Czy juz skazano zamachowcow smolenskich?

Data: 2012-09-09 21:57:41
Autor: HaMMeR
Czy juz skazano zamachowcow smolenskich?
W dniu sobota, 8 września 2012 13:32:03 UTC+2 użytkownik Tzva Adonai napisał:
Czy raport Macierewicza obnazyl spisek zbrodniarzy? Osatnio nie jestem na biezaco z wydarzeniami w Polsce, wiec prosilbym o telegraficzny skrot. Niedawno przeprowadzilismy sie z zona i dzieckiem z Niemiec do California, US. Tutaj z perspektywy stolicy doliny krzemowej Polski prawie nie widac.

Z ta zona, ktora sie codziennie goli? Gratuluje,
ale niepokoi mnie to 'wasze dziecko', bowiem sam
przyznales onegdaj, ze jestes homoseksualista z
pederastycznymi inklinacjami!
Krotko mowiac, kalasz saba teraz amerykanska ziemie?

Data: 2012-09-11 09:34:15
Autor: Marek
W dniu poniedziałek, 10 września 2012 06:57:41 UTC+2 użytkownik HaMMeR napisał:
> [...]

Z ta zona, ktora sie codziennie goli? Gratuluje,

Tzwelowi to nie przeszkadza - on lubi meskie typy...( androgenofil).

Czy juz skazano zamachowcow smolenskich?