-06 16:14, cirrus pisze:
[...]

Jedynym zagrożeniem dla świata są na dzień dzisiejszy USA.  Więc nie dziw się Wenezueli że sie zbroi.

Data: 2010-04-06 08:44:16
Autor: Barnim

Użytkownik "Sławomir Śnieg" <slawomirsnieg@onet.pl> napisał w wiadomości news:hpejgh$4g9$1node1.news.atman.pl...

> [...]
> z paradą WP przed-ostatnim 11-listopada.
>
> Ktoś bardzo by chciał byśmy dalej widzieli się skarleli.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

[...]

Oj, oczywiście zostaliśmy jako naród i państwo mocno skarleni,
militarnie, gospodarczo, politycznie, ludnościowo ale i intelektualnie.

To jeszcze nie jest powód by zamykać się w takim właśnie myśleniu.

Czas pracuje w dalszym ciągu na naszą korzyść, jak wyglądała Polska
te 10 lat (15) temu a jak jest teraz? A jak będzie wyglądać za 10(15) lat?

Barnim

Data: 2010-04-06 09:22:26
Autor: Barnim

Użytkownik "Barnim" <Barnim@litwa.pl> napisał w wiadomości news:hpem17$gl5$1news.eternal-september.org...

> [...]

Oj, oczywiście zostaliśmy jako naród i państwo mocno skarleni,
militarnie, gospodarczo, politycznie, ludnościowo ale i intelektualnie.

A przede wszystkim terytorialnie.
Patrząc na mapę Europy, mam wrażenie że z Polski pozostał jeno kikut.

Barnim

Data: 2010-04-06 09:23:40
Autor: Barnim

Użytkownik "Barnim" <Barnim@litwa.pl> napisał w wiadomości news:hpenh3$iov$1news.eternal-september.org...

> [...]

A przede wszystkim terytorialnie.
Patrząc na mapę Europy, mam wrażenie że z Polski pozostał jeno kikut.

Co nie znaczy że jest to nam dane na wieczność, nie :)

Barnim

Data: 2010-04-06 17:58:23
Autor: u2
W dniu 2010-04-06 00:19, Andrzej Adam Filip pisze:
Skoro Rosja obchodzi wyzwolenie Kremla co rok to Polska wykazałaby
(IMHO) obraźliwą pogardę ignorując 300 rocznicę *zajęcia* tegoż Kremla :-)

Do dzisiaj dobrze pamiętają, że byliśmy potęgą od morza i morza, w
dodatku najbardziej rozwiniętym krajem w Europie :)

Czy już trwają Kremla?! ;-)