Czy kasowanie wpisow na forum jest przestepstwem przeciw Konstytucji?

Data: 2010-06-11 19:30:53
Autor: ML
Czy kasowanie wpisow na forum jest przestepstwem przeciw Konstytucji?
adam <adamertWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał(a):
Czy usuwanie przez administratorow wpisow dokonywanych przez uzytkownikow na
forum internetowym jest zlamaniem art.54 Konstytucji RP, ktory mowi: "1. Każdemu zapewnia się wolność wyrażania swoich poglądów oraz pozyskiwania i
rozpowszechniania informacji.

Ja bym tu poszedł dalej. W konstytucji jest napisane:
Art. 65.
1. Każdemu zapewnia się wolność wyboru i wykonywania zawodu oraz wyboru
miejsca pracy. Wyjątki określa ustawa.

Czy to znaczy, że jeśli postanowię zostać prezesem w jakiejś firmie, a jako
miejsce pracy wybiorę mój dom, to muszą mnie zatrudnić na takich warunkach?

--

Czy kasowanie wpisow na forum jest przestepstwem przeciw Konstytucji?