Czy komitet noblowski ma prawo wskazywac glupców??

Data: 2019-10-11 16:00:02
Autor: ąćęłńóśźż
Czy komitet noblowski ma prawo wskazywac glupców??
Nie no przecież za amerykańskie bomby co jak co ale Nobel temu co ma oba się należał, to by się facio ucieszył ze współczesnych wybuchów.
Mnie nie o literaturę (zreszt± babskiej nie czytam, może kiedy¶ Selmę Lagerlof), lecz o nagle ja¶nie objawion± Ałtorytetkę we wszystkim w tym w polityce.
No i jak już musi srać na Polskę, to niech sra we własnym domu, a nie w niemieckim kiblu.

-- -- -
A musisz mieszać Pokojowego Nobla od parlamentu Norwegii z reszt± Szwedzkich Nobli?

Czy komitet noblowski ma prawo wskazywac glupców??