Czy już wręczyłeś łapówkę za poz ytywny wynik badań technicznych?

Data: 2012-12-12 01:32:55
Autor: Chris
Czy już wręczyłeś łapówkę za poz ytywny wynik badań technicznych?
W dniu 2012-12-11 21:58, Artur Maśląg pisze:

Co dziesiąty badany samochód nie nadaje się do jazdy!!!
Prawie 80 proc. badanych dostało od kierowców propozycję łapówki!!!

Hmmm byłem miesiąc temu i bez problemu przeszedłem bez żadnych łapówek, jedynie zalecenie to wymiana amorków z przodu i lewego drążka co zaraz uczynię :) drążki i końcówki na obie strony już mam i czekam tylko na amorki no i wolny termin na wymianę połączony z moim wolnym czasem a to nie takie łatwe :(

--
www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.

Data: 2012-12-13 20:30:02
Autor: jerzu
On Wed, 12 Dec 2012 01:32:55 +0100, Chris <spam@spam.de> wrote:

Hmmm byłem miesiąc temu i bez problemu przeszedłem bez żadnych łapówek, jedynie zalecenie to wymiana amorków z przodu i lewego drążka co zaraz uczynię :)

Ja byłem tydzień temu, autem 10 letnim z marszu. Mały luz na
maglownicy, jedyne do czego się przyczepiono. --
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-12-14 11:40:58
Autor: Chris
Czy już wręczyłeś łapówkę za pozytywny wynik badań technicznych?
jerzu nabazgrał(a):

Moje ma 11 lat :)

Data: 2012-12-14 14:46:19
Autor: jerzu
Czy już wręczyłeś łapówkę za pozytywny wynik badań technicznych?
On Fri, 14 Dec 2012 11:40:58 +0100, "Chris" <chris@spam.pl> wrote:

Moje ma 11 lat :)

Nieważne, oba powinny być dawno na złomie wg niektórych geniuszy z tej
grupy.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-12-14 15:49:57
Autor: Chris
[...]

Tylko jak tu oddać na złom 11 letnie auto z przebiegiem 135tyś ...

Data: 2012-12-14 14:56:48
Autor: AZ
On 2012-12-14, Chris <chris@spam.pl> wrote:
Moje ma 11 lat :)
Nieważne, oba powinny być dawno na złomie wg niektórych geniuszy z tej
grupy.

Tylko jak tu oddać na złom 11 letnie auto z przebiegiem 135tyś ...

Takie samochody nie istnieja, czego tutaj tez mozna sie dowiedziec.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-12-14 16:14:05
Autor: jerzu
On Fri, 14 Dec 2012 15:49:57 +0100, "Chris" <chris@spam.pl> wrote:

Tylko jak tu oddać na złom 11 letnie auto z przebiegiem 135tyś ...

Moje ma trochę więcej, bo 230 tys., wg licznika. A ile ono ma w
rzeczywistości to może wiedzieć ten, kto je do Polski sprowadzał :))

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-12-14 19:55:28
Autor: Michał Baszyński
Czy już wręczyłeś łapówkę za pozytywny wynik badań technicznych?
W dniu 2012-12-14 11:40, Chris pisze:

Moje ma 11 lat :)

moje 17.
I przeszło dwa tygodnie temu przegląd bez najmniejszego problemu, pomimo tego, że diagnosta sprawdzał naprawdę rzetelnie wszystko - łącznie z homologacją świateł do jazdy dziennej.
A przede mną starszy pan z dużo młodszą (o jakieś 10 lat najmniej) Skodą wyglądającą na bardzo zadbaną z zewnątrz został odprawiony z kwitkiem..

--
Pozdr.
Michał

Data: 2012-12-14 20:07:46
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2012-12-14 19:55, Michał Baszyński pisze:
W dniu 2012-12-14 11:40, Chris pisze:

Moje ma 11 lat :)

moje 17.

:)

[...]

Widzisz, czym bym nie przyjechał, to nigdy nie miałem problemów z
przeglądem - niezależnie od wieku, a przeglądy robię zwyczajnie
z marszu, jak się komuś przypomni (chociaż nie, ostatnio z jednym była
żona ;)). Kiedyś nawet padł tekst z ust diagnosty, że mój
"leciwiec" jest w zdecydowanie lepszym stanie technicznym, niż
wiele 3-latków (pierwszy przegląd od nowości) i pogadaliśmy sobie
trochę o tym, czym ludzie potrafią przyjechać i później się dziwią,
że ich "nowy samochód" został z kwitkiem odprawiony...

Czy już wręczyłeś łapówkę za poz ytywny wynik badań technicznych?