Czy katastrofa bedzie rzetelnie wyjasnina?

Data: 2010-04-20 19:30:52
Autor: sofu
Czy katastrofa bedzie rzetelnie wyjasnina?
Po dzisiejszej konferencji widzianej w TV zkazuje sie ze wszelkie dowody i
wiedza na temat katastrofy polskiego rzadowego samolotu jest w rekach
Rosjan.
Nawet ta Polska czarna skrzynka przyjechala tylko na odczyt danych i zaraz
pojedzie z powrotem do Rosji.
Wydawac by sie moglo ze wszytsko jest O.K! Ale czy rzeczywiscie?
Przyjmijmy, ze wypadek samolotu byl spowodowany dzialaniem słuzb z wiadomego
kraju albo wypadek byl skutkiem mylnych informacji uzyskanych od kontrolera
naziemnego lotniska.  W tej chwili moga zmanipulowac danymi czernych
skrzynek tak, ze sam diabeł nie dojdzie prawdy.  Maja własciwie
nieograniczone mozliwosci w tym zakresie. Polska dostanie dowody dopiero jak
dobrze pojdzie za kilka miesiecy i to takie jakie beda jej chcieli dac
Rosjanie.
W tej chwili strona Polska nic tak naprawde o wypadku nie wie i zbyt
wielkiego wgladu w toczace sie śledztwo nie ma.
Taki obraz wyłonił sie z konferencji prasowej prokuratorów polskich
wwidzianej dzis w TV. a przeciez zginał w wypadku prezydent panstwa, wazne
osobistosci rzadowe i dowódcy wojskowi.

Na marrginesie tego wypdaku tak sie zastanawiam: Czy w dobie tanich kamer i
rejestracji cyfrowej oraz tanich pamieci typu flash nie powinny byc na
pokładach szczególnie ważnych samolotów (o pasazerskich nie wspominajac)
wielopunktowe rejestratory obrazu i dzwieku z kabiny pilotów oraz kabiny
pasazerskiej (przynajmniej obraz), a takze obraz z zewnatrz kabiny na osi
lotu. Gdyby tak bylo dzis nasza wiedza na temat katastrof bylaby o wiele
wieksza. Koszt takiego systemu nie bylby duzy, a korzysci w razie katastrofy
mogłyby byc wielkie.

sofu

Data: 2010-04-20 19:37:29
Autor: abc
Czy katastrofa bedzie rzetelnie wyjasnina?
W tej chwili strona Polska nic tak naprawde o wypadku nie wie i zbyt
wielkiego wgladu w toczace sie śledztwo nie ma.

A o ile mi wiadomo, to pokład samolotu stanowił terytorium Rzeczpospolitej
Polskiej.

Data: 2010-04-20 19:40:01
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"abc" <abc@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> wielkiego wgladu w toczace sie śledztwo nie ma.

A o ile mi wiadomo, to pokład samolotu stanowił terytorium Rzeczpospolitej

-- Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w człowieku oddzielić

  Prawda?

  Czarek

Data: 2010-04-20 19:40:40
Autor: u2
W dniu 2010-04-20 19:30, sofu pisze:
Po dzisiejszej konferencji widzianej w TV zkazuje sie ze wszelkie dowody i
wiedza na temat katastrofy polskiego rzadowego samolotu jest w rekach
Rosjan.

A czy zamachy terrorystyczne w Moskwie zostały rzetelnie wyjaśnione ?
Czy zabójców Politkowskiej ustalono i osądzono ? Czy zabójców
Litwinienki osądzono ? Wymiar sprawiedliwości w Rosji jest
podporządkowany wladzy wykonawczej.

Data: 2010-04-20 19:45:47
Autor: kefirh
[...]

A gdyby zabito ich w Polsce to kto sprawdzalby te czarne skrzynki??? Jakis Polak???!

W czarnej woldze
czarna skrzynka
a w czarnej skrzynce
oczi cziornyje.

k.

Data: 2010-04-20 22:54:19
Autor: Plumpi
Użytkownik "kefirh" <kefirh@post.com> napisał w wiadomości news:hqkp85$es8$1news.onet.pl...

A gdyby zabito ich w Polsce to kto sprawdzalby te czarne skrzynki??? Jakis Polak???!

Oczywiście, ze dla odmiany zabrali by je i sprawdzali Rosjanie :)

Czy katastrofa bedzie rzetelnie wyjasnina?