Czy juz skazano zamachowcow smolenskich?

Data: 2012-09-08 04:32:03
Autor: Tzva Adonai
Czy juz skazano zamachowcow smolenskich?
Czy raport Macierewicza obnazyl spisek zbrodniarzy? Osatnio nie jestem na biezaco z wydarzeniami w Polsce, wiec prosilbym o telegraficzny skrot. Niedawno przeprowadzilismy sie z zona i dzieckiem z Niemiec do California, US. Tutaj z perspektywy stolicy doliny krzemowej Polski prawie nie widac.

Data: 2012-09-08 04:39:22
Autor: Stachu Chebel
On 8 Wrz, 13:32, Tzva Adonai <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
[...]

£O£!!  Robisz teraz w SilikonWolej?! Z piachu robi± tam mikroproce,
piêkna sprawa!! Ale te kalifornijki to trochê inaczej wygl±daj± ni¿ na
filmach. T³uste dupska!! Krótko mówi±c po naszemu : CHEPY!!

Data: 2012-09-08 05:11:46
Autor: Tzva Adonai
Czy juz skazano zamachowcow smolenskich?
piêkna sprawa!! Ale te kalifornijki to trochê inaczej wygl±daj± ni¿ na
filmach. T³uste dupska!! Krótko mówi±c po naszemu : CHEPY!!

Jestem wierny swojej zonie, inne kobiety mnie nie interesuja..

Data: 2012-09-08 15:03:02
Autor: Bogdan Idzikowski
Czy juz skazano zamachowcow smolenskich?

U¿ytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:01b0ac15-bd4f-4ebf-aecb-e20f5882f781googlegroups.com...
piêkna sprawa!! Ale te kalifornijki to trochê inaczej wygl±daj± ni¿ na
filmach. T³uste dupska!! Krótko mówi±c po naszemu : CHEPY!!

Jestem wierny swojej zonie, inne kobiety mnie nie interesuja..

W dwóch wypadkach mê¿czyznê nie interesuj± inne kobiety:
1. gdy jest peda³em;
2. gdy jest zimnym trupem.

--
Donald Tusk - "wola³bym siê nie urodziæ, ni¿ na grobach zmar³ych budowaæ swoj± karierê polityczn±".

Data: 2012-09-08 06:18:20
Autor: Tzva Adonai
Czy juz skazano zamachowcow smolenskich?
1. gdy jest peda³em;
2. gdy jest zimnym trupem.

Jest jeszcze jedna opcja..

3. gdy kocha swoja zone

Data: 2012-09-08 15:20:46
Autor: Gringo
Czy juz skazano zamachowcow smolenskich?

"Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> schrieb im Newsbeitrag news:d0dfa7b9-2f3c-4454-b3cf-4cd1b20c6bd2googlegroups.com...
1. gdy jest peda³em;
2. gdy jest zimnym trupem.

Jest jeszcze jedna opcja..

3. gdy kocha swoja zone

Data: 2012-09-08 06:31:51
Autor: Tzva Adonai
Czy juz skazano zamachowcow smolenskich?
Jest taka zasada, albo ty j± zdradzasz, albo ona ciebie.

Nie wiem gdzie ta zasada obowiazuje, ale na pewno nie w naszym malzenstwie...

Data: 2012-09-08 18:11:17
Autor: Chiron
Czy juz skazano zamachowcow smolenskich?
U¿ytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:338ec0cc-2ad4-409e-b9c9-35ec01b75cd1googlegroups.com...
Jest taka zasada, albo ty j± zdradzasz, albo ona ciebie.

Nie wiem gdzie ta zasada obowiazuje, ale na pewno nie w naszym malzenstwie..

Mo¿e w jego- tak...Cholera- po raz kolejny siê z Tob± zgadzam. Co¶ Ci siê sta³o?
:-)

demokracja to rz±dy os³ów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

Data: 2012-09-08 18:36:27
Autor: Bogdan Idzikowski
Czy juz skazano zamachowcow smolenskich?

U¿ytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisa³ w wiadomo¶ci news:k2fqn5$8f9$1node2.news.atman.pl...
[...]

Spotka³o siê dwóch niepoprawnych marzycieli!

--
Donald Tusk - "wola³bym siê nie urodziæ, ni¿ na grobach zmar³ych budowaæ swoj± karierê polityczn±".

Data: 2012-09-08 16:25:28
Autor: Trybun
W dniu 2012-09-08 15:20, Gringo pisze:

Jest taka zasada, albo ty j± zdradzasz, albo ona ciebie.

A jak robi± to oboje wtedy nie ma mowy o zdradzie?

Data: 2012-09-08 18:10:09
Autor: Chiron
Czy juz skazano zamachowcow smolenskich?
U¿ytkownik "Gringo" <gringo@qmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:k2fgoh$1tm7$1adenine.netfront.net...

[...]

Przykro mi z powodu Twojej ¿ony. Zapewniam, ¿e nie ka¿dy tak ma

Data: 2012-09-08 18:35:23
Autor: Bogdan Idzikowski
Czy juz skazano zamachowcow smolenskich?

U¿ytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisa³ w wiadomo¶ci news:k2fql1$8e2$1node2.news.atman.pl...
[...]

Je¶li masz dzieci, to nigdy nie zrobisz badania stwierdzaj±cego twoje ojcostwo, by siê niemile rozczarowaæ?

--
Donald Tusk - "wola³bym siê nie urodziæ, ni¿ na grobach zmar³ych budowaæ swoj± karierê polityczn±".

Data: 2012-09-08 19:23:09
Autor: Chiron
Czy juz skazano zamachowcow smolenskich?
U¿ytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:504b73cc$0$1216$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Przepraszam- a po co? Ja mam pewno¶æ, ¿e to moje.

Data: 2012-09-08 19:59:58
Autor: Bogdan Idzikowski
Czy juz skazano zamachowcow smolenskich?

U¿ytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisa³ w wiadomo¶ci news:k2futt$cfj$1node2.news.atman.pl...
[...]

Pewno¶ci to nawet twoja ¿ona nie ma, chyba, ¿e rodzi³a w domu!

--
Donald Tusk - "wola³bym siê nie urodziæ, ni¿ na grobach zmar³ych budowaæ swoj± karierê polityczn±".

Data: 2012-09-08 20:06:36
Autor: A. Filip
Czy juz skazano zamachowcow smolenskich?
"Chiron" <eleuzis@onet.eu> pisze:
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w
wiadomości news:504b73cc$0$1216$65785112news.neostrada.pl...

Użytkownik "Gringo" <gringo@qmail.com> napisał w wiadomości

"Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> schrieb im Newsbeitrag
1. gdy jest pedałem;
2. gdy jest zimnym trupem.

Jest jeszcze jedna opcja..

3. gdy kocha swoja zone

Jest taka zasada, albo ty jÄ… zdradzasz, albo ona ciebie.

Przykro mi z powodu Twojej żony. Zapewniam, że nie każdy tak ma

Jeśli masz dzieci, to nigdy nie zrobisz badania stwierdzającego
twoje ojcostwo, by się niemile rozczarować?

Przepraszam- a po co? Ja mam pewność, że to moje.

A "inwestujący" w Amber Gold zakładali że zostali przerobieni? :-)

Bardzo miło/ładnie że _wierzysz_ ale sporo ludzi woli kiedyś w końcu
dowód od wiary.  Mi siÄ™ najlepiej spodobaÅ‚a historia (z Rosji) jak facet
przy rozwodzie zrobił test na ojcostwo i owszem wyszło że ojcem nie jest
ale też jego żona nie jest matką "ich" dziecka _bo w szpitalu dzieci zamienili_ :-)

Data: 2012-09-08 23:09:42
Autor: Chiron
Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:87zk50z8wj.fsfbat.anfi.homeunix.org...
[...]

Starszy jest bardzo podobny do żony. Młodszy- wygląda jak ja w jego wieku. Innego dowodu nie potrzebuję:-). Gdybym miał nie wierzyć własnej żonie- to co z nas byłby za związek? Może nie zrozumiesz, ale ja np nie rozumiem, dlaczego młodzi ludzie rozwiązują intercyzę przed ślubem. Mówią "na wszelki wypadek". Skoro tak sobie "ufają"- to po co się pobierają? Przecież to socjalizm. Ruska mądrość socjalistyczna: "wierz i sprawdzaj".

demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

Data: 2012-09-08 23:55:33
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomości news:k2gc6m$p7l$1node2.news.atman.pl...
[...]

Możesz wyjaśnić: "dlaczego młodzi ludzie rozwiązują intercyzę przed ślubem"?
Żeby zoś rozwiązać trzeba pierw związać. Tak mi się wydaje. A może jestem w błędzie?

Data: 2012-09-09 10:09:26
Autor: A. Filip
[...]

nie jest ale też jego żona nie jest matkÄ… "ich" dziecka _bo w  szpitalu dzieci zamienili_ :-)

[...]

Widać "młodzi" wyciągają logiczne wnioski _dla siebie_ ze statystyk co
do ilości rozwodów i nawet zaczyna się trend unikania ślubów kościelnych.
Zapinasz pasy w samochodzie tylko jak planujesz wypadek? :-)
Żyje się w świecie takim jaki jest a nie takim jaki być powinien.

Data: 2012-09-09 10:20:47
Autor: u2
Czy juz skazano zamachowcow smolenskich?
W dniu 2012-09-09 10:09, A. Filip pisze:
Widaæ "m³odzi" wyci±gaj± logiczne wnioski _dla siebie_ ze statystyk co
do ilo¶ci rozwodów i nawet zaczyna siê trend unikania ¶lubów ko¶cielnych.

Jestes w stanie przytoczyc odpowiednie dane statystyczne ?

Data: 2012-09-09 10:56:46
Autor: A. Filip
Czy juz skazano zamachowcow smolenskich? [wierzta w śluby]
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
[...]

AFAIR _na razie_ wydaje się że widać dość powolny _kierunek zmian_, w wartościach absolutnych zaś "nie za bardzo" :-)

A dokładnych danych musiałbym szukać bo chyba opieram się na materiale z
któregoś dziennika TV(P?) o ogólnej wymowie że ilość ślubów leci w RP3 w
dół ale kościelnych/konkordatowych procentowo znacznie bardziej niż
cywilnych.  AFAIR teza o (powoli) narastajÄ…cym trendzie unikania Å›lubów
kościelnych przez ślub "tylko cywilny" była tam wyraźnie postawiona.

Zaś typowe statystyki mogą być zwodnicze bo tak naprawdę liczy się ilu z tych co biorą ślub (tylko) cywilny _mogłaby_ zamiast niego wsiąść ślub
kościelny (ze skutkami cywilnymi) bo część nie mogłaby (w KRzK).

Data: 2012-09-09 12:27:55
Autor: u2
Czy juz skazano zamachowcow smolenskich? [wierzta w ¶luby]
W dniu 2012-09-09 10:56, A. Filip pisze:
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
[...]

AFAIR _na razie_ wydaje siê ¿e widaæ do¶æ powolny _kierunek zmian_, w warto¶ciach absolutnych za¶ "nie za bardzo"

Czyli twoje "dane" to twoje widzimisie :-)

Data: 2012-09-09 10:40:38
Autor: Chiron
Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:874nn7aa89.fsfbat.anfi.homeunix.org...
[...]

Stoimy na gruncie diametralnie różnych przekonań. Ty zakładasz, że człowiek podlega prawom przypadku. W takim razie czytajmy jakieś obiektywne dane statystyczne- i wyciągajmy z nich wnioski. I jest to Z_tego_punktu_widzenia spójne.

Ja mam głębokie przekonanie, że swoimi oczekiwaniami, myślami, etc tworzymy nasz świat. W moim świecie nie istnieje coś takiego jak "przypadek" (chyba że w gramatyce). No bo nie znam zdarzenia, które nie miało przyczyny. Jestem przekonany, że to, jacy jesteśmy w danym momencie (nie: jacy myślimy, że jesteśmy) sprawia, że przyciągamy do siebie odpowiednich ludzi. Zaufanie ograniczone to ja mogę mieć na drodze w stosunku do innego kierowcy. A także w stosunku do siebie. I tak- jak wyjeżdżam z domu- i mam wrażenie, że inni kierowcy jeżdżą tak, jakby chcieli spowodować wypadek- to wiem, że trzeba się zatrzymać na kawkę, spacerek:-). Bo to jest we mnie.
Jeśli tworzę związek z drugą osobą (żona, dziecko) - to mogę ufać- lub nie. Świadczy to wyłącznie o jakości naszego związku. Jestem głęboko przeświadczony, że z zasadą ograniczonego zaufania po prostu dobrego związku zbudować się nie da

Data: 2012-09-09 10:46:08
Autor: u2
Czy juz skazano zamachowcow smolenskich?
W dniu 2012-09-09 10:40, Chiron pisze:
Ja mam g³êbokie przekonanie, ¿e swoimi oczekiwaniami, my¶lami, etc
tworzymy nasz ¶wiat. W moim ¶wiecie nie istnieje co¶ takiego jak
"przypadek" (chyba ¿e w gramatyce). No bo nie znam zdarzenia, które nie
mia³o przyczyny.

Za zdarzeniem losowym, n.p. katastrofa naturalna lub awaria techniczna
stoja okreslone przyczyny, co jednak nazywa sie zdarzeniem losowym.
Zwiazek przyczynowo - skutkowy jest zachowany.

W przypadku zamachu nie mowi sie o zdarzeniu losowym, tylko o swiadomym
dzialaniu zamachowcow.

Data: 2012-09-09 10:47:46
Autor: u2
W dniu 2012-09-09 10:46, u2 pisze:
[...]

Oczywiscie zamachowcy, jesli nie chca rozglosu, tak jak w przypadku WTC,
to beda pozorowac zdarzenie losowe.

Data: 2012-09-09 11:49:21
Autor: Przemys³aw M.
Czy juz skazano zamachowcow smolenskich?
Dnia Sun, 09 Sep 2012 10:47:46 +0200, u2 napisaù(a):

W dniu 2012-09-09 10:46, u2 pisze:
W dniu 2012-09-09 10:40, Chiron pisze:
Ja mam gùæbokie przekonanie, ýe swoimi oczekiwaniami, myúlami, etc
tworzymy nasz úwiat. W moim úwiecie nie istnieje coú takiego jak
"przypadek" (chyba ýe w gramatyce). No bo nie znam zdarzenia, które nie
miaùo przyczyny.

[...]

Jak takiú màdry to dlaczego nie jesteú w rzàdzie?

--

¥Musimy pamiætaã, ýe aby zwyciæýyã, trzeba pamiætaã o maksymie
 Józefa Piùsudskiego  zwyciæýyã i spoczàã na laurach to klæska, byã

Data: 2012-09-09 12:26:29
Autor: Chiron
Czy juz skazano zamachowcow smolenskich?
Uýytkownik "Przemysùaw M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisaù w wiadomoúci news:k2honp$qsh$1dont-email.me...
[...]

Proszæ wskazaã màdrych ludzi w obecnym rzàdzie RP

demokracja to rzàdy osùów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

Data: 2012-09-09 12:27:59
Autor: Przemys³aw M.
Czy juz skazano zamachowcow smolenskich?
Dnia Sun, 9 Sep 2012 12:26:29 +0200, Chiron napisaù(a):

[...]

Wùasnie wskazalem kandydata: u2. On wie wszystko lepiej.

Data: 2012-09-09 11:18:17
Autor: Chiron
Czy juz skazano zamachowcow smolenskich?
U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:504c5752$0$1229$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Jedzie kto¶ samochodem, i uderza w s³up.
zacz±³ hamowaæ, ale hamulec nie zdzia³a³:
1. hamulec nie zadzia³a³ bo kierowca go nie odda³ do przegl±du

2  hamulec nie zadzia³a³, bo kierowca usn±³ (ca³± noc pracowa³) i za pó¼no zareagowa³

3. hamulec nie zadzia³a³, bo na przegl±dzie pracownik by³ partaczem, nie nie zauwa¿y³ usterki

4. hamulec nie zadzia³a³, bo kto¶ uszkodzi³ go celowo

Dla mnie za ka¿d± z tych sytuacji stoi konkretny cz³owiek, jego dzia³anie- ¶wiadome lub te¿ nie. Nie ma tu przypadku. Ba! Mam przekonanie, ¿e okre¶laj±c które¶ ze zdarzeñ jako "przypadkowe" ¶ci±ga siê odpowiedzialno¶æ z konkretnego cz³owieka (ludzi). Napisz- któe ze zdarzeñ Ty nazwiesz przypadkowym?

Data: 2012-09-09 12:30:19
Autor: u2
W dniu 2012-09-09 11:18, Chiron pisze:
[...]

Mo¿na mówiæ tylko o winie nieumy¶lnej, gdyby mechanik ¼le naprawi³
hamulec, co innego gdyby celowo go zepsu³.

A pierwsze dwa przypadki to ju¿ seryjny samobójca.

Data: 2012-09-09 11:17:20
Autor: A. Filip
[...]

obiektywne dane statystyczne- i wyciÄ…gajmy z nich wnioski. I jest to
[...]

Chcesz "jeszcze więcej cynizmu"? Hipoteza:
Wraz ze skokowym wzrostem populacji, gęstości zaludnienia, mobilności i
długości życia ludzi zapewne nastąpiło zasadnicze przeszacowanie szans
na napotkanie "potem" (wyraźnie) lepszego partnera a w jej skutku
"dostosowawcza" zmiana dominujących strategii i zachowań w ramach
kultury w której żyjemy. Że o latami "stresującym" wzroście wymagań co
do partnera/partnerki też wspomnę.

Data: 2012-09-09 11:51:48
Autor: Chiron
Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:87vcfn8sin.fsfbat.anfi.homeunix.org...
[...]

No bo ja cały czas piszę o słupie, a Ty...o czymś innym. To, co napisałeś tyczy "głowy". Z różnych przyczyn w naszym kręgu kulturowym ludzie w większości żyją ułudami. Dla nich rzeczywistościa stała się rzeczywistość podstawiona- jak w filmie "The Truman Show". Oczywiście- ani partnera ani partnerki "głową" wybrać się nie da- stąd rozczarowania. W ogóle oczekiwanie w stosunku do drugiego człowieka jest czymś "wymyślonym". Należy sobie zdawać sprawę, że drugi człowiek jest taki, jaki jest. Albo jesteśmy w stanie drugą osobę taką zaakceptować- albo nie.Tu nie ma logiki kognitywnej. Jeśli zaakceptują się wzajem- i będą cały czas swój związek umacniać- to wróżę im szczęśliwe życie.
Inna sprawa- jak sobie wymyślają: facet ma dużo zarabiać, realizować się w biznesie, ma mieć dom, samochód taki, żeby znajomym oczy wyłaziły, ona ma być laska niesamowita, w firmie ma robić karierę, etc- no to nie ma raczej szans, żeby taka para się utrzymała.

Data: 2012-09-08 16:24:06
Autor: Bogdan Idzikowski
Czy juz skazano zamachowcow smolenskich?

U¿ytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:d0dfa7b9-2f3c-4454-b3cf-4cd1b20c6bd2googlegroups.com...
1. gdy jest peda³em;
2. gdy jest zimnym trupem.

Jest jeszcze jedna opcja..

3. gdy kocha swoja zone

===========================

Jest wiele prawd. Ta jest gówno prawd±!

--
Donald Tusk - "wola³bym siê nie urodziæ, ni¿ na grobach zmar³ych budowaæ swoj± karierê polityczn±".

Data: 2012-09-08 18:32:46
Autor: Chiron
Czy juz skazano zamachowcow smolenskich?
U¿ytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:504b5508$0$26685$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Pierniczysz ojciec. Czytaæ hadko

Data: 2012-09-08 18:08:58
Autor: Chiron
Czy juz skazano zamachowcow smolenskich?
U¿ytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:504b4207$0$1316$65785112news.neostrada.pl...

[...]

No ale co masz na my¶li pisz±c o tym zainteresowaniu? Bo dla mnie normalne jest, ¿e widz±c piêkn± dziewczynê zachwycê siê jej piêknem, mo¿e odczujê po¿±danie- ale z ca³± pewno¶ci± nie zdradzê ¿ony.

Data: 2012-09-08 18:33:20
Autor: Bogdan Idzikowski
Czy juz skazano zamachowcow smolenskich?

U¿ytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisa³ w wiadomo¶ci news:k2fqiq$8ba$1node2.news.atman.pl...
[...]

Je¶li wed³ug ciebie: "widz±c piêkn± dziewczynê zachwycê siê jej piêknem, mo¿e odczujê po¿±danie" jest brakiem zainteresowania, to siê z tob± zgodzê.

--
Donald Tusk - "wola³bym siê nie urodziæ, ni¿ na grobach zmar³ych budowaæ swoj± karierê polityczn±".

Data: 2012-09-09 10:36:07
Autor: Marek
Czy juz skazano zamachowcow smolenskich?
W dniu sobota, 8 wrze¶nia 2012 14:11:46 UTC+2 u¿ytkownik Tzva Adonai napisa³:
> piêkna sprawa!! Ale te kalifornijki to trochê inaczej wygl±daj± ni¿ na

> filmach. T³uste dupska!! Krótko mówi±c po naszemu : CHEPY!!

Jestem wierny swojej zonie, inne kobiety mnie nie interesuja..

Puszczanie sie z facetami nie jest zadna zdrada !

Data: 2012-09-09 20:31:23
Autor: u2
W dniu 2012-09-09 19:36, Marek pisze:
[...]

Ten cwelik kiedys wyznal na psp, ze najbardziej lubi rzniecie w 4 litery :-)

Data: 2012-09-09 21:57:41
Autor: HaMMeR
Czy juz skazano zamachowcow smolenskich?
W dniu sobota, 8 wrze¶nia 2012 13:32:03 UTC+2 u¿ytkownik Tzva Adonai napisa³:
[...]

Z ta zona, ktora sie codziennie goli? Gratuluje,
ale niepokoi mnie to 'wasze dziecko', bowiem sam
przyznales onegdaj, ze jestes homoseksualista z
pederastycznymi inklinacjami!
Krotko mowiac, kalasz saba teraz amerykanska ziemie?

Data: 2012-09-11 09:34:15
Autor: Marek
Czy juz skazano zamachowcow smolenskich?
W dniu poniedzia³ek, 10 wrze¶nia 2012 06:57:41 UTC+2 u¿ytkownik HaMMeR napisa³:
> [...]

Z ta zona, ktora sie codziennie goli? Gratuluje,

Tzwelowi to nie przeszkadza - on lubi meskie typy...( androgenofil).

Data: 2012-09-10 15:08:38
Autor: A. Filip
Dlaczego "należy" chwalić USA [już nie kolejne obiecanki wizanki :-) ]
  pisze:
On 10 Wrz, 08:42, "A. Filip" <a...@xl.wp.pl> wrote:
"emailstuffn...@gmail.com" <jack.kle...@gmail.com> pisze:

> przeciez Polacy moga wyjezdzac do *demokratycznej* FR- Putina, na
> Bialorus, na Ukraine,

> ah... jeszcze na Kube, ktora tu zachwalacie.

> Przeciez w/g was we wszytkich tych w/w panstwach panuje dobrobyt i
> nawet chcecie tego samego systemu w Polsce.

> Plujcie dalej na *kapitalistow amerykanskich* w sieci, to Amerykanie
> na pewno zwieksza limit na karty zielone dla Polakow:))

A tych co ich nie trzeba kupować (na okrągło) to USA nie mają głęboko?
Kto się tanio sprzedaje ten _na własne życzenie_ niewiele dostaje ;-)

Wizy można znieść raz, a przyobiecywać głuptakom ich zniesienie jak
doskonale widać można wielokrotnie :-)

po co Polakom zniesienie wiz do USA? Kochaja FR Putina - to przeciez
tam moga wyjezdzac:)

A po co USA polityki mokrej i suchej stopy wobec Kubańczyków?
Po to by regularnie pokazywać w TV jak to dobre USA przyjmują
uciekinierów z Kuby z jednoczesnym "całkowicie bezdusznym" zawracaniem
większości z nich (tych przyłapanych na morzu) z powrotem na tą ponoć
piekielną Kubę gdzie żyć ma się nie dać :-)

UK jest znacznie bliżej niż USA (tańsze bilety), pracować tam (i innych
krajach UE) legalnie bez wiz tam można -> więc wyłącznie dla tego ponoć
"zielona wyspa europejskiego kapitalizmu" nie ma *ponownie* ponad 20%
bezrobocia.

Data: 2012-09-11 07:07:51
Autor: Marek
[...]

A ja sie przeprowadzilem do miejscowosci 20 km od polskiej granicy.
Zarabiam euro, a buleczki i serek kupuje w Polsce.

Data: 2012-09-11 17:07:24
Autor: Marek Woydak
Czy juz skazano zamachowcow smolenskich?
Dnia Tue, 11 Sep 2012 07:07:51 -0700 (PDT), Marek napisa³(a):

[...]

Czyli mo¿na. Tylko nieudacznicy co to nic nie potrafi± wci±¿ bêd± narzekaæ,
¿e Tusk z³ama³ im karierê.

MW

Data: 2012-09-11 17:11:41
Autor: A. Filip
Marek Woydak <marek2x@wp.pl> pisze:
Dnia Tue, 11 Sep 2012 07:07:51 -0700 (PDT), Marek napisał(a):

W dniu sobota, 8 września 2012 13:32:03 UTC+2 użytkownik Tzva Adonai napisał:
[...]

Czyli można. Tylko nieudacznicy co to nic nie potrafią wciąż będą
narzekać, że Tusk złamał im karierę.

MW

A Obama udowadnia że tylko nieudacznicy nie zostają prezydentami USA? :-)

Czy juz skazano zamachowcow smolenskich?