Czy już zapaliliście wszyscy światełko żołnierzom radzieckim

Data: 2010-05-06 23:00:28
Autor: Hans Kloss
Czy już zapaliliście wszyscy światełko żołnierzom radzieckim
....którzy zginęli na ziemiach polskich? Chciałbym wyjść naprzeciw tej pięknej
inicjatywie, aby "pozbyć się ciężaru krzywdy, który gniecie nas w duszy i nie
pozwala żyć” i przekroczyć swoje nieznośne ograniczenia narodowe i religijne.
Pomyślałem sobie, że powinniśmy zapalić lampkę wszystkim "zwykłym chłopcom",
którzy walczyli we wszystkich strasznych wojnach w Europie. 1 września zapalmy
światełko dzielnym chłopcom z SS! A 1 sierpnia odważnym chłopcom Oskara
Dirlewangera, którzy nie bacząc na niebezpieczeństwa oczyścili spory kawałek
Warszawy w imię prawa do panowania swojego narodu. Zapalmy wreszcie 17
września lampki młodym chłopcom, którzy utorowali drogę swoim mocodawcom do
codziennego praktykowania wolności na skórze naszych dziadków i babć przez
następne 50 lat. Doceńmy ich wysiłki."
http://arturbazak.salon24.pl/178858,zwyklym-chlopcom-i-naszym-babciom
J-23
PS: "I niech zgwałcą napotkane Polki a Polakom niech zabiorą zegarki - to
będzie genialne upamiętnienie krasnoarmiejców"

Data: 2010-05-06 16:12:26
Autor: Hans Kloss
Czy już zapaliliście wszyscy światełko żoł nierzom radzieckim
On 7 Maj, 01:05, "Gdzie waluta EUR obiecana do 2009" <e...@eu.pl>
wrote:

zapal sobie
Jogi śmieciu, ty znowu o pieszczotach ;). Palenie kutasem światełka w
odbycie zaproponuj jednak raczej swemu mężowi, bo ja się pedryli
brzydzę...
J-23

Data: 2010-05-06 16:28:45
Autor: Hans Kloss
Czy już zapaliliście wszyscy światełko żoł nierzom radzieckim
On 7 Maj, 01:13, "Gdzie waluta EUR obiecana do 2009" <e...@eu.pl>
wrote:

Spierdalaj

Sam  spierdalaj śmieciu do sowietów, do swoich ;). Gnidę taka jak ty
przyjmą zapewne z otwartymi rękami..
J-23

Data: 2010-05-06 16:40:49
Autor: Hans Kloss
Czy już zapaliliście wszyscy światełko żoł nierzom radzieckim
On 7 Maj, 01:30, "Gdzie waluta EUR obiecana do 2009" <e...@eu.pl>
wrote:

[stek bzdur]

Dopóki bydlaki takie jak ty jogi  bezkarnie podają się za Polaków to
ja się nigdzie nie wybieram ;). Najpierw trzeba was wyłapać lak wszy,
wpakować do bydlęcych wagonów i odesłać razem z boukunami do
sowieckiej ojczyzny, dopiero potem można będzie podróżować. Do
Izraela? czemu nie, w Ejlacie  ponoć całkiem nieźle można się
wybyczyć ;)
J-23

Data: 2010-05-06 17:12:06
Autor: J-23
On 7 Maj, 01:00, "Hans Kloss" <necr0...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
...którzy zginęli na ziemiach polskich? Chciałbym wyjść naprzeciw tej pięknej
inicjatywie, aby "pozbyć się ciężaru krzywdy, który gniecie nas w duszy i nie
pozwala żyć&#8221; i przekroczyć swoje nieznośne ograniczenia narodowe i religijne.
[...]

Mimo wszystko zapale swieczke na mogile zolnierzy Armii Radzieckiej.
Zdarzalo mi sie taka zapalona swieczke stawiac na mogilach zolnierzy
niemieckich z czasow 1 WS. Smierc to smierc, ktora wszystko wymazuje.
To jest forma pojednania, bliszsza jak widze ateiscie, niz
zadeklarowanemu katolowi. Dla mnie, kolejny przyklad typowej
hipokryzji. Niby sraty-taty, ze to wybaczenie i milosierdzie, a w
istocie zasranstwo i msciwosc.

J-23 itede...

Data: 2010-05-06 22:11:07
Autor: HaMMeR
On 7 Maj, 02:12, J-23 <khan...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

zadeklarowanemu katolowi. Dla mnie, kolejny przyklad typowej
hipokryzji. Niby sraty-taty, ze to wybaczenie i milosierdzie, a w

Na takie propagandowe gesty masz odpowiednia pore .., 1 listopada,
a nie 'dzien zwyciestwa'  naszych kolejnych okupantow!
Co za hebana , wymozdzona targowica.., bez wstydu, bez dumy i honoru!

Data: 2010-05-07 00:40:54
Autor: Hans Kloss
Czy już zapaliliście wszyscy światełko żoł nierzom radzieckim
On 7 Maj, 02:12, J-23 <khan...@gazeta.pl> wrote:

Zdarzalo mi sie taka zapalona swieczke stawiac na mogilach zolnierzy
niemieckich z czasow 1 WS.
Mi też. Mało tego, zdarzało się zapalić znicz i tym Niemcom którzy
polegi w czasie  IIWS. Ale wiesz kiedy? Pierwszego listopada, albo
drugiego, propozycję żeby to robić np. 1 września uznałbym za
skurwysyństwo czystej wody....
 Niby sraty-taty, ze to wybaczenie i milosierdzie, a w
istocie zasranstwo i msciwosc.
A to już są wyłącznie twoje konfabulacje
J-23

Data: 2010-05-06 19:47:04
Autor: Bruner
Czy już zapaliliście wszyscy światełko żołnierzom radzieckim
Kloss ty naprawde jestes pierdolniety

jest jedna roznica Stalin nie mial planow eksterminacji polskiej ludnosci w Oswiecimiu.

to ze zyjesz dzisiaj zawdzieczas tym chlopakom ze wschodu

albo jak bys zyl to by Mengele wlasnie teraz operowal cie zywcem skalperem.

Data: 2010-05-07 00:37:35
Autor: Hans Kloss
On 7 Maj, 01:47, "Bruner" <so...@buziaczek.pl> wrote:

Kloss ty naprawde jestes pierdolniety
Miarkuj się śmieciu...

jest jedna roznica Stalin nie mial planow eksterminacji polskiej ludnosci w
Oswiecimiu.
Fakt, gnoju, planował robić to (i robił) na Syberii, w Kazachstanie, w
okolicach Smoleńska...

to ze zyjesz dzisiaj zawdzieczas tym chlopakom ze wschodu
Ty skurwysynu, te "chłopaki ze wschodu" zabiły DWADZIEŚCIA osób z
mojej rodziny, w tym dziadka. Niemcy zabili dwóch.. Masz śmieciu
jeszcze jakieś pytania?

albo jak bys zyl to by Mengele wlasnie teraz operowal cie zywcem skalperem.
Jakbym dorwał  taką kurwę jak ty to byś się modlił żeby mieć do
czynienie raczej z dr Mengele bo mym ci mordoplastykę robił kijem
golfowym a nie żadnym "skalperem"
J-23

Data: 2010-05-07 01:08:09
Autor: zenek
Hans Kloss pisze:
[...]

Ty jestes glupi jak but, wielka szkoda ze nie byles w Wojsku Polskim i nie posmakowales zwyklego zolnierskiego chleba.

W kazej armii sa zswinie i degeneraci NKWD i SS. jakbys chcial wiedziec to rosyjskie chlopaki jakby nie parly do przodu to za nimi stal taki spec szkolony w katyniu z nkwd ktory im strzelal w LEB.

Data: 2010-05-06 16:26:35
Autor: Hans Kloss
Czy już zapaliliście wszyscy światełko żoł nierzom radzieckim
On 7 Maj, 01:08, zenek <ze...@op.pl> wrote:

Ty jestes glupi jak but,
A ty jesteś kurwim synem, ludzkim śmieciem i kawałkiem padliny. Po tej
wstępnej wymianie uprzejmości jedźmy dalej
 wielka szkoda ze nie byles w Wojsku Polskim i
nie posmakowales zwyklego zolnierskiego chleba.
Ależ byłem, byłem kurwi synu. I jakbym miał takie bydlę jak ty na
(pisownia zamierzona)  swojej kompanii to by kociarstwo używało go do
przepychania kibli tak długo dopóki by nie zmądrzał.
. jakbys chcial wiedziec
to rosyjskie chlopaki jakby nie parly do przodu to za nimi stal taki
spec szkolony w katyniu z nkwd ktory im strzelal w LEB.
Coś takiego, aleś mi sensacje powiedział....obejrzyj sobie matole
ruski film "sztrafbat", 6 odcinków porządnego kina wojennego, tam masz
to (i więcej jeszcze) pokazane w detalach.
Tym bardziej, głupcze, nie widzę powodu żeby 9 maja upamiętniać w
jakikolwiek sposób nkwdowskich morderców ani dziczy którą gnali na
pewną śmierć.
Btw. w Polsce znicze zapala się na obcych grobach dnia 1 listopada,  w
dzień Wszystkich Świętych i zupełnie nie widzę powodu żeby robić to
któregoś tam maja. Dlaczego Polacy mają czcić w jakikolwiek sposób
dzień zwycięstwa nkwdystów nad gestapowcami?
J-23

Data: 2010-05-07 08:09:44
Autor: Piotr
Dnia Thu, 6 May 2010 16:26:35 -0700 (PDT), Hans Kloss napisał(a):

Dlaczego Polacy mają czcić w jakikolwiek sposób
dzień zwycięstwa nkwdystów nad gestapowcami?

I przepędzenia jednego okupanta, przez drugiego.
Tak, więc zenek palimy świece poległym żołnierzom obcych armii pierwszego
listopada, bo faktycznie w swojej masie nie są niczemu winni. A my mamy
taki obyczaj, że w to katolickie święto zapalamy świece na opuszczonych
grobach.
Zbrodniarzom nie palimy!
A naszym możesz zapalić kiedy tylko chcesz, albo wypada, np: dziewiątego
maja.
A wajdalizm psu na budę.
Piotr
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/3ec3d0c6a7b11a64?dm...

Data: 2010-05-07 00:24:48
Autor: J-23
On 7 Maj, 08:09, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
> [...]

04dc6809edc1d10f?hl=pl&lnk=gst&q=pochla%C5%82em+tydzie%C5%84%27+#04dc68

Mogila, to mogila - nie jest wazne kto jest pochowany. Bo nie wiemy
czy polegly Rosjanin byl ideowym komunistycznym szubrawcem, czy
zwyczajnie zostal z rozkazu wcielony do wojska, i zginal na obcej
ziemi.

J-23 itede...

Data: 2010-05-07 09:30:44
Autor: Piotr
Dnia Fri, 7 May 2010 00:24:48 -0700 (PDT), J-23 napisał(a):

[...]

Dlatego ja zapalam na opuszczonych grobach, nie wiem nawet komu.
Bóg swoich rozpozna.
Piotr

Data: 2010-05-07 10:09:36
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"J-23" <khanula@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]

czy polegly Rosjanin byl ideowym komunistycznym szubrawcem, czy
zwyczajnie zostal z rozkazu wcielony do wojska, i zginal na obcej

Od tego jest 1 Listopada, palancie!

AR

Data: 2010-05-07 01:34:04
Autor: J-23
Czy już zapaliliście wszyscy światełko żoł nierzom radzieckim

co to 1 listopada?

J-....

Data: 2010-05-07 09:19:26
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-07 08:09, Piotr pisze:

[...]

Chodzi o uczczenie naszego wspólnego zwycięstwa nad hitlerowcami - mordercami około 6 mln Polaków. Tymi hitlerowcami którzy z nas próbowali uczynić podludzi, przeprowadzali na nas eksperymenty pseudomedyczne, polowali na nas na ulicach miast, palili nasze wsie łącznie z mieszkańcami..

Jak zaślepionym idiotą trzeba być żeby nie uznawać dnia w którym został pokonany ostatecznie hitleryzm dniem oswobodzenia, i  oddania hołdu poległym oswobodzicielom?

Data: 2010-05-07 00:54:03
Autor: Hans Kloss
On 7 Maj, 09:19, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

Chodzi o uczczenie naszego wspólnego zwycięstwa nad hitlerowcami -
mordercami około 6 mln Polaków.
To nie było nasze wspólne zwycięstwo- to było ICH zwycięstwo,
enkawudystów i czekistów nad esesmanami i gestapowcami.
mordercami około 6 mln Polaków.
Co najmniej 1.5 miliona z nich powinieneś zapisać na konto sowietów i
banderowców.

Tymi hitlerowcami którzy z nas próbowali
uczynić podludzi,
Oni próbowali, sowietom się to udało.  Wystarczy poczytać bekona żeby
się o tym upewnić.

Jak zaślepionym idiotą trzeba być
Nie trzeba być idiotą, trzeba być realistą. Okupacja niemiecka, wbrew
wciskanym polskiej młodzieży na silę od półwiecza bredniom, nie była
dla Polaków czymś szczególnie gorszym od okupacji sowieckiej-
zwłaszcza że trwała o 50 lat krócej. Mało tego, z opowiadań mojej
rodziny która mieszkała we Lwowie wiem ze mieszkańcy tego miasta
ODETCHNĘLI Z ULGĄ gdy niemcy zaatakowali sowietow i zajęli miasto w
41. Oczywiście sprawa wygląda zgoła odmiennie z punktu widzenia żydów-
tylko dlaczego Polacy mają przyjmować żydowską optykę w tym względzie?
I żeby nie było- jednych i drugich (tj niemieckich nazistów i
sowietów) uważam za wyjątkowych s...synów, do tego stopnia że nie mam
zamiaru wgłębiać się którzy byli tak naprawdę gorsi.
J-23

Data: 2010-05-07 18:59:14
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-07 09:54, Hans Kloss pisze:
[...]

Było nasze wspólne, ramie w ramie z armią czerwoną walczyły dwie Polskie armie.

mordercami około 6 mln Polaków.

Co najmniej 1.5 miliona z nich powinieneś zapisać na konto sowietów i
banderowców.

Nie chcę mówić w tonie kategorycznym, ale mi się wydaje że mocno przesadzasz z tym milionem ofiar sowietów.. Z tego co ja wiem to było ich kilkadziesiąt tysięcy, i to większość zginęła w walce.  Ale oczywiście są to dane które wyczytałem w różnych publikacjach. Głowy bym za te dane nie oddał.

Tymi hitlerowcami którzy z nas próbowali
uczynić podludzi,

Oni próbowali, sowietom się to udało.  Wystarczy poczytać bekona żeby
się o tym upewnić.

Nigdy sowieci nie mieli w naszym kraju lokali, specjalnie wydzielonych miejsc w tramwajach itp. rzeczy tak żeby zaakcentować że są od nas lepsi. Nigdy nie nosili się jak rasa panów.

[...]

Dziwne rzeczy prawisz Hans.. Sowieci i owszem nie byli aniołami, ale dla nich Polak to nie znaczył - z automatu -  wróg.. A dla szwabów tak.  Dla szkopa nie liczyło się winny czy nie winny - każdy mógł dostać kulkę tylko za to że był Polakiem. A  podejście sowietów było jednak inne.

Data: 2010-05-07 10:01:42
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"jadrys" <andrzej203@op.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]

Jak zaślepionym idiotą trzeba być żeby nie uznawać dnia w którym został
pokonany ostatecznie hitleryzm dniem oswobodzenia, i  oddania hołdu

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym
kierunku..

   Zamknij sie, czerwony kretynie!

   AR

Data: 2010-05-07 15:04:29
Autor: cirrus
Użytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:329f9$4be3c8e7$54702a04$5307news.chello.at...
[...]

Nerwy ci puszczają, jadrys to zabawny duplikat Pawki Korczagina.

--
stevep

Data: 2010-05-07 19:04:03
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-07 15:04, cirrus pisze:

kierunku..
   Zamknij sie, czerwony kretynie!
   AR

Nerwy ci puszczają, jadrys to zabawny duplikat Pawki Korczagina.

Oj Stefan, wyczuwam w tobie starego pseudokomucha.. - Moje teksty radują twoja duszę.. Jadnak podpiosany z Adamem M. kontrakt nie pozwala ci pisać tego co rzeczywiście myślisz o kapitalizmie i kapitalistach..

Data: 2010-05-07 19:00:35
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-07 10:01, Wlodzimierz Zabotynski pisze:

[...]

Dlaczego mi Austriaku każesz milczeć na grupie dyskusyjnej?

Data: 2010-05-07 07:57:15
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-07 01:00, Hans Kloss pisze:
...którzy zginęli na ziemiach polskich?

Nie, w okolicy gdzie mieszkam nie ma mogił poległych żołnierzy  Radzieckich.

Data: 2010-05-07 15:45:11
Autor: WW
Tak !!!
Zbitym za nasza wolność należny się pamięć i szacunek ludzi.

WW

Czy już zapaliliście wszyscy światełko żołnierzom radzieckim