Czy komitet noblowski ma prawo wskazywac glupców??

Data: 2019-10-11 14:56:15
Autor: ąćęłńóśźż
Czy komitet noblowski ma prawo wskazywac glupców??
Najpierw Wałęsa, teraz Tokarczuk, a po drodze jakieś włoskie i inne fiu bździu, piersi opadają...

Data: 2019-10-11 15:38:30
Autor: A. Filip
ąćęłńóśźż <a@e.pl> pisze:
Najpierw Wałęsa, teraz Tokarczuk, a po drodze jakieś włoskie i inne
fiu bździu, piersi opadają...

A musisz mieszać Pokojowego Nobla od parlamentu Norwegii z resztą
Szwedzkich Nobli?  A ocena literatury to już naprawdę kwestia gustów.
[ BTW Ekonomiczny Nobel został "dofundowany" już grubo po Noblu]

--
A. Filip

Data: 2019-10-11 16:00:02
Autor: ąćęłńóśźż
Czy komitet noblowski ma prawo wskazywac glupców??
Nie no przecież za amerykańskie bomby co jak co ale Nobel temu co ma oba się należał, to by się facio ucieszył ze współczesnych wybuchów.
Mnie nie o literaturę (zresztą babskiej nie czytam, może kiedyś Selmę Lagerlof), lecz o nagle jaśnie objawioną Ałtorytetkę we wszystkim w tym w polityce.
No i jak już musi srać na Polskę, to niech sra we własnym domu, a nie w niemieckim kiblu.

-- -- -
A musisz mieszać Pokojowego Nobla od parlamentu Norwegii z resztą Szwedzkich Nobli?

Data: 2019-10-11 16:41:56
Autor: Olin
Dnia Fri, 11 Oct 2019 14:56:15 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

Najpierw Wałęsa, teraz Tokarczuk, a po drodze jakieś włoskie i inne fiu bździu, piersi opadają...

Przecie Wojciech Wencel za swe strofy smoleńskie został laureatem nagrody
,,Zasłużony dla Polszczyzny" przyznawanej przez Prezydenta RP, która ma
nieporównanie  większe znaczenie niż jakiś tam Nobel. Czemu zatem kaczyści publicznie się mazgają, zamiast czytać epokowe dzieła
Wildsteina, Ziemkieiwcza albo Lisickiego?

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

"Na razie stoimy na stanowisku, że mamy rację"
Jacek Czaputowicz

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2019-10-12 04:50:27
Autor: bytek.anonimowy
W dniu piątek, 11 października 2019 16:41:56 UTC+2 użytkownik Olin napisał:
> [...]

Wildsteina, Ziemkieiwcza albo Lisickiego?

ctrl+v
https://youtu.be/kkvdRr3Z31s?t=106

Załącznik z info wg. jakiego klucza dają te nobele:
Część VI -- DYKTAT KULTUROWY ,,SALONU".
5. Laur Nobla daj mi luby!
https://docer.pl/doc/8s1881-

Jeżeli ktoś chce słuchać noblistów, jego sprawa, ale powinien
zdawać se sprawę z konsekwencji. Bolka pamiętamy.

Sięgnijmy nieco dalej:
https://niezlomni.com/ten-dzien-wiersz-wislawy-szymborskiej-o-smierci-stalina/

Czyli nobele są dla postępaków, dobry ten Stalin był?

Data: 2019-10-14 12:42:33
Autor: Olin
Czy komitet noblowski ma prawo wskazywac glupców??
Dnia Sat, 12 Oct 2019 04:50:27 -0700 (PDT), bytek.anonimowy@gmail.com
napisał(a):

Czyli nobele są dla postępaków, dobry ten Stalin był?

Zwróć się do dudapomocy; oni wspierają nieszczęśliwych i zagubionych.

W ukojeniu bólu pomocna będzie lektura laureatów nagrody o bez porównaniu
większym znaczeniu:
https://pl.wikipedia.org/wiki/Nagroda_Literacka_im._J%C3%B3zefa_Mackiewicza

Wśród laureatów są Paweł Zyzak, Tadeusz Isakowicz-Zaleski, czy choćby
Ryszard Legutko; a już nazwiska wchodzących w skład kapituły  Stanisława
Michalkiewicza,  Jacka Trznadla tudzież Rafała A. Ziemkiewicza budzą
najwyższy szacunek i są gwarancja niedoścignionego poziomu literackiego, na
który lewacy pokroju Tokarczuk nigdy się nie wespną.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

pewno znowu coś ukradli."
Michaił Sałtykow Szczedrin

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2019-10-19 15:02:10
Autor: Jingiel
Czy komitet noblowski ma prawo wskazywac glupc Ăłw??
napisał(a):

[...]

Dorzuć sobie Makowskiego
https://www.youtube.com/watch?v=s7d3WVqXQsQ

Data: 2019-10-19 07:30:28
Autor: kujau.konrad.pl
> [...]

Wildsteina, Ziemkieiwcza albo Lisickiego?

Olin, Olin toć wiadomo kto dostaje te nobele w dziedzinach zbędnych.
Lewaki.

https://youtu.be/kkvdRr3Z31s?t=103  za samo "polacy to mordercy "ż"" nalezy sie nobel, albo przynajmniej 500 tysi nagrody jak dla Engelkingowej
żonki TW Znaka Boniego:)

Nobel pokojowy należy się również p.Piterze za:
 ,,Polska nie jest własnością Polaków"

Nu a później elitki mniejsze i większe wielce się dziwują jak najbardziej elitarna peło ryje po dnie osiągając wynik w wyborkach na poziomie 20%. Brawo elitki!

Data: 2019-10-21 14:06:26
Autor: Olin
Czy komitet noblowski ma prawo wskazywac glupców??
Dnia Sat, 19 Oct 2019 07:30:28 -0700 (PDT), kujau.konrad.pl@gmail.com
napisał(a):

 toć wiadomo kto dostaje te nobele w dziedzinach zbędnych.
Lewaki.

Nie lękaj się!
Doszły mnie słuchy, że Maliniak zaprzysięgnie noblistę dublera, tylko muszą
ustalić, kto nim będzie. Konkurencja jest mordercza, ale na czoło stawki
wysunął się Paweł Lisicki, który właśnie ubogacił światową literaturę
wiekopomnym dziełem ,,Nowa wspaniała przyszłość". Recenzje nie pozostawiają
wątpliwości.

http://wyborcza.pl/duzyformat/7,127290,25089817,u-pawla-lisickiego-kobieta-jest-diablica-na-uslugach.html
http://wyborcza.pl/7,75968,25092730,woda-w-proszku-czyli-niezwykle-dzielo-lisickiego.html

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

Nikołaj Gogol

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2019-10-21 14:16:57
Autor: ąćęłńóśźż
Czy komitet noblowski ma prawo wskazywac glupców??
Nawet nie nie nie żartujcie, że że że Adaś Szechter dostanie pokojowego Nobla (w końcu ma ma ma w Skandynawii mocno zasłużonego brata, co co co nie nie nie?), bo bo bo Oni to to to zrobią naprawdę!!!

-- -- -
Nie lękaj się!

Czy komitet noblowski ma prawo wskazywac glupców??