Czy komuniści jedzą dzieci?

Data: 2011-12-31 19:06:03
Autor: rAzor
Czy komuniści jedzą dzieci?
Użytkownik - Grzegorz Z. napisał:
Rzecz dzieje się w Portugalii, podczas rewolucji goździków. Sekretarz
Portugalskiej Partii Komunistycznej, Alvaro Cunhal spotyka się z chłopami
na Północy kraju. Ogłupiali przez faszystowską propagandę obalonego właśnie
reżimu Salazara pytają: „Czy to prawda, że komuniście jedzą dzieci na
śniadanie? Tak, odpowiada Cunhal, my komuniści jemy dzieci na śniadanie.
Ale kapitaliści, robią coś gorszego. Oni zjadają śniadanie dzieciom”.
[ciach bełkot]

Jakie wzruszające. Autor zapomniał tylko, że skutki tego, co przeżarli komuniści za swoich czterech dekad odczuwamy dzisiaj w postaci koszmarnego długu publicznego, deficytu, nędzy emerytalnej, głodnych dzieciaków, mizernego rynku pracy, gospodarczego niedorozwoju, zapóźnienia infrastrukturalnego, technologicznego, naukowego i kulturalnego. Czyli wracając do poczatku - komuniści nie tylko zjadali dzieciaki na śniadanie, ale zanim to zrobili zżerali im śniadanie. Im i ich wnukom. Taka jest prawda.
Jak słyszę takie smętne skamlenie załganego komucha to mnie krew zalewa. Chcecie coś mieć? To do roboty! A nie czekać na powrót tego raju, w którym mało kto pracował, chociaż mało kto pracy nie miał. Do roboty ludu wyklęty - a nie wydzierać ryje, że wam się należy, boście biedni.
--
[pl.soc.polityka] !delete from "He®Sk" !delete from "bigbrednie" !delete from "stevep" !delete from "muto2100" !markread from "Bogdan Idzikowski"

Data: 2011-12-31 19:16:33
Autor: Grzegorz Z.
Czy komuniści jedzą dzieci?
rAzor napisa:

Uytkownik - Grzegorz Z. napisa:
Rzecz dzieje si w Portugalii, podczas rewolucji godzikw. Sekretarz
Portugalskiej Partii Komunistycznej, Alvaro Cunhal spotyka si z chopami
na Pnocy kraju. Ogupiali przez faszystowsk propagand obalonego wanie
reimu Salazara pytaj: Czy to prawda, e komunicie jedz dzieci na
niadanie? Tak, odpowiada Cunhal, my komunici jemy dzieci na niadanie.
Ale kapitalici, robi co gorszego. Oni zjadaj niadanie dzieciom.
[ciach bekot]

Jakie wzruszajce. Autor zapomnia tylko, e skutki tego, co przearli komunici za swoich czterech dekad odczuwamy dzisiaj w postaci koszmarnego dugu publicznego

Jasne, to komunici ka paci odsetki od kredytw.

--
"Tylko owce potrzebuj Pasterza"

Data: 2011-12-31 18:32:36
Autor: Obserwator
Czy komunici jedz dzieci?
Grzegorz Z. <tictactoe@colleen.org> napisa(a):
Jasne, to komunici ka paci odsetki od kredytw.

ale po co je zaciagali? Przeciez wiadomo, ze panstwa nie stac bylo na zycie ponad stan. Trzeba bylo myslec o przyszlosci, a nie dniem dzisiejszym i sprzedawc co sie da pod plaszczykiem liberalizmu, byle samemu zarobic jak najwiecej. Oto cala filozofia przepoczwarzonych w kapitalistow komuchow. Polska potrafila sie odpudowac po latach rozbiorow w ciagu 20 lat. Teraz mieli lepszy start, bo za komuny juz cos bylo.

 Wszystko zniszczyli jak te czerwone malpy pazerne, bo Oni sie zawsze wyzywia vide Kim Jong-il w Koreii Polnocnej czy Fidel na Kubie.

Data: 2011-12-31 19:55:21
Autor: Bogdan Idzikowski
Czy komunici jedz dzieci?

Uytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisa w wiadomoci news:jdnkg3$evs$1inews.gazeta.pl...
[...]

Startujesz na prezydenta, jak Konowicz? Masz dokadnie takie sownictwo.

--
Jarosaw-Zbawiciel Kaczyski - "musimy uzyska waciw odpowied"

Data: 2011-12-31 19:16:07
Autor: Obserwator
Czy komunici jedz dzieci?
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisa(a):

Startujesz na prezydenta, jak Konowicz? Masz dokadnie takie sownictwo.

kononowicza to juz wybralisci. Komorowski sie nazywa:)) --

Data: 2011-12-31 22:06:48
Autor: Bogdan Idzikowski
Czy komunici jedz dzieci?

Uytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisa w wiadomoci news:jdnn1m$le2$1inews.gazeta.pl...
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisa(a):

Startujesz na prezydenta, jak Konowicz? Masz dokadnie takie sownictwo.

kononowicza to juz wybralisci. Komorowski sie nazywa:))

Powtrz, ale tak, by mona byo zrozumie.

--
Jarosaw-Zbawiciel Kaczyski - "musimy uzyska waciw odpowied"

Data: 2012-01-01 08:51:08
Autor: stevep
Czy komunici jedz dzieci?
Dnia 31-12-2011 o 19:55:21 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl>  napisa(a):

[...]

Jest ju "jadrys psp", wic czas na "Kononowicza psp", ale obsrywator  dopiero na czwartym miejscu za jadrysem, boukunem i u2.  :D

--
stevep
Uywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-12-31 20:02:08
Autor: rAzor
Czy komuniści jedzą dzieci?
rAzor napisał:

[...]

Jasne, to komuniści każą płacić odsetki od kredytów.

Grzegorzu, kwiecie lewicy, pozwól, ze ci wyjaśnię. W gospodarce wolnorynkowej pieniądz jest towarem, a kredyt usługą. Płatną. (w komuniźmie również, tylko tak wiesz - po cichu)
Pomówmy o tym drugim przypadku - tam gdzie jest dobrze i bogato, tam popyt na tę usługę jest niski, tedy i koszt tejże ustalany jest tak, aby znaleźć chętnych. Tam zaś (to tak nawiązując do Marksa, bo jakże by inaczej? ;-) ), gdzie popyt jest duży, gdzie ludzie na skutek nędzy spowodowanej czterema dekadami "radosnej twórczości" komunistów potrzebują pieniędzy nie tylko, aby przeżyć, ale też aby inwestować w siebie tam kredyt jest drogi.

Data: 2011-12-31 20:08:41
Autor: Bogdan Idzikowski
Czy komuniści jedzą dzieci?

rAzor napisał:

[...]

Ale, kwiecie prawicy, kredyty można brać w różnych walutach, gdzie oprocentowanie jest przeróżne. Czasami komicznie małe. Czyż nie?

Data: 2011-12-31 19:19:31
Autor: Obserwator
Czy komunici jedz dzieci?
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisa(a):

Ale, kwiecie prawicy, kredyty można brać w różnych walutach, gdzie oprocentowanie jest przeróżne. Czasami komicznie małe. Czyż nie?

na przyklad we frankach ktore naiwnym, niedoinformowanym po latach komuny, biednym ludziom wciskali oszusci...

Data: 2011-12-31 21:11:04
Autor: pluton
Czy komunici jedz dzieci?
> [...]
> oprocentowanie jest przeróżne. Czasami komicznie małe. Czyż nie?

na przyklad we frankach ktore naiwnym, niedoinformowanym po latach komuny,

Pisowscy oszusci, dodajmy dla scislosci.

Nullification

Data: 2011-12-31 22:08:55
Autor: Bogdan Idzikowski
Czy komunici jedz dzieci?

Uytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisa w wiadomoci news:jdnn83$m51$1inews.gazeta.pl...
[...]

Widzisz, jak to jest? Gupich nie siej. Sami si rodz. Obojtnie w jakim systemie.

--
Jarosaw-Zbawiciel Kaczyski - "musimy uzyska waciw odpowied"

Data: 2011-12-31 20:13:09
Autor: Grzegorz Z.
Czy komuniści jedzą dzieci?
[...]

Grzegorzu, kwiecie lewicy, pozwl, ze ci wyjani. W gospodarce wolnorynkowej pienidz jest towarem, a kredyt usug.

Zaraz zaraz, a jeli to banki emituj pienidz, to skd bior si pienidze
ktrymi pacimy bankom odsetki z udzielonych wczeniej przez nie kredytw?

--
"Tylko owce potrzebuj Pasterza"

Data: 2011-12-31 19:29:36
Autor: Obserwator
Czy komunici jedz dzieci?
Grzegorz Z. <tictactoe@colleen.org> napisa(a): Zaraz zaraz, a jeli to banki emituj pienidz, to skd bior si pienidze
ktrymi pacimy bankom odsetki z udzielonych wczeniej przez nie kredytw?

w sieci rozpowszechniane sa rozne opowiesci o systemie bankowym. Przewaznie robia to ludzie ktorzy zielonego pojecia nie maja o systemie bankowym i monetranym. Pieprza wiec brednie w celach ewidentnie propagandowych.

Faktem jest, ze ten obecny system mozna naduzywac.

Problem polega jednak na tym, ze NIKT do tej pory nie wymyslil nic sensowniejszego. Z tym systemem bankowym jest podobnie jak z demokracja (nazywana przez niektorych dupokracja:). Nie jest idealna, ale nie ma nadal nic lepszego.

Data: 2011-12-31 21:12:31
Autor: pluton
Czy komunici jedz dzieci?
Z tym systemem bankowym jest podobnie jak z demokracja (nazywana przez
niektorych dupokracja:). Nie jest idealna, ale nie ma nadal nic lepszego.

No chyba zartujesz. A wucokracja ? 4erpe byla przeciez idealna.

Nullification

Data: 2011-12-31 21:23:20
Autor: rAzor
Czy komuniści jedzą dzieci?

rAzor napisał:

[...]

Zaraz zaraz, a jeśli to banki emitują pieniądz,

Nie banki, a jeden, konkretny bank - centralny.

to skąd biorą się pieniądze
którymi płacimy bankom odsetki z udzielonych wcześniej przez nie kredytów?

Jak to skąd? Z twoich dochodów za wykonaną pracę, za którą dostajesz wynagrodzenie w umownej formie czyli w pieniądzach.
No dobra - idźmy dalej, bo jak cię znam, to szykujesz jakiś wilczy dołek. ;-) Może mnie natchnie i zrozumiem coś z tego waszego komunizmu.

Data: 2011-12-31 21:25:24
Autor: Grzegorz Z.
Czy komuniści jedzą dzieci?
[...]

Jeden na cay wiat?

--
"Tylko owce potrzebuj Pasterza"

Data: 2011-12-31 19:53:43
Autor: Bogdan Idzikowski
Czy komuniści jedzą dzieci?

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.kolyme.ru> napisał w wiadomości news:jdniu8$aj3$1inews.gazeta.pl...
[...]

Mów w swoim imieniu, jeśli pracowałeś i opier...ałeś się w PRL. Moim imieniem i moją pracą pyska sobie nie wycieraj.

Data: 2012-01-03 13:00:49
Autor: jadrys
Czy komuniści jedzą dzieci?
W dniu 2011-12-31 19:06, rAzor pisze:

Jakie wzruszające. Autor zapomniał tylko, że skutki tego, co przeżarli komuniści za swoich czterech dekad

Konkrety, - niby co przeżarli ze spadku po Drugiej Rzeczypospolitej?

Czy komuniści jedzą dzieci?