Czy już teraz nie robią normalnych ram?

Data: 2010-07-22 09:00:31
Autor: Tomek
Czy już teraz nie robią normalnych ram?
QRT pisze:
Nie trzeba nic robić same pękają. Widać, że Iron Horse nie umie robić

Czy możesz pokazać zdjęcie ramy albo tylnego trójkąta z boku w jakiejś szerszej perspektywie? Po tych detalach mam lekkie przeczucie, że faktycznie ten profil może pracować w tym miejscu trochę na ścinanie lub skręcanie, a przyspawany jest tylko poniżej osi zawiasu, więc pękł powyżej spawu.

Data: 2010-07-22 06:11:13
Autor: QRT
On 22 Lip, 09:00, Tomek <x...@y.z> wrote:
QRT pisze:

> [...]

faktycznie ten profil może pracować w tym miejscu trochę na ścinanie
lub skręcanie, a przyspawany jest tylko poniżej osi zawiasu, więc pękł
Tu widać cały trójkąt
http://www.bikestats.pl/rowery/Iron-Horse_637_4351.html
Pracuje na pewno na skrecanie.

Czy już teraz nie robią normalnych ram?