Czy komoroski swoja kadencje poswieci...

Data: 2010-08-24 16:16:25
Autor: Bogdan Idzikowski
Czy komoroski swoja kadencje poswieci...

Uzytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisal w wiadomosci news:710e22de-595d-4a1f-8597-39f327b1b3b5g17g2000yqe.googlegroups.com...
stawianiu pomnikow wojskom pragnacym podboju Polski....
Bedzia mial mase roboty!
My tu na mazurach mamy cale masy poniemieckich, rosyjskich cmentarzy!
Ile to pomnikow trzeba bedzie nastwaiac, ile oglosic konkursow!

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Musk ci sie lasuje. Pewnie dlatego, ze picowski.
Nie slyszalem nigdzie o stawianiu pomników zolnierzom obcych wojsk.

--
J. Kaczynski - "musimy uzyskac wlasciwa odpowiedz"
"Jak nie wyladuje(my), to mnie zabije(ja)"

Data: 2010-08-24 07:21:09
Autor: DJ MC Donald Musk
On Aug 24, 4:16 pm, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
Uzytkownik "DJ MC Donald Musk" <irat...@gmail.com> napisal w wiadomoscinews:710e22de-595d-4a1f-8597-39f327b1b3b5g17g2000yqe.googlegroups.com...

> [...]

Musk ci sie lasuje. Pewnie dlatego, ze picowski.
Nie slyszalem nigdzie o stawianiu pomników zolnierzom obcych wojsk.

Bo dla ciebie czerwonoarmiejscy to "swoje wojska"

http://info.wiara.pl/doc/609724.Pomnik-na-grobie-zolnierzy-radzieckich

Czy komoroski swoja kadencje poswieci...