Czy komoroski swoja kadencje poswieci...

Data: 2010-08-24 07:14:46
Autor: DJ MC Donald Musk
Czy komoroski swoja kadencje poswieci...
stawianiu pomnikow wojskom pragnacym podboju Polski....
Bedzia mial mase roboty!
My tu na mazurach mamy cale masy poniemieckich, rosyjskich cmentarzy!
Ile to pomnikow trzeba bedzie nastwaiac, ile oglosic konkursow!

Data: 2010-08-24 16:16:25
Autor: Bogdan Idzikowski
Czy komoroski swoja kadencje poswieci...

Uzytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisal w wiadomosci news:710e22de-595d-4a1f-8597-39f327b1b3b5g17g2000yqe.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Musk ci sie lasuje. Pewnie dlatego, ze picowski.
Nie slyszalem nigdzie o stawianiu pomników zolnierzom obcych wojsk.

--
J. Kaczynski - "musimy uzyskac wlasciwa odpowiedz"
"Jak nie wyladuje(my), to mnie zabije(ja)"

Data: 2010-08-24 07:21:09
Autor: DJ MC Donald Musk
On Aug 24, 4:16 pm, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
Uzytkownik "DJ MC Donald Musk" <irat...@gmail.com> napisal w wiadomoscinews:710e22de-595d-4a1f-8597-39f327b1b3b5g17g2000yqe.googlegroups.com...

> [...]

Musk ci sie lasuje. Pewnie dlatego, ze picowski.
Nie slyszalem nigdzie o stawianiu pomników zolnierzom obcych wojsk.

Bo dla ciebie czerwonoarmiejscy to "swoje wojska"

http://info.wiara.pl/doc/609724.Pomnik-na-grobie-zolnierzy-radzieckich

Czy komoroski swoja kadencje poswieci...