Czy katabas zna s這wo "przepraszam"?

Data: 2010-03-06 07:58:53
Autor: Artur Borubar
Czy katabas zna s這wo "przepraszam"?
Naczelny "Go軼ia Niedzielnego" pomyli walk w obronie 篡cia pocz皻ego z linczem. Bo proces Alicji Tysi帷 przeciwko ks. Gancarczykowi to nie jest - jak chcieliby niekt鏎zy - sp鏎 mi璠zy zwolennikami i przeciwnikami aborcji.

Dobrze si sta這, 瞠 s康 nakaza naczelnemu "Go軼ia Niedzielnego" przeproszenie Alicji Tysi帷. J瞛yk ks. Gancarczyka, kt鏎y ubolewa, 瞠 "篡jemy w 鈍iecie, w kt鏎ym mama otrzymuje nagrod za to, 瞠 bardzo chcia豉 zabi swoje dziecko, ale jej nie pozwolono", szokowa. Naczelny "Go軼ia" pomyli walk w obronie 篡cia pocz皻ego z linczem. Bo proces Alicji Tysi帷 przeciwko ks. Gancarczykowi to nie jest - jak chcieliby niekt鏎zy - sp鏎 mi璠zy zwolennikami i przeciwnikami aborcji. Nikt przy zdrowych zmys豉ch nie jest "zwolennikiem aborcji".

Artyku造 w "Go軼iu" nakr璚a造 emocje, por闚nywanie przez ks. Gancarczyka s璠zi闚 Trybuna逝 w Strasburgu do zbrodniarzy hitlerowskich z Auschwitz - doktora Mengele i Rudolfa Hoessa - "po godzinach pracy, u鄉iechni皻ych i zrelaksowanych" przypomina najnowsze dzie這 ruch闚 Pro-life - billboardy g這sz帷e, 瞠 aborcj dla Polek wprowadzi Hitler.

Stygmatyzowanie kobiet, dla kt鏎ych decyzja o aborcji jest najwi瘯szym dramatem - to obro鎍y 篡cia umiej robi pierwszorz璠nie.

Bardziej po chrze軼ija雟ku by這by, gdyby "Go嗆 Niedzielny" - tygodnik promuj帷y warto軼i rodzinne - zainteresowa si, czy Alicja Tysi帷 ma z czego utrzyma swoje dzieci. Wychowuje je sama, dostaje 600 z renty. Odszkodowanie, jakie otrzyma豉 po wyroku, to nie nagroda za ch耩 zabicia dziecka, jak to okre郵a ks. Gancarczyk, tylko suma, kt鏎a pozwoli zapewni dziecku godziwy byt.

To dobry znak, 瞠 wczoraj ks. Gancarczyk pytany, czy krytyka Alicji Tysi帷 nie posz豉 zbyt daleko, po raz pierwszy nieco spu軼i z tonu, stwierdzi, 瞠 "by mo瞠 mo積a by這 u篡 豉godniejszych s堯w". Jednak w ci庵u ostatnich miesi璚y "Go嗆" publikowa zapalczywe artyku造, ksi康z Gancarczyk by w nich przedstawiany jako bohater, w imi idei got闚 znosi w璠r闚k po s康ach. Tyle 瞠 naczelny "Go軼ia" jest m璚zennikiem z貫j sprawy.

http://wyborcza.pl/1,75968,7632946,Meczennik_zlej_sprawy.html

Przemek

Gancarczyk powiedzia, 瞠 mo積a by這 u篡c 豉godniejszych s堯w, ale "przepraszam" nie przesz這 mu przez gard這.....

--
Sledztwo w sprawie afery hazardowej Jaros豉wa Kaczy雟kiego wykaza這, 瞠 w czasie rz康闚 PiS liczba automat闚 o niskich wygranych wzros豉 o 200 proc., wicepremier Gosiewski lobbowa na rzecz Totalizatora Sportowego, jak r闚nie blokowa ustaw zakazuj帷 pornografii, a CBA pod kierownictwem Mariusza Kami雟kiego chcia這 wp造wac na kszta速 ustawy hazardowej.

http://pepepe.pl/  Jeszcze 291 dni kompromitowania RP!

Data: 2010-03-06 09:19:44
Autor: =he簧sk=
.Re: Czy katabas zna s這wo "przepraszam"?
On Sat, 6 Mar 2010 07:58:53 +0100, "Artur Borubar" <bro闓y RP przed
pisem@op.pl> wrote:

WON Z TYM NA PL>SOC>RELIGIA. tam dziewczynki leczcie swoje fobie.

[...]

 HeSk

"Nieprawd jest, jakoby Internet by ziemi niczyj

Data: 2010-03-06 14:32:21
Autor: marek czaplicki
.Re: Czy katabas zna sowo "przepraszam"?
=he簧sk= wrote:
On Sat, 6 Mar 2010 07:58:53 +0100, "Artur Borubar" <bromy RP przed
pisem@op.pl> wrote:
http://wyborcza.pl/1,75968,7632946,Meczennik_zlej_sprawy.html
czy髒by grupa pl.soc.polityka nie bya grup, na kt籀rej nie da si pogada o wszystkim? zadaj to pytanie, poniewa髒 gdy po raz pierwszy zauwa髒yem to, 髒e jaki temat poruszany na grupie do niej si nie nadaje, dostaem odpowied驕, 髒e tu rozmawia si o wszystkim. o wszystkim tzn o niczym wg mnie. :-) .

Data: 2010-03-06 14:42:54
Autor: u2
.Re: Czy katabas zna s這wo "przepraszam "?
W dniu 2010-03-06 14:32, marek czaplicki pisze:

czy瘺y grupa pl.soc.polityka nie by豉 grup, na kt鏎ej nie da si
pogada o wszystkim? zadaj to pytanie, poniewa gdy po raz pierwszy
zauwa篡貫m to, 瞠 jaki temat poruszany na grupie do niej si nie
nadaje, dosta貫m odpowied, 瞠 tu rozmawia si o wszystkim. o wszystkim
tzn o niczym wg mnie. :-) .

Je郵i uwa瘸sz, 瞠 sprawy 鈍iatopogl康owe to odpowiedni temat na psp to
rzeczywi軼ie masz racj. Osobi軼ie uwa瘸m, 瞠 jest tutaj kilku lewak闚
flooduj帷ych grup swoimi wynaturzeniami 鈍iatopogl康owymi, ale nie
politycznymi.

Data: 2010-03-06 15:05:43
Autor: marek czaplicki
u2 wrote:
[...]
uwa瘸m, 瞠 nale篡 przesta w ko鎍u traktowa polityk jako dziedzin ludzkiego 篡cia zajmuj帷 si wszystkim. to 瞠 w danym sklepie zabrak這 dla przyk豉du jajek, kiedy tzn za komuny by這 mo瞠 spraw polityczn, o ile zaopatrywa si w nim cz這nek jedynie s逝sznej partii. obecnie jest to tylko sprawa odpowiednio zorganizowanej dostawy.
i tak samo wg mnie potrafi by z grup pl.soc.polityka. nie zajmujmy si wa積ymi nie tylko dzisiaj sprawami, ale brakiem lub obecno軼i jajek na scenie politycznej. :-)

Data: 2010-03-06 15:08:49
Autor: marek czaplicki
marek czaplicki wrote:
u2 wrote:
[...]
nie zajmujemy si oczywi軼ie. liter闚ka :-)

Data: 2010-03-06 15:22:41
Autor: .he簧sk.
.Re: Czy katabas zna s這wo "przepraszam"?
On Sat, 06 Mar 2010 14:32:21 +0100, marek czaplicki <emcza@gazeta.pl>
wrote:

=he簧sk= wrote:
czy髒by grupa pl.soc.polityka nie bya grup, na kt籀rej nie da si pogada o wszystkim? zadaj to pytanie, poniewa髒 gdy po raz pierwszy zauwa髒yem to, 髒e jaki temat poruszany na grupie do niej si nie nadaje, dostaem odpowied驕, 髒e tu rozmawia si o wszystkim. o wszystkim tzn o niczym wg mnie. :-) .

 o polityce tak, ale nie wpychanie watkow o religii.
 "kalecki" staje sie po prostu nudny ze swoimi  antyklerykalnymi fobiami. tak jak mkwaran - zydowskimi.

Data: 2010-03-06 16:09:36
Autor: marek czaplicki
..he簧sk. wrote:
 o polityce tak, ale nie wpychanie watkow o religii.
 "kalecki" staje sie po prostu nudny ze swoimi  antyklerykalnymi fobiami. tak jak mkwaran - zydowskimi.

wic jednak tylko o polityce. ja te髒 zauwa髒yem nadaktywno ludzi na grupie, dla kt籀rym wydaj si, 髒e jak tylko maj negatywne podejcie do innych nacji to tym samym maj ju髒 jakie pogldy polityczne i patriotyczne :-) .

Data: 2010-03-06 18:08:14
Autor: .he簧sk.
.Re: Czy katabas zna s這wo "przepraszam"?
On Sat, 06 Mar 2010 16:09:36 +0100, marek czaplicki <emcza@gazeta.pl>
wrote:

.he簧sk. wrote:
> [...]

wic jednak tylko o polityce. ja te髒 zauwa髒yem nadaktywno ludzi na grupie, dla kt籀rym wydaj si, 髒e jak tylko maj negatywne podejcie do innych nacji to tym samym maj ju髒 jakie pogldy polityczne i patriotyczne :-) .

 chlopaki lecza tu swoje antyklerykalne/antyzydowskie fobie.
 na pl.soc.religia czy na sciepie zjedliby ich w jeden dzien ;o))

Data: 2010-03-06 09:22:13
Autor: abc
Czy katabas zna s這wo "przepraszam"?
Naczelny "Go軼ia Niedzielnego" pomyli walk w obronie 篡cia pocz皻ego z
linczem.

Naczelny GN niczego nie pomyli. Tak瞠 niezwis造 s康 demokratycznego pa雟twa
prawa te niczego nie pomyli.

Niezawis貫 s康y w demokratycznych pa雟twach prawa z natury rzeczy s
awangard kneblowania ust katolikom i zach璚ania do bezkarnego szkalowania
Ko軼io豉.  Dlatego ludzie rozs康ni nie liczyli na inny wyrok tego s康u.

--
W krzy簑 cierpienie, w krzy簑 zbawienie,
W krzy簑 mi這軼i nauka.

Data: 2010-03-06 15:39:54
Autor: Andrzej Adam Filip
Artur Borubar: Czy katabas zna sowo "przepraszam"?
"Artur Borubar" <bromy RP przed pisem@op.pl> cytuje:
[ http://wyborcza.pl/1,75968,7632946,Meczennik_zlej_sprawy.html ]
Naczelny "Gocia Niedzielnego" pomyli walk w obronie 髒ycia pocztego z linczem. Bo proces Alicji Tysic przeciwko ks. Gancarczykowi to nie jest - jak chcieliby niekt籀rzy - sp籀r midzy zwolennikami i przeciwnikami aborcji.

Dobrze si stao, 髒e sd nakaza naczelnemu "Gocia Niedzielnego" przeproszenie Alicji Tysic. Jzyk ks. Gancarczyka, kt籀ry ubolewa, 髒e "髒yjemy w wiecie, w kt籀rym mama otrzymuje nagrod za to, 髒e bardzo chciaa zabi swoje dziecko, ale jej nie pozwolono", szokowa. Naczelny "Gocia" pomyli walk w obronie 髒ycia pocztego z linczem. Bo proces Alicji Tysic przeciwko ks. Gancarczykowi to nie jest - jak chcieliby niekt籀rzy - sp籀r midzy zwolennikami i przeciwnikami aborcji. Nikt przy zdrowych zmysach nie jest "zwolennikiem aborcji".
[..]

Ile lat "po linczu" prze髒ywali afro-amerykanie o "mdrale z GW"?

Jeli wolisz ty z GW *precyzj* to ks. Gancarczyk przybli髒y
"eksperymentalnie" wykrycie poo髒enia granicy krytyki aborcji dozwolon przez prawo w Polsce. Sd (apelacyjny) nie zabroni krytyki  aborcji "w og籀le"  ale "ograniczy" prawo do *publicznego* u髒ywania pewnych okrele w stosunku do konkretnych os籀b kt籀re jej chciay dokona/dokonay.

*Oczekuje* 髒e Go Niedzielny z ks. Gancarczykiem *definitywnie* ustal
granic dozwolonej prawem krytyki przez "przepchnicie" sprawy tego
"ograniczenia wolnoci sowo" (by mo髒e nawet sensownego) "ladami Alicji
Tysic" *a髒 do Sztrasburga*. Zawsze lepiej si dowiedzie na czym si
stoi a ograniczenia wolnoci wypowiedzi nie powinno si akceptowa atwo
nawet wtedy gdy (dla mnie) dotyczy pogld籀w z kt籀rymi si "niezbyt zgadzam".

Z wyrokami sd籀w nie trzeba si zgadza, wystarczy je respektowa.
Ja oczekuje od Gocia Niedzielnego i ks. Gancarczyka *wycznie*
respektowania prawomocnych wyrok籀w a nie rezygnacji z *CAKOWITEGO*
wyczerpania mo髒liwoci ich zmiany na drodze prawa.

--
Andrzej Adam Filip : wiat jaki jest ka髒dy widzi (inaczej).
Pan sug gani, suga za - su髒b.

Czy katabas zna s這wo "przepraszam"?