Czy juz skazano zamachowcow smolenskich?

Data: 2012-09-11 07:07:51
Autor: Marek
Czy juz skazano zamachowcow smolenskich?
W dniu sobota, 8 wrze¶nia 2012 13:32:03 UTC+2 użytkownik Tzva Adonai napisał:
Czy raport Macierewicza obnazyl spisek zbrodniarzy? Osatnio nie jestem na biezaco z wydarzeniami w Polsce, wiec prosilbym o telegraficzny skrot. Niedawno przeprowadzilismy sie z zona i dzieckiem z Niemiec do California, US. Tutaj z perspektywy stolicy doliny krzemowej Polski prawie nie widac.

A ja sie przeprowadzilem do miejscowosci 20 km od polskiej granicy.
Zarabiam euro, a buleczki i serek kupuje w Polsce.

Data: 2012-09-11 17:07:24
Autor: Marek Woydak
Dnia Tue, 11 Sep 2012 07:07:51 -0700 (PDT), Marek napisał(a):

[...]

Czyli można. Tylko nieudacznicy co to nic nie potrafi± wci±ż będ± narzekać,
że Tusk złamał im karierę.

MW

Data: 2012-09-11 17:11:41
Autor: A. Filip

W dniu sobota, 8 września 2012 13:32:03 UTC+2 użytkownik Tzva Adonai napisał:
[...]

Czyli można. Tylko nieudacznicy co to nic nie potrafią wciąż będą
narzekać, że Tusk złamał im karierę.

MW

A Obama udowadnia ĹĽe tylko nieudacznicy nie zostajÄ… prezydentami USA? :-)

Czy juz skazano zamachowcow smolenskich?