Czy komorowski jest pedofilem?

Data: 2010-04-22 14:46:37
Autor: ColgatesBilly
Czy komorowski jest pedofilem?
Ma 5 dzieci, ciekawe dlaczego az tyle i czy je bil?
Moze szczegolnie ulubil sobie kapiel dzieci i trwaqla dlugo?

Mysle, ze spoleczenstwo ma prawo na ten temat znac cala prawde
i ze dzieci nalezaloby natychmiast odizolowac by rodzice nie mogli
na nie wplywac-sugerowac,, przesluchac seryjnie
a komputery sprawdzic.

Ale juz dzis moznaby przeprowadzic ankiete na ten temat, i niech sie internauci wypowiedza
skoro juz wkrotce maja glosowac

KoL

Data: 2010-04-22 05:22:20
Autor: Pistacjusz
On 22 Kwi, 13:46, "ColgatesBilly" <Sir_kolge...@op.pl> wrote:
[...]

Przecież wystarczy, że pokaże zaswiadczenie, że nie jest pedofilem.
Dlaczego nie chce pokazać?

Data: 2010-04-22 14:31:26
Autor: ,[heÂŽsk]
Czy komorowski jest pedofilem?
On Thu, 22 Apr 2010 05:22:20 -0700 (PDT), Pistacjusz
<pistacjusz@gmail.com> wrote:

Przecież wystarczy, że pokaże zaswiadczenie, że nie jest pedofilem.
Dlaczego nie chce pokazać?

 komu ?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-22 15:36:57
Autor: ColgatesBilly
<pistacjusz@gmail.com> wrote:

Przecież wystarczy, że pokaże zaswiadczenie, że nie jest pedofilem.
Dlaczego nie chce pokazać?

 komu ?

________

Nam ! Nowoczesnemu globalnemu spoleczenstwu internetowemu.

A wasz OPOR zdaje sie jedynie potwierdzac nasze
najstraszniejsze podejrzenia.

PS bicie zony zostawmy sobie na pozniej, skoro to jeszcze nie grzech

Data: 2010-04-22 15:00:21
Autor: ,[heÂŽsk]
Czy komorowski jest pedofilem?
On Thu, 22 Apr 2010 15:36:57 +0300, "ColgatesBilly"
<Sir_kolgejts@op.pl> wrote:

> Przecież wystarczy, że pokaże zaswiadczenie, że nie jest pedofilem.
> Dlaczego nie chce pokazać?

 komu ?

Nam !

 mow za siebie. ja tam twego zaswiadzenie nie potrzebuje.

Nowoczesnemu globalnemu spoleczenstwu internetowemu.

 akurat ty prezentujesz ta czesc najbardziej prostacka.

A wasz OPOR zdaje sie jedynie potwierdzac nasze
najstraszniejsze podejrzenia.

 mow za siebie. do czego potrzebne ci zaswiadczenie komory?

PS bicie zony zostawmy sobie na pozniej, skoro to jeszcze nie grzech

 a twoje walenie konia ?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-22 16:58:39
Autor: ColgatesBilly
"",[heRsk]"" <WC15?bigbrednie@interia.pl> wrote in message news:c4h0t59h0deplm0dqibfho2gj29q1fk87c4ax.com...
On Thu, 22 Apr 2010 15:36:57 +0300, "ColgatesBilly"

Swoj broni swego...

Data: 2010-04-22 05:23:21
Autor: Pistacjusz
Czy x jest pedofilem?
On 22 Kwi, 14:08, "EUR" <e...@eu.pl> wrote:
Bardzo chamski tekst
Tfu!

Żyjemy w demokratycznym kraju i obywatele mają prawo domagać się
informacji o kandydacie.

Data: 2010-04-22 14:31:26
Autor: ,[heÂŽsk]
Czy x jest pedofilem?

 no to sie domagaj...

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-22 15:37:34
Autor: ColgatesBilly
Czy x jest pedofilem?
<pistacjusz@gmail.com> wrote:

> [...]
> Bardzo chamski tekst
> Tfu!

Żyjemy w demokratycznym kraju i obywatele mają prawo domagać się

Domagamy sie od rzadu Tuska zaprowadzenia
w Polsce... demokracji!

Data: 2010-04-22 15:00:21
Autor: ,[heÂŽsk]
Czy x jest pedofilem?
On Thu, 22 Apr 2010 15:37:34 +0300, "ColgatesBilly"
<Sir_kolgejts@op.pl> wrote:

> Żyjemy w demokratycznym kraju i obywatele mają prawo domagać się
> informacji o kandydacie.

 no to sie domagaj...

--

Domagamy sie od rzadu Tuska zaprowadzenia
w Polsce... demokracji!

no to sie domagaj, domagaj...

p.s. czy moge domagac sie od kandydata na kandydata by wyjawil      imie 1-wszej damy ?!  zyjemy w demokratycznym kraju i obywatele
     maja prawo domagac sie informacji o kondydacie ;o)))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-22 06:31:26
Autor: Pistacjusz
Czy x jest pedofilem?

 HeSk

Czyżby Hesk razem z Komorowskim należał do NAMBLA?

Data: 2010-04-22 16:45:58
Autor: ColgatesBilly
Czy x jest pedofilem?
<Sir_kolgejts@op.pl> wrote:

> Żyjemy w demokratycznym kraju i obywatele mają prawo domagać się
> informacji o kandydacie.

 no to sie domagaj...

--

[...]

JOLAN¨TA!

Data: 2010-04-22 14:04:53
Autor: ,[heÂŽsk]
Czy komorowski jest pedofilem?
On Thu, 22 Apr 2010 14:46:37 +0300, "ColgatesBilly"
<Sir_kolgejts@op.pl> wrote:

Ma 5 dzieci, ciekawe dlaczego az tyle i czy je bil?

 Putra mial osmioro. Widzialem je na pogrzebie.  zanim wiec znow zaczniesz obsrywac - zastanow sie.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-22 15:18:16
Autor: karwanjestkretynem
Czy komorowski jest pedofilem?

Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w

Ma 5 dzieci, ciekawe dlaczego az tyle i czy je bil?
Moze szczegolnie ulubil sobie kapiel dzieci i trwaqla dlugo?

Działasz wg. toruńskiej instrukcji, idioto?

Przemysław Warzywny

--
"Śmierć prezydenta wstrząsnęła mną jak wszystkimi Polakami, ale nie można tej śmierci używać do przeinaczania historii i zamykania ust tym, którzy ten fałsz widzą. Falsz ten unieważnia osiągnięcia innych. Nie można udzielać też prawa do przeżywania żałoby lub odbierać go, co robi z jakąś dziwną zaciekłością prof. Krasnodębski."

Data: 2010-04-22 15:39:38
Autor: rAzor
Czy x jest pedofilem?
Użytkownik... he he - EUR raczył napisać:
Użytkownik "karwanjestkretynem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w
wiadomości news:hqpias$f2h$1inews.gazeta.pl...
Działasz wg. toruńskiej instrukcji, idioto?
Przemysław Warzywny

To mkarwanowe bydle ColgatesBilly pisze dzisiaj z Finlandii

Date: Thu, 22 Apr 2010 14:46:37 +0300
14:46:47 EEST)

inetnum: 88.114.0.0 - 88.115.255.255
netname: ELISA-ADSL
descr: Elisa Oyj http://www.elisa.fi/yksityisille/
country: FI
admin-c: KH-RIPE
tech-c: KH-RIPE
status: ASSIGNED PA
mnt-by: ELISA-MNT
source: RIPE

To straszne! Jogi obnażył swoje talenta!
Co jeszcze potrafisz, "łodkrywco"?

Date: Thu, 22 Apr 2010 14:46:37 +0300
[...]

Oficer Prowadzacy jogiego moze prawde ci powie...

Date: Thu, 22 Apr 2010 14:46:37 +0300

[...]

Widze ze SB wyrobilo ci niezbedny instynkt i umiejetnosci.,
Niestety, mnie smieciu w ogole nie interesujesz
i mozesz sobie pisac skadkolwiek, bo nie zmieni to
tego, zes najwiekszy glupek mna tej grupie

Data: 2010-04-22 16:23:11
Autor: cyc
Czy x jest pedofilem?

Użytkownik "EUR" <eur@eu.pl> napisał w wiadomości news:hqpe7v$jlo$1speranza.aioe.org...
Bardzo chamski tekst
Tfu!

Od tego narkomana wymagac czegos wiecej to nadmiar optymizmu .

cyc

Data: 2010-04-22 17:05:55
Autor: cirrus
Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości news:HGWzn.4097$e8.1632uutiset.elisa.fi...
[...]

Lepiej ogłoś ankietę, kto uważa cię za kretyna po tych wypocinach.

--
stevep

Data: 2010-04-22 18:11:22
Autor: ColgatesBilly
"cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> wrote in message news:hqploe$h5a$1news.vectranet.pl...
[...]

Pomysl! Kretyni nie tworza dlugich watkow....

Czy komorowski jest pedofilem?