Czy komuś jeszcze jest niedobrze ?...

Data: 2013-05-25 23:21:41
Autor: Pablo
Czy komuś jeszcze jest niedobrze ?...
Zapytał Melman... a ja bym zapytał czy ktoś jeszcze miał wrażenie, że Klopp w przerwie meczu trochę przekombinował?
Przynajmniej ja odniosłem wrażenie, że BVB wyszła na drugą połowę, jakby mieli doczekać dogrywki?

Data: 2013-05-25 23:49:02
Autor: Cavallino

Użytkownik "Pablo" <pablo34CUTTHIS@fortfun.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:51a12b63$0$1267$65785112@news.neostrada.pl...
Zapytał Melman... a ja bym zapytał czy ktoś jeszcze miał wrażenie, że Klopp w przerwie meczu trochę przekombinował?

Raczej sędzia.
Nie wyrzucił z boiska Dantego za brutalny faul (należała się PRZYNAJMNIEJ druga żółta), nie wyrzucił Ribery'ego za symulki, w ogóle gwizdał tak jak zazwyczaj sędziowie na Łazienkowskiej....

Przynajmniej ja odniosłem wrażenie, że BVB wyszła na drugą połowę, jakby mieli doczekać dogrywki?

Bayern wyszedł dokładnie tak samo.
Zadecydowały umiejętności gwiazd, ale Borussia dzisiaj była absolutnie równorzędnym rywalem.
Czego o wcześniejszych przeciwnikach Bayernu nie można powiedzieć.

Data: 2013-05-26 08:53:53
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
Czy komuś jeszcze jest niedobrze ?...
Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:51a131ce$0$26703$65785112@news.neostrada.pl...

Raczej sędzia.

Bądźmy uczciwi: Lewandowskiemu też się kartka należała; przynajmniej żółta.

--
Heniek

Data: 2013-05-26 09:22:16
Autor: Cavallino

Użytkownik "Henryk "Plumski" Plumowski" <kihltdt@kihltd.eu> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:knsbhp$qaf$1@node1.news.atman.pl...
[...]

Tyle, że do tego doszło RÓWNIEŻ z powodu błędu sędziego - przy akcji z nadepnięciem, był dwa razy faulowany, raz kopnięty z tyłu, drugi raz gdy wjechano w niego sankami z przodu.
A pro-Bayernowski sędzia nie odgwizdał NIC, reszta to skutek.

Data: 2013-05-27 09:44:04
Autor: Budzik
Czy komu jeszcze jest niedobrze ?...
Osobnik posiadajcy mail kihltdt@kihltd.eu napisa(a) w poprzednim odcinku co nastpuje:

Raczej sdzia.

Bdmy uczciwi: Lewandowskiemu te si kartka naleaa; przynajmniej
ta.
Bez wtpienia.
Z tym, ze pytanie, czy do tej sytuacji doszoby gdyby sedzia dobrze prowadzi mecz.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usu take "_")

Data: 2013-05-27 09:44:04
Autor: Budzik
Czy komu jeszcze jest niedobrze ?...
Osobnik posiadajcy mail cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl napisa(a) w poprzednim odcinku co nastpuje:

Zapyta Melman... a ja bym zapyta czy kto jeszcze mia wraenie, e
Klopp w przerwie meczu troch przekombinowa?

Raczej sdzia.
Nie wyrzuci z boiska Dantego za brutalny faul (naleaa si
PRZYNAJMNIEJ druga ta), nie wyrzuci Ribery'ego za symulki, w ogle
gwizda tak jak zazwyczaj sdziowie na azienkowskiej....

No niestety miaem podobne wraenie.
Ribery powinien kartk dosta ju za okie w stron lewego.
A brak kartki dla Dante - jak to wytumaczyc?

A Robben prbowa, prbowa az trafi :)

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usu take "_")
Adam 'Sherwood' Zaparciski: "Polecam gorco kaski na rower."
Marcin Szeffer: "Dzikuj. Wol kaski na gow."

Czy komuś jeszcze jest niedobrze ?...