[X360] Czy kazda gra wyscigowa ma tryb dla 2 graczy?

Data: 2011-01-30 21:37:43
Autor: topek
[X360] Czy kazda gra wyscigowa ma tryb dla 2 graczy?
Witam,
od paru dni mam xboxa 360. Chcialem kupic drugiego pada i jakas gre wyscigowa (forza motorsport, cos z serii nfs).
Czy wszystkie gry maja tryb dla 2 graczy?
Tzn podzial ekranu na pol i sie scigamy? :)

--
topek -> jak zawsze pozdrawiajacy
"MoĹźe Oko tylko mydli oko

Data: 2011-01-31 09:33:58
Autor: Arek M
[...]

Forza 3 ma go napewno.

--
PozdrawiAM!

Data: 2011-01-31 08:43:19
Autor: topek
Arek M <arkadiusz_dot_matuszak@gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
> wyscigowa (forza motorsport, cos z serii nfs).
> Czy wszystkie gry maja tryb dla 2 graczy?
> Tzn podzial ekranu na pol i sie scigamy? :)

A jak sprawdzac gry pod tym katem?

Data: 2011-01-31 11:30:00
Autor: kamil
On 31/01/2011 08:43, topek wrote:
[...]

Po "Split screen" na pudelku, tu masz przyklad jak to powinno wygladac:

http://image.com.com/gamespot/images/bigboxshots/0/948030_104627_back.jpg

Kamil

Data: 2011-01-31 12:23:15
Autor: topek
[rozwiazanie] Re: [X360] Czy kazda gra wyscigowa....?
Znalazlem stronke, gdzie mozna znalezc jakie gry maja ten tryb:
http://www.xboxmp.com/Catalog.aspx?p=2&amp;g=8&amp;hs=1&amp;s=MaxSimultaneousVs&amp;ctl00_MiddleContent_GameFilter1_GameDetail1_RadGrid1ChangePage=1

Data: 2011-01-31 13:19:12
Autor: Barteq (s.z.t.o.)
W dniu 2011-01-31 09:43, topek pisze:
[...]

http://www.co-optimus.com/system/1/xbox-360.html

Ustawiasz filtr na split-screen i masz listę.

pzdr,
dex
--
barteq.wordpress.com

[X360] Czy kazda gra wyscigowa ma tryb dla 2 graczy?