Czy kłamca Kaczyński...

Data: 2010-06-17 09:28:54
Autor: precz z gnomem
Czy kłamca Kaczyński...
zdobędzie się na odwagę, by dyskutowac z mnister Kopacz? Obawiam się, że nie, bo kłamcy z reguły są tchórzami.

Przemysław Warzywny

--

"Wygrana w wyborach Jarosława Kaczyńskiego może spowodować, że Polska spadnie do rangi Ruandy i Burundi, a rządziłby nią "człowiek, który ma doświadczenie w hodowli zwierząt futerkowych.
Wyrok w procesie apelacyjnym w aferze gruntowej uchylony. Argumenty Mariusza Kamińskiego, b. szefa CBA, i jego zwolenników, że wszystko zgodne z prawem, upadły".

Data: 2010-06-17 02:05:48
Autor: DJ MC Donald Musk
Czy kłamca Kaczyński...
On 17 Cze, 09:28, "precz z gnomem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> wrote:
zdobędzie się na odwagę, by dyskutowac z mnister Kopacz? Obawiam się, że
nie, bo kłamcy z reguły są tchórzami.

Tak jak komoroski, ktory podpisal program wyborczy, ktorego nie
popiera?

Data: 2010-06-17 11:15:03
Autor: PaPi
Czy kłamca Kaczyński...
Tak jak komoroski, ktory podpisal program wyborczy, ktorego nie
popiera?

Kiedy i gdzie podpisal program wyborczy Komorowski ?
Z ktorym punktem i jakiego programu nie zgadza sie Komorowski ?

Data: 2010-06-17 02:25:52
Autor: Hans Kloss
Czy kłamca komoruski...
On 17 Cze, 11:15, PaPi <1...@2.3> wrote:

Kiedy i gdzie podpisal program wyborczy Komorowski ?
Z ktorym punktem i jakiego programu nie zgadza sie Komorowski ?

Maj 2007, program PO:
"Szpitale rządzą się takimi samymi zasadami rachunku ekonomicznego jak
inne podmioty gospodarcze. Niestety, podobnie jak w przypadku np.
przedsiębiorstw państwowych nadzór właścicielski sprawowany przez
podmioty państwowe nie sprzyja efektywnemu zarządzaniu w służbie
zdrowia. PRYWATYZACJA będzie służyła poprawie efektywności, a więc
podniesieniu jakości usług oraz obniżaniu ich kosztu. Nie ma powodów,
aby szpitale nie były normalnymi przedsiębiorstwami nadzorowanymi
przez
właścicieli za pośrednictwem rad nadzorczych, które - w trosce o
zapewnienie wysokiej rentowności - zatrudniałyby najlepszych
dostępnych
menedżerów .Dzięki PRYWATYZACJI w Polsce powstałaby grupa wysokiej
jakości menedżerów służby
zdrowia, którzy są bardzo potrzebni z punktu widzenia obsługi całego
systemu"

Czy go podpisał czy podstemplował to nie ma żadnego znaczenia- swym
członkostwem w peło uznał go za własny.
J-23

Data: 2010-06-17 11:33:34
Autor: PaPi
Czy kłamca komoruski...
Kiedy i gdzie podpisal program wyborczy Komorowski ?
Z ktorym punktem i jakiego programu nie zgadza sie Komorowski ?

Maj 2007, program PO:

Poprosze o linka do tego "programu".

Czy go podpisał czy podstemplował to nie ma żadnego znaczenia- swym
członkostwem w peło uznał go za własny.

Problem polega na tym, ze to co zacytowales nie jest programem Platformy Obywatelskiej.

Tutaj masz program platformy a.d. 2007.

http://www.platforma.org/download/(gqWYZ57YrXailKWWZ0Xf32iiiqWVaIypo4HQW52fll2frq-hVKbXZ1afrWjXk9rLn4Tc0r3gg9rWkJ3o0rbWWJjJj5Le3nTXhdGGaKA)/pl/defaultopisy/3/1/1/program_wyborczy_po7-ebook.pdf

http://tinylink.pl/fwlh

Data: 2010-06-17 02:52:11
Autor: Hans Kloss
Czy kłamca komoruski...
On 17 Cze, 11:33, PaPi <1...@2.3> wrote:

Problem polega na tym, ze to co zacytowales nie jest programem Platformy
Obywatelskiej.
Jest, tyko ponoć " nieaktualnym"
Tutaj masz program platformy a.d. 2007.

A proszę bardzo: "ustawa o restrukturyzacji zakładów opieki zdrowotnej
umożliwi przekształcanie się szpitali w spółki prawa handlowego (....)
Umożliwi także włączenie się Banku Gospodarstwa Krajowego jako
SPRZEDAWCY UDZIAŁÓW SZPITALI. Udziały te będą utworzone przez
ekspertów banku na podstawie bilansu i wartości majątku. Pozwoli to
równocześnie na zachowanie proporcji pomiędzy udziałem w spółce
przedstawiciela skarbu państwa i inwestorów prywatnych. Dzięki
SPRZEDAŻY AKCJI można spłacić zadłużenie, a włączenie dodatkowych
udziałowców zwiększy szanse na lepsze zarządzanie zakładem opieki
zdrowotnej"
J-23

Data: 2010-06-17 11:58:53
Autor: PaPi
Czy kłamca komoruski...
Problem polega na tym, ze to co zacytowales nie jest programem Platformy
Obywatelskiej.

Jest, tyko ponoć " nieaktualnym"

Dalem Ci linka do programu PO z 2007 roku. Masz jakies problemy z czytaniem czy po prostu nie ma tam tego co wkleiles ?

Tutaj masz program platformy a.d. 2007.

A proszę bardzo: "ustawa o restrukturyzacji zakładów opieki zdrowotnej
umożliwi przekształcanie się szpitali w spółki prawa handlowego (...)

Rozumiesz czym jest spolka prawa handlowego ?
Jest nia np. 100% panstwowa Telewizja Publiczna s.a.

[...]

Gdzie tu mowa o tym, ze Komorowski jest zwolennikiem PRYWATYZACJI szpitali ?

Jest zwolennikiem - jak kazdy rozsadny czlowiek - przeksztalceniu szpitali w spolki prawa handlowego.
Wlascicielami takich spolek moga byc SAMORZADY LOKALNE, SKARB PANSTWA. Moga byc tez podmioty prywatne.

Dlaczego przeksztalcenie szpitali w takie spolki jest lepsze ? Ano dlatego, ze spolki prawa handlowego nie moga sie zadluzac w sposob nieodpowiedzialny - co czyni i czynilo wiele szpitali.
Stad kolejne oddluzania i kolejne "reformy", ktore nic nie moga zmienic dopoty dopoki bedzie mozliwosc zadluzania bez odpowiedzialnosci i zabezpieczen.

Data: 2010-06-17 03:01:47
Autor: DJ MC Donald Musk
Czy kłamca komoruski...
On 17 Cze, 11:58, PaPi <1...@2.3> wrote:
> [...]

> r wnocze nie na zachowanie proporcji pomi dzy udzia em w sp ce
> przedstawiciela skarbu pa stwa i inwestor w prywatnych. Dzi ki
> SPRZEDA Y AKCJI mo na sp aci zad u enie, a w czenie dodatkowych
> udzia owc w zwi kszy szanse na lepsze zarz dzanie zak adem opieki
> zdrowotnej"

Gdzie tu mowa o tym, ze Komorowski jest zwolennikiem PRYWATYZACJI szpitali ?

Jest zwolennikiem - jak kazdy rozsadny czlowiek - przeksztalceniu
szpitali w spolki prawa handlowego.
Wlascicielami takich spolek moga byc SAMORZADY LOKALNE, SKARB PANSTWA.

Czyli jak wlascicielami szpitali beda "osoby prywatne" to znaczy, ze
te szpitale nie beda prywatne....
No po prostu jakbym slyszal Komoroskiego!

Data: 2010-06-17 12:09:25
Autor: PaPi
Czy kłamca komoruski...
Czyli jak wlascicielami szpitali beda "osoby prywatne" to znaczy, ze
te szpitale nie beda prywatne....

Przeksztalcenie szpitali w spolki prawa handlowego w zaden sposob nie odznacza prywatyzacji.
Wlascicilem spolki prawa handlowego pt. Telewizja Polska nie jest zadna osoba prywatna.
Ogromna wiekszosc szpitali, ktore sa spolkami prawa handlowego jest wlasnoscia samorzadow lokalnych.
Czy to znaczy ze sa one prywatne ?

Data: 2010-06-17 04:08:46
Autor: DJ MC Donald Musk
Czy kłamca komoruski...
On 17 Cze, 12:09, PaPi <1...@2.3> wrote:
> [...]

osoba prywatna.
Ogromna wiekszosc szpitali, ktore sa spolkami prawa handlowego jest

Dlatego tak jest bo nie ma mozliwosci prawnej by te szpitale sprzedac
i wlasnie te mozliwosc wprowadza ustawa proponowana przez PO ktorej
podobno komoroski juz nie popiera..

Czy to znaczy ze sa one prywatne ?

w tym momencie to nie znaczy ale jak samorzad nie bedzie mial kasy na
prowadzenie szpitala to ten szpital co prawda nie zamknie ale rozwiaze
a budynek sprzeda.. I prawda bedzie stwierdzenie, ze "samorzad
szpitala nie zamknal" bo przeciez nie zamknal tylko rozwiazal a
budynek sprzedal...
To jest cale te talmudyczne gadanie POskie...

A tak naprawde to bedzie tak:
Samorzad nie bedzie mial kasy na prowadzenie wszystkich oddzialow to
najpierw wydzierzawi gabinety dentystyczne (pozniej je sprzeda),
zamknie laryngologie, pozniej okulistyke, pozniej wewnetrzny a jak nie
bedzie wewnetrznego to i blok operacyjny zamknie a jak nie bedzie
bloku to pacjenci na operacje beda jezdzili doi szpitali wojewodzkich.
I tak po kolei bedzie zamykal oddzialy a pomieszczenia dzierzawil by
nie staly puste . Jak juz zostanie tylko pogotowie ratunkowe i oddzial
geriatryczny to pogotowie sie gdzies przeniesie a staruszki wymra
same. No i budynek pojdzie pod mlotek. Oczywiscie nie stanie sie to od
razu ale w ciagu kilku lat...
A przy tych dzierzawach to mozna lodow naktecic! oj mozna!
No bo przeciez pomieszczenia sa w cenie a ludzie i tak umieraja....

Data: 2010-06-17 13:50:49
Autor: PaPi
Czy kłamca komoruski...
[...]

1. Komorowski POPIERA ustawe o przeksztalceniu szpitali w spolki prawa handlowego.
2. Ustawa nie zaklada zadnej prywatyzacji szpitali.

Zrozumiales ?

Czy to znaczy ze sa one prywatne ?

w tym momencie to nie znaczy ale jak samorzad nie bedzie mial kasy na
prowadzenie szpitala to ten szpital co prawda nie zamknie ale rozwiaze
a budynek sprzeda..

No i ? A jak nie bedzie potrzebny szpital leczacy chorych na tyfus to znaczy ze nalezy do konca czasow budynek i szpital leczacych na istniejaca chorobe prowadzic ?
Samorzad decyduje o tym czy szpital jest potrzebny oraz o zakresie jego dzialania.
Kto Twoim zdaniem powinien o tym decydowac ?

I prawda bedzie stwierdzenie, ze "samorzad
szpitala nie zamknal" bo przeciez nie zamknal tylko rozwiazal a
budynek sprzedal...
To jest cale te talmudyczne gadanie POskie...

Przestan wplatac zydowskie fobie.
Kto ma decydowac o tym czy szpital zamknac, zmienic jego zakres dzialania czy tez rozbudowac ?
Jaroslaw Kaczynski ?

A tak naprawde to bedzie tak:
Samorzad nie bedzie mial kasy na prowadzenie wszystkich oddzialow to
najpierw wydzierzawi gabinety dentystyczne (pozniej je sprzeda),

Rece opadaja...
Pokaz mi choc jeden szpital gdzie sa "gabinety dentystyczne".

zamknie laryngologie, pozniej okulistyke, pozniej wewnetrzny a jak nie
bedzie wewnetrznego to i blok operacyjny zamknie a jak nie bedzie
bloku to pacjenci na operacje beda jezdzili doi szpitali wojewodzkich.

Pitolisz jak potluczony.
Szpitale wojewodzkie tez sa wlasnoscia samorzadu, tyle za wojewodztwa.
No ale skad Ty mozesz o tym wiedziec.

[...]

Matkoboskaczestochowska. Sodomia i gomoria normalnie.

Nie zastanowiles sie aby nad jedna fundamentalna sprawa ?
Jak to jest ze dzis szpitale istnieja ? Dlaczego do tej pory ich nie pozamykano ?
Odpowiem Ci. Ano dlatego, ze istnieje POPYT na uslugi swiadczone przez szpitale.
Popyt w postaci zamowien NFZ.

Juz teraz rozumiesz ?

Idealny system ochrony zdrowia w Polsce powinien wygladac tak.
Zamiast NFZtu istnieje kilka/kilkanascie ubezpieczalni konkurujacych ze soba.
W ubezpieczalniach tych trzeba wykupic program minimum - czyli ratowanie zycia. To takie obowiazkowe ubezpieczenie OC.
Poza nim mozna wykupic ubezpieczenie A, B, C itd. rozniace sie zakres swiadczen.
I tak np. majac polise A moge sobie zrobic operacje stawu biodrowego metoda tradycyjna. Ubezpieczenie B obejmuje alloplastyke stawu biodrowego.
Ubezpieczenie C dodatkowo np. operacje w klinice z jednoosobowa sala, pelna rehabilitacja itd.

I gowno kogokolwiek powinno obchodzic czy szpital, przychodnia zdrowia jest prywatna, samorzadowa czy panstwowa.
Wazne by swiadczyla dla ubezpieczalni najtaniej uslugi w standardzie jakich wymaga dany typ ubezpieczenia.

A przy tych dzierzawach to mozna lodow naktecic! oj mozna!
No bo przeciez pomieszczenia sa w cenie a ludzie i tak umieraja....

G. prawda.
Spolka prawa handlowego jest 100% przejrzysta. Co wiecej musi przynosic dochod.
To w przypadku szpitali panstwowych gdzie de facto nie ma wlasciciela i nadzorcy dochodzi do naduzyc gdzie wynajmuje sie gabinety po godzinach panom ordynatorom.
Gdy jest wlasciciel pan ordynator g. moze. Liczy sie wlasciciel i jego interes.

Data: 2010-06-17 05:18:32
Autor: zbig
Czy kłamca komoruski...
On 17 Cze, 13:50, PaPi <1...@2.3> wrote:

 To że konkurencja w służbie zdrowia może wpłynąć na jakość tych usług
jest jasne chyba dla każdego. Problem w tym , ze Kaczyński gra na
nieświadomości obywatelskiej Polaków, którzy nie mają pojęcia, że 90%
ZOZ jest prywatnych i są obsługiwane przez NFZ na tych samych zasadach
jak ZOZy państwowe.
Ta cyniczna gra Kaczyńskiego strachem , smiercią, i wzbudzaniem
poczucia niepewności Polaków jest skurwysyństwem pierwszej wody.

Data: 2010-06-17 05:26:52
Autor: DJ MC Donald Musk
Czy kłamca komoruski...
On 17 Cze, 14:18, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:
On 17 Cze, 13:50, PaPi <1...@2.3> wrote:

[...]

cholera!!!!
to czemu komoroski sprzeciwia sie prywatyzacji zoz skoro 90% jest juz
prywatnych?
Moze uzgodniecie wersje?
i o ZOZach?
ja myslalem, ze chodzi o szpitale a nie zozy...

Data: 2010-06-17 14:29:54
Autor: HaMMeR
Czy kłamca komoruski...
On 2010-06-17 12:09, PaPi wrote:
[...]

No to komu beda SPRZEDAWAC AJKCJE dzieki ktorym maja sie oddluzyc??
Panstwo Samorzadom czy moze na odwrot, a pieniadze cudownie sie
rozmnoza?
Palikocisz tuskobrzeku jak Pitera bez grama logiki!

Data: 2010-06-17 03:46:29
Autor: Hans Kloss
Czy kłamca komoruski...
On 17 Cze, 11:58, PaPi <1...@2.3> wrote:

Gdzie tu mowa o tym, ze Komorowski jest zwolennikiem PRYWATYZACJI szpitali ?

O komoruskim nie ma tam (chyba) ani słowa. Natomiast jest co nieco o
sprzedaży akcji.. i jeżeli sprzedaż akcji INWESTOROM PRYWATNYM (jest
to wyraźnie napisane) nie jest formą prywatyzacji to ja nie wiem w
takim razie co to jest prywatyzacja.
J-23

Data: 2010-06-17 11:31:57
Autor: konserwator
Czy kłamca Kaczyński...

http://www.platforma.org/download/(gqWYZ57YrXailKWWZ0Xf32iiiqWVaIypo4HQW52fll2frq-hVKbXZ1WkrWjXk9rLn4Tc0rbWgJyWXlmgpHycUpySnYfVlYHk)/pl/defaultopisy/3/3/1/program_po_1216116511.pdf

strona 37 -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2010-06-18 09:11:22
Autor: PaPi
Czy kłamca Kaczyński...
[...]

I co jest na tej stronie 37 ?
Smialo.
Ja widze punkty - Podatek VAT, Kierunki dalszych zmian podatkowych, Obnizenie pozaplacowych kosztow pracy.

Z czym z powyzszych sie Komorowski nie zgadza ?

Data: 2010-06-18 16:53:29
Autor: konserwator
Czy kłamca Kaczyński...

no i widzisz...juz sad wyzszej instancji uznal ten wyrok za niewlasciwy i czego chcesz ty bronic.... -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2010-06-17 22:02:55
Autor: Adam
Czy kłamca Kaczyński...
Jutro Kaczyński w ramach przeprosin opublikuje je:
"Ja, Jaroslaw Kaczynski,
kandydat na Prezydenta Rzeczpospolitej Polskiej
na wiecu wyborczym w Lublinie w dniu 9 czerwca 2010 roku rozpowszechnilem
informacje, ze Bronislaw Komorowski chce, by sluzba zdrowia byla prywatna,
sprywatyzowana. Informacja ta jest nieprawdziwa, bowiem w rzeczywistosci
okazalo sie, ze program wyborczy Bronislawa Komorowskiego nie przewiduje, by
sluzba zdrowia byla prywatna i sprywatyzowana.

Swoje twierdzenia oparlem na mówiacym o prywatyzacji programie Platformy
Obywatelskiej, pod którym Bronislaw Komorowski zlozyl podpis swoim imieniem
i nazwiskiem. Niestety nie moglem wiedziec, ze Bronislaw Komorowski sklada
podpis pod oswiadczeniem woli, którego nie popiera i którego nie ma zamiaru
dotrzymac. Wypada tylko miec nadzieje, ze w przypadku innych, istotnych dla
panstwa oswiadczen, deklaracji i skladanych przysiag Bronislaw Komorowski
bedzie postepowal inaczej i je dotrzymywal.

Jednoczesnie informuje, ze choc Bronislaw Komorowski nie chce by sluzba
zdrowia byla prywatna, sprywatyzowana, to partia, której jest kandydatem,
czyli Platforma Obywatelska ma w swoim aktualnym programie projekt
komercjalizacji szpitali, co jest pierwszym krokiem do umozliwienia
prywatyzacji ich duzej czesci."

Powyzsze ogloszenie powinno byc opublikowane na koszt Sztabu Wyborczego
Jaroslawa Kaczynskiego w najwazniejszych dziennikach, niezwlocznie po wyroku
(który musi zapasc w Piatek 18 czerwca 2010), czyli w wydaniach
sobotnio-niedzielnych (19-20 czerwca 2010). Publikacja ogloszenia w tym
okresie nie stanowi zlamania ciszy wyborczej, poniewaz bedzie realizacja
prawomocnego Wyroku Sadowego Rzeczpospolitej Polskiej, który byl wydany po
przeanalizowaniu zgromadzonego materialu dowodowego i przepisów
obowiazujacego prawa. Gdyby Sad mial zamiar ograniczyc pozwanemu mozliwosc
publikacji sprostowania w dniach 19 i 20 czerwca, to takie ograniczenie
powinno sie znalezc w wyroku. Ponadto w zwiazku z powyzszym, ze nie mozna
przewidziec, ze wybór Prezydenta RP nie zakonczy sie w I turze glosowania,
nalezy uznac za konieczna publikacje sprostowania przed glosowaniem
wyborców, które nastapi w dniu 20 czerwca 2010 r. /.../
AC

Czy kłamca Kaczyński...