Czy katastrofa bedzie rzetelnie wyjasnina?

Data: 2010-04-20 19:37:29
Autor: abc
Czy katastrofa bedzie rzetelnie wyjasnina?
W tej chwili strona Polska nic tak naprawde o wypadku nie wie i zbyt
wielkiego wgladu w toczace sie śledztwo nie ma.

A o ile mi wiadomo, to pokład samolotu stanowił terytorium Rzeczpospolitej
Polskiej.

Data: 2010-04-20 19:40:01
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"abc" <abc@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> wielkiego wgladu w toczace sie śledztwo nie ma.

A o ile mi wiadomo, to pokład samolotu stanowił terytorium Rzeczpospolitej

-- Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w człowieku oddzielić

  Prawda?

  Czarek

Czy katastrofa bedzie rzetelnie wyjasnina?