Czy katalizator zapycha sie od razu?

Data: 2009-11-05 00:05:02
Autor: BM
Czy katalizator zapycha sie od razu?
Kupilem córce Opla Corce C z 2005 roku,silnik 1 litr z instalacja gazowa

Radze to od razu sprzedac... mialem kiedys. Nie mowiac o zerowym przyspieszeniu (a nie mialem gazu) i nie chodzi tu o jakies sciganie ale zwykle manewry. Najgorsze w tym aucie byly te wszystkie czujniki / przeplywomierz / egr / przepustnica... mialem to auto rok i co chwile cos. Pomijam juz kulture pracy, ze auto klekocze jak diesel.

I nie wiem po co tam gaz... mi palila po miescie 6.5 benzyny.

--
Pozdrawiam BM
www.maziarz.pl / www.slubna.info

Data: 2009-11-05 00:30:24
Autor: freddiPL
[...]

To pierwszy samochod dla dziewczyny ktora dopiero co zdala PJ. W
zasadzie tylko do jazdy po miescie.Przy niskich predkosciach zbiera
sie (zbieralo) w miare dobrze.
Nie szukalem samochodu z gazem, jest to jest.

Czy katalizator zapycha sie od razu?