Czy komunici jedz dzieci?

Data: 2011-12-31 18:22:43
Autor: Grzegorz Z.
Czy komunici jedz dzieci?
Rzecz dzieje si w Portugalii, podczas rewolucji godzikw. Sekretarz
Portugalskiej Partii Komunistycznej, Alvaro Cunhal spotyka si z chopami
na Pnocy kraju. Ogupiali przez faszystowsk propagand obalonego wanie
reimu Salazara pytaj: Czy to prawda, e komunicie jedz dzieci na
niadanie? Tak, odpowiada Cunhal, my komunici jemy dzieci na niadanie.
Ale kapitalici, robi co gorszego. Oni zjadaj niadanie dzieciom.

Liberaowie mwi, e populici, lewacy i rni cwaniacy w rodzaju Janusza
Palikota s podli, bo chc zbi kapita polityczny na ludzkim nieszczciu,
biedzie, cierpieniu. Odpowiadam na ten zarzut, podobnie jak w 1974
odpowiedzia portugalski komunista. To wy odpowiadacie za to, e jak wynika
z bada Eurostatu, 30% polskich dzieci cierpi z powodu niedoywienia. W
1994 r wydatki budetu pastwa stanowiy poow Produktu Krajowego Brutto.
W 2011 r. stanowi ju tylko jedn pit. Powiadacie, e to po to, by
wicej zostao w kieszeni obywateli. To prawda, e dochd narodowy wci
ronie. Wiemy co o tym, bo ciko pracujemy. Pracujemy po godzinach, w dni
ustawowo wolne od pracy. Bez wytchnienia, a mimo to w kieszeniach zostaje
nam coraz mniej, a nie coraz wicej. Te pienidze, ktre nie trafiaj do
budetu, bo obniacie podatki bogatym, trafiaj do kieszeni zawsze tych
samych. Tych, ktrzy finansuj wasze kampanie wyborcze, a potem pac wam
wysokie pensje na korporacyjnych posadach, kiedy ju przestajecie by
posami, ministrami, premierami. Zapytajcie Jzefa Oleksego, ile zarabia
jako wiceprezes JW Construction, a zrozumiecie mechanizm, ktry tu opisuj.
Jeeli mona komu kto nie zgadza si ze skrajnie niesprawiedliwym
podziaem wsplnie wypracowanego dochodu, postawi zarzut, e usiuje
wykorzysta trudn sytuacj materialn wspobywateli, aby zrobi
polityczn karier. To uprawnione jest pytanie, kto do tej trudnej sytuacji
doprowadzi. Czy walka z niesprawiedliwoci i wynikajca z ni bied ma
by gorsza od powodowania biedy i niesprawiedliwoci? Kto dzisiaj w Polsce
zjada niadanie dzieciom? Czy to nie ci, ktrzy rzucaj kamieniem za kadym
razem gdy kto omieli si krytykowa niesprawiedliwy system, w ktrym
wska elita ma wszystko, a caa reszta nic albo prawie nic?

Nikt nie kwestionuje faktu, e w Polsce narasta rozwarstwienie majtkowe i
dochodowe. Liberaowie staraj si to zjawisko tumaczy, jako niezbdny
etap w budowie kapitalizmu. Zanim wszyscy bdziemy opywa w dostatki,
najpierw musz si wzbogaci, ci najbardziej przedsibiorczy, aby ten
dobrobyt mg spyn na reszt spoeczestwa jako nagroda za wytrwao i
powicenie w subie pracodawcom. Przez dziesiciolecia Polski Ludowej
stal si laa moc truchlaa. Wylewany miliardy metrw szeciennych betonu
pod fundamenty rozwinitego spoeczestwa socjalistycznego. Ale
przynajmniej nie byo godnych dzieci, ludzie jedzili na urlopy, nie
eksmitowano ich z mieszka, nie yli w leku przed bezrobociem,
bezdomnoci, komornikiem i firm windykacyjn. Dzi syszymy t sam
piewk. Znw jestemy nawozem historii. W imi mitycznego doganiania
Europy zaciskamy pasa, zaciskamy zby, ale biada temu, kto zacinie pi.
Nikt go oczywicie nie bdzie wsadza do wizienia. Po prostu si go
wyrzuci z roboty za warcholstwo i prb zakadania zwizkw zawodowych lub
krytykowanie waciciela, dyrektora czy prezesa. Potem wystarczy poczeka
a sam zbankrutuje, straci mieszkanie, ze wiruje i wylduje w przytuku, a
jego dzieci w sierocicu. Bez stanu wojennego, bez ZOMO, czysto, elegancko
zgodnie z prawem w imi najjaniejszej Rzeczpospolitej. Zamiast paek i
cieek zdrowia jest wyrok eksmisji i nakaz zapaty. Jest wszechobecny
strach przed wychylaniem si, jest godzenie si na godowe stawki, i nie
opacane nadgodziny. Jest ponienie i dyscyplina pracy, ktra nie zostawia
miejsca na godno czy prawa czowieka. A najgorsze jest jeszcze to, jak
wczamy telewizor, radio i syszymy, e Polska ronie w si a ludzie
(czyli niby my) yj dostatniej. Bajecznie opacani redaktorzy kami bez
zajknicia w obronie swych przywilejw podatkowych i z marsow min
domagaj si dalszych ci wydatkw socjalnych, chocia prawd mwic nie
bardzo jest co ci. Minimum egzystencji to 400 zotych, a eby dosta
chocia zotwk od pomocy spoecznej trzeba zarabia mniej ni 351 na
osob w rodzinie. Droej podstawowe produkty ywnociowe, energia,
czynsze, a na pocieszenie ludziom, ktrzy ju dawno ubieraj si w
ciuchlandach, mwi si, e staniaa odzie. Jak za PRL, kiedy wprawdzie
droaa szynka, ale wadza pocieszaa, e taniay lokomotywy.

Cierpimy w imi przyszych pokole? Zapytajcie o to modzie, t ktra nie
zdya std uciec i haruje na mieciowych umowach bez nadziei na odoenie
choby zotwki o wasnym mieszkaniu nie wspominajc. Z grudniowego badania
CBOS wynika, e jedynie co pity ankietowany (20 proc.) spodziewa si
poprawy sytuacji gospodarczej w czasie sprawowania wadzy przez rzd
Donalda Tuska. W 2007 r. spodziewao si tego 50 proc. badanych. e
bezrobocie bdzie wzrasta uwaa 54 proc. badanych (w 2007 r. uwaao tak 6
proc.) No i koniec zudze o zielonej wyspie.

http://www.super-nowa.pl/art.php?i=22511

--
"Tylko owce potrzebuj Pasterza"

Data: 2011-12-31 17:56:34
Autor: Obserwator
Czy komunici jedz dzieci?
Grzegorz Z. <tictactoe@colleen.org> napisa(a):
http://www.super-nowa.pl/art.php?i=22511

komunisci zmuszaja ludzi np. w Koreii Polnocnej do ludozerstwa z braku pozywienia.

Ten towarzysz jest niewatpliwie *zlotousty* jak kazdy komuch ktory jest tylko patologicznym klamca.

Komunisci powinni byc tak samo rozliczeni i potepieni jak hitlerowcy i powinni miec szlaban na dziallnosc polityczna, medialna i w sadownictwie.

Data: 2011-12-31 18:57:16
Autor: Grzegorz Z.
Czy komunici jedz dzieci?
Obserwator napisa:

[...]

Najlepiej jak rozlicz ich tuste koty z Wallstreet.

--
"Tylko owce potrzebuj Pasterza"

Data: 2011-12-31 19:02:31
Autor: Marek Czaplicki
Czy komunici jedz dzieci?
Grzegorz Z. pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 31 grudzie 2011 18:57:

Najlepiej jak rozlicz ich tuste koty z Wallstreet.

Fajnie. Palikot tak gawdzi w Sejmie, wedug wskaza swego doradcy, jak mu tam, powtrzy par razy i prosz. Efekty czyta mona goym okiem. :-)

Data: 2012-01-01 08:47:53
Autor: stevep
Czy komunici jedz dzieci?
Dnia 31-12-2011 o 18:57:16 Grzegorz Z. <tictactoe@colleen.org> napisa(a):

Obserwator napisa:

[...]

Z gbokimi kieszeniami?  ;)

--
stevep
Uywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-12-31 18:37:55
Autor: Marek Czaplicki
Czy komunici jedz dzieci?
Grzegorz Z. pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 31 grudzie 2011 18:22:

[...]

Fajnie si czyta. Wydatki budetu pastwa stanowi najpierw poow potem tylko 1/5 i le. Moe jakby wydatki budetu stanowiy 100% to by byo jak dziadek Stalin nakaza. Wszystkim po rwno i wg potrzeb, a e potrzeby rosn w miar jedzenia to wiadomo nie od dzisiaj. Ludzie mylcy po komunie i socjalizmie mieli czterdzieci lat na zbudowanie systemu szczliwoci oglnej. Zbudowali rozpadajc si gospodark, z kup "pracownikw". Moe system oparty na "wyzysku", "niesprawiedliwoci spoecznej","zjadaniu przez kapitalistw niada, II niada, obiadw i kolacji" lepiej zaspokaja potrzeby ludzkie. Jak czytam niektre posty na grupie, te o wyczekiwaniu na czowieka, ktry by to wszystko wzi za mord, to coraz mniej mam zudze co do tego jak ludzie ceni wasn wolno.

Data: 2011-12-31 10:47:07
Autor: Antenka
Czy komunici jedz dzieci?
On 31 Gru, 18:37, Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

to wszystko wzi za mord, to coraz mniej mam zudze co do tego jak ludzie

A co jedz na niadanie racjonalici, anarchici, wszelkiej maci
zboki oraz  gupie pipki jak ty, Z.Grze?!
Jestem pewna, e wpierdzielacie na surowo bycze jdra i wiski
ogon! :-o))

Antenka

Data: 2011-12-31 18:42:54
Autor: Grzegorz Z.
Czy komunici jedz dzieci?
Marek Czaplicki napisa:

[...]

Za Stalina jednak nie byo peak oil. Teraz jest, a waciwie ju by, wic
bdzie jeszcze ciekawiej.

--
"Tylko owce potrzebuj Pasterza"

Data: 2011-12-31 18:50:39
Autor: Marek Czaplicki
Czy komunici jedz dzieci?
Grzegorz Z. pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 31 grudzie 2011 18:42:

Marek Czaplicki napisa:

[...]

Ja te wiem, e "chiskie zupki" s z ropy naftowej. A tak powanie. W tym jeszcze roku wiat obiega informacja o zakoczonej chyba sukcesem sukcesji na komunistycznym tronie w odlegej Korei. Naley yczy powodzenia Koreaczykom. Oni wiedz co dobre. :-)

Data: 2011-12-31 18:54:14
Autor: Grzegorz Z.
Czy komunici jedz dzieci?
Marek Czaplicki napisa:

[...]

Klawiatury naszych komputerw te.
A tak powanie. W tym jeszcze roku wiat obiega informacja o zakoczonej chyba sukcesem sukcesji na komunistycznym tronie w odlegej Korei. Naley yczy powodzenia Koreaczykom. Oni wiedz co dobre. :-)

Koreaskie sroki te to wiedz, oczywicie te z pnocy, waciwie
wyedukowane.

--
"Tylko owce potrzebuj Pasterza"

Data: 2011-12-31 19:50:17
Autor: Bogdan Idzikowski
Czy komunici jedz dzieci?

Uytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisa w wiadomoci news:jdni1g$82q$1inews.gazeta.pl...
[...]

Bardzo kochali poprzedniego wodza. Pokazywano powszechn aob. I poszczeglnych aobnikw. Byo to rozdzierajce.
Ciekaw jestem jak wuc Kaczyski umrze (wprawdzie ycz mu 100 lat, ale przecie kady umrze), bdzie taka powszechna aoba pisiorw?

--
Jarosaw-Zbawiciel Kaczyski - "musimy uzyska waciw odpowied"

Data: 2011-12-31 20:13:35
Autor: Marek Czaplicki
Czy komunici jedz dzieci?
Bogdan Idzikowski pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 31 grudzie 2011 19:50:

[...]

No, do czego by to nie doszo gdyby sprbowali nie kocha? Maj ju: "wiecznego prezydenta". Teraz odszed w zawiaty "ukochany przywdca". Pozostaje ogosi w Korei zmartwychwstanie w osobie wnuczka "wiecznego prezydenta" i sojusz tronu+otarza speni si. Co prawda w wynaturzonej i zamordystycznej formie, ale tak to bywa z teokracjami. :-)

Data: 2011-12-31 22:05:37
Autor: Bogdan Idzikowski
Czy komunici jedz dzieci?

Uytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisa w wiadomoci news:jdnmt0$765$1node2.news.atman.pl...
[...]

To akurat wszyscy wiemy. Telewizja nie skpia nam relacji.
Mnie interesuje stopie indoktrynacji wielbicieli prezesa.

--
Jarosaw-Zbawiciel Kaczyski - "musimy uzyska waciw odpowied"

Data: 2011-12-31 21:09:53
Autor: pluton
Czy komunici jedz dzieci?
Ciekaw jestem jak wuc Kaczyski umrze (wprawdzie ycz mu 100 lat, ale
przecie kady umrze), bdzie taka powszechna aoba pisiorw?

To zalezy, gdzie aktualnie beda. Jak u konkurencji typu zerowaty,
to beda pluli na wuca na potege. Jak pozostana przy wucu, to umra
z zalosci (politycznie).

Nullification

Data: 2011-12-31 18:59:40
Autor: pluton
Czy komunici jedz dzieci?
To prawda, e dochd narodowy wcia
ronie. Wiemy co o tym, bo ciako pracujemy. Pracujemy po godzinach, w
dni
ustawowo wolne od pracy. Bez wytchnienia, a mimo to w kieszeniach zostaje
nam coraz mniej, a nie coraz wiacej. Te pieniadze, ktre nie trafiaja do
budetu, bo obniacie podatki bogatym, trafiaja do kieszeni zawsze tych
samych.

Dlatego tez nie nalezy placic podatkow.

Zwiekszenie dochodu narodowego to zmniejszenie dochodu obywateli.

Nullification

Data: 2011-12-31 19:06:03
Autor: rAzor
Czy komuniści jedzą dzieci?
Użytkownik - Grzegorz Z. napisał:
Rzecz dzieje się w Portugalii, podczas rewolucji goździków. Sekretarz
Portugalskiej Partii Komunistycznej, Alvaro Cunhal spotyka się z chłopami
na Północy kraju. Ogłupiali przez faszystowską propagandę obalonego właśnie
reżimu Salazara pytają: „Czy to prawda, że komuniście jedzą dzieci na
śniadanie? Tak, odpowiada Cunhal, my komuniści jemy dzieci na śniadanie.
Ale kapitaliści, robią coś gorszego. Oni zjadają śniadanie dzieciom”.
[ciach bełkot]

Jakie wzruszające. Autor zapomniał tylko, że skutki tego, co przeżarli komuniści za swoich czterech dekad odczuwamy dzisiaj w postaci koszmarnego długu publicznego, deficytu, nędzy emerytalnej, głodnych dzieciaków, mizernego rynku pracy, gospodarczego niedorozwoju, zapóźnienia infrastrukturalnego, technologicznego, naukowego i kulturalnego. Czyli wracając do poczatku - komuniści nie tylko zjadali dzieciaki na śniadanie, ale zanim to zrobili zżerali im śniadanie. Im i ich wnukom. Taka jest prawda.
Jak słyszę takie smętne skamlenie załganego komucha to mnie krew zalewa. Chcecie coś mieć? To do roboty! A nie czekać na powrót tego raju, w którym mało kto pracował, chociaż mało kto pracy nie miał. Do roboty ludu wyklęty - a nie wydzierać ryje, że wam się należy, boście biedni.
--
[pl.soc.polityka] !delete from "He®Sk" !delete from "bigbrednie" !delete from "stevep" !delete from "muto2100" !markread from "Bogdan Idzikowski"

Data: 2011-12-31 19:16:33
Autor: Grzegorz Z.
Czy komuniści jedzą dzieci?
rAzor napisa:

Uytkownik - Grzegorz Z. napisa:
[...]
[ciach bekot]

Jakie wzruszajce. Autor zapomnia tylko, e skutki tego, co przearli komunici za swoich czterech dekad odczuwamy dzisiaj w postaci koszmarnego dugu publicznego

Jasne, to komunici ka paci odsetki od kredytw.

--
"Tylko owce potrzebuj Pasterza"

Data: 2011-12-31 18:32:36
Autor: Obserwator
Czy komunici jedz dzieci?
Grzegorz Z. <tictactoe@colleen.org> napisa(a):
Jasne, to komunici ka paci odsetki od kredytw.

ale po co je zaciagali? Przeciez wiadomo, ze panstwa nie stac bylo na zycie ponad stan. Trzeba bylo myslec o przyszlosci, a nie dniem dzisiejszym i sprzedawc co sie da pod plaszczykiem liberalizmu, byle samemu zarobic jak najwiecej. Oto cala filozofia przepoczwarzonych w kapitalistow komuchow. Polska potrafila sie odpudowac po latach rozbiorow w ciagu 20 lat. Teraz mieli lepszy start, bo za komuny juz cos bylo.

 Wszystko zniszczyli jak te czerwone malpy pazerne, bo Oni sie zawsze wyzywia vide Kim Jong-il w Koreii Polnocnej czy Fidel na Kubie.

Data: 2011-12-31 19:55:21
Autor: Bogdan Idzikowski
Czy komunici jedz dzieci?

Uytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisa w wiadomoci news:jdnkg3$evs$1inews.gazeta.pl...
[...]

Startujesz na prezydenta, jak Konowicz? Masz dokadnie takie sownictwo.

--
Jarosaw-Zbawiciel Kaczyski - "musimy uzyska waciw odpowied"

Data: 2011-12-31 19:16:07
Autor: Obserwator
Czy komunici jedz dzieci?
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisa(a):

Startujesz na prezydenta, jak Konowicz? Masz dokadnie takie sownictwo.

kononowicza to juz wybralisci. Komorowski sie nazywa:)) --

Data: 2011-12-31 22:06:48
Autor: Bogdan Idzikowski
Czy komunici jedz dzieci?

Uytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisa w wiadomoci news:jdnn1m$le2$1inews.gazeta.pl...
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisa(a):

Startujesz na prezydenta, jak Konowicz? Masz dokadnie takie sownictwo.

kononowicza to juz wybralisci. Komorowski sie nazywa:))

Powtrz, ale tak, by mona byo zrozumie.

--
Jarosaw-Zbawiciel Kaczyski - "musimy uzyska waciw odpowied"

Data: 2012-01-01 08:51:08
Autor: stevep
Czy komunici jedz dzieci?
Dnia 31-12-2011 o 19:55:21 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl>  napisa(a):

[...]

Jest ju "jadrys psp", wic czas na "Kononowicza psp", ale obsrywator  dopiero na czwartym miejscu za jadrysem, boukunem i u2.  :D

Data: 2011-12-31 20:02:08
Autor: rAzor
Czy komuniści jedzą dzieci?
rAzor napisał:

[...]

Jasne, to komuniści każą płacić odsetki od kredytów.

Grzegorzu, kwiecie lewicy, pozwól, ze ci wyjaśnię. W gospodarce wolnorynkowej pieniądz jest towarem, a kredyt usługą. Płatną. (w komuniźmie również, tylko tak wiesz - po cichu)
Pomówmy o tym drugim przypadku - tam gdzie jest dobrze i bogato, tam popyt na tę usługę jest niski, tedy i koszt tejże ustalany jest tak, aby znaleźć chętnych. Tam zaś (to tak nawiązując do Marksa, bo jakże by inaczej? ;-) ), gdzie popyt jest duży, gdzie ludzie na skutek nędzy spowodowanej czterema dekadami "radosnej twórczości" komunistów potrzebują pieniędzy nie tylko, aby przeżyć, ale też aby inwestować w siebie tam kredyt jest drogi.

Data: 2011-12-31 20:08:41
Autor: Bogdan Idzikowski
Czy komuniści jedzą dzieci?

rAzor napisał:

[...]

Ale, kwiecie prawicy, kredyty można brać w różnych walutach, gdzie oprocentowanie jest przeróżne. Czasami komicznie małe. Czyż nie?

Data: 2011-12-31 19:19:31
Autor: Obserwator
Czy komunici jedz dzieci?
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisa(a):

Ale, kwiecie prawicy, kredyty można brać w różnych walutach, gdzie oprocentowanie jest przeróżne. Czasami komicznie małe. Czyż nie?

na przyklad we frankach ktore naiwnym, niedoinformowanym po latach komuny, biednym ludziom wciskali oszusci...

Data: 2011-12-31 21:11:04
Autor: pluton
Czy komunici jedz dzieci?
> [...]
> oprocentowanie jest przeróżne. Czasami komicznie małe. Czyż nie?

na przyklad we frankach ktore naiwnym, niedoinformowanym po latach komuny,

Pisowscy oszusci, dodajmy dla scislosci.

Nullification

Data: 2011-12-31 22:08:55
Autor: Bogdan Idzikowski
Czy komunici jedz dzieci?

Uytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisa w wiadomoci news:jdnn83$m51$1inews.gazeta.pl...
[...]

Widzisz, jak to jest? Gupich nie siej. Sami si rodz. Obojtnie w jakim systemie.

--
Jarosaw-Zbawiciel Kaczyski - "musimy uzyska waciw odpowied"

Data: 2011-12-31 20:13:09
Autor: Grzegorz Z.
Czy komuniści jedzą dzieci?
[...]

Grzegorzu, kwiecie lewicy, pozwl, ze ci wyjani. W gospodarce wolnorynkowej pienidz jest towarem, a kredyt usug.

Zaraz zaraz, a jeli to banki emituj pienidz, to skd bior si pienidze
ktrymi pacimy bankom odsetki z udzielonych wczeniej przez nie kredytw?

--
"Tylko owce potrzebuj Pasterza"

Data: 2011-12-31 19:29:36
Autor: Obserwator
Czy komunici jedz dzieci?
Grzegorz Z. <tictactoe@colleen.org> napisa(a): Zaraz zaraz, a jeli to banki emituj pienidz, to skd bior si pienidze
ktrymi pacimy bankom odsetki z udzielonych wczeniej przez nie kredytw?

w sieci rozpowszechniane sa rozne opowiesci o systemie bankowym. Przewaznie robia to ludzie ktorzy zielonego pojecia nie maja o systemie bankowym i monetranym. Pieprza wiec brednie w celach ewidentnie propagandowych.

Faktem jest, ze ten obecny system mozna naduzywac.

Problem polega jednak na tym, ze NIKT do tej pory nie wymyslil nic sensowniejszego. Z tym systemem bankowym jest podobnie jak z demokracja (nazywana przez niektorych dupokracja:). Nie jest idealna, ale nie ma nadal nic lepszego.

Data: 2011-12-31 21:12:31
Autor: pluton
Czy komunici jedz dzieci?
Z tym systemem bankowym jest podobnie jak z demokracja (nazywana przez
niektorych dupokracja:). Nie jest idealna, ale nie ma nadal nic lepszego.

No chyba zartujesz. A wucokracja ? 4erpe byla przeciez idealna.

Nullification

Data: 2011-12-31 21:23:20
Autor: rAzor
Czy komuniści jedzą dzieci?

rAzor napisał:

[...]

Zaraz zaraz, a jeśli to banki emitują pieniądz,

Nie banki, a jeden, konkretny bank - centralny.

to skąd biorą się pieniądze
którymi płacimy bankom odsetki z udzielonych wcześniej przez nie kredytów?

Jak to skąd? Z twoich dochodów za wykonaną pracę, za którą dostajesz wynagrodzenie w umownej formie czyli w pieniądzach.
No dobra - idźmy dalej, bo jak cię znam, to szykujesz jakiś wilczy dołek. ;-) Może mnie natchnie i zrozumiem coś z tego waszego komunizmu.

Data: 2011-12-31 21:25:24
Autor: Grzegorz Z.
Czy komuniści jedzą dzieci?
[...]

Jeden na cay wiat?

--
"Tylko owce potrzebuj Pasterza"

Data: 2011-12-31 19:53:43
Autor: Bogdan Idzikowski
Czy komuniści jedzą dzieci?

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.kolyme.ru> napisał w wiadomości news:jdniu8$aj3$1inews.gazeta.pl...
[...]

Mów w swoim imieniu, jeśli pracowałeś i opier...ałeś się w PRL. Moim imieniem i moją pracą pyska sobie nie wycieraj.

Data: 2012-01-03 13:00:49
Autor: jadrys
Czy komuniści jedzą dzieci?
W dniu 2011-12-31 19:06, rAzor pisze:

Jakie wzruszające. Autor zapomniał tylko, że skutki tego, co przeżarli komuniści za swoich czterech dekad

Konkrety, - niby co przeżarli ze spadku po Drugiej Rzeczypospolitej?

Data: 2012-01-01 12:32:56
Autor: K.S.
BRAK statystyki !
Uytkownik "Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> napisa w wiadomoci news:1msukgqaz3lac$.14dl2dzatjl0l$.dlg40tude.net...
[...]
[................]
-- "Tylko owce potrzebuj Pasterza"
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Brak statystyki!
1) ile niada dziecinnych zera przecitny kapitalista?
2) ile jest tych kapitalistw?
I to samo odnonie komunistw przy wikszym lub mniejszym obie w "aparacie".
K.S.
--
"Tylko barany potrzebuj Grzegorza Z."
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Data: 2012-01-01 16:28:46
Autor: raff
Czy komunici jedz dzieci?
On Sat, 31 Dec 2011 18:22:43 +0100, "Grzegorz Z."
<tictactoe@colleen.org> wrote:

[...]

Gorzej, oni te dzieci okradają. Podobnie jak ich rodzicow.

R.

Data: 2012-01-02 05:03:27
Autor: stevep
Czy komuniœci jedzš dzieci?
Dnia 01-01-2012 o 16:28:46 raff <patagonia13@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Ale najpierw gotują ich w gorącym oleju Kurwikowski.  :D

--
stevep

Data: 2012-01-03 13:02:28
Autor: jadrys
Czy komuniści jedzą dzieci?
W dniu 2011-12-31 18:22, Grzegorz Z. pisze:
Ale kapitaliści, robią coś gorszego. Oni zjadają śniadanie dzieciom”.

I nie tylko niestety dzieciom wyżerają z misek te wiecznie nienażarte ryje.

Data: 2012-01-03 13:31:15
Autor: Bogdan Idzikowski
Czy komuniści jedzą dzieci?

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jduqm9$jbr$3node2.news.atman.pl...
W dniu 2011-12-31 18:22, Grzegorz Z. pisze:
Ale kapitaliści, robią coś gorszego. Oni zjadają śniadanie dzieciom”.

I nie tylko niestety dzieciom wyżerają z misek te wiecznie nienażarte ryje.

A ty szlachetny komuszku zjadłeś jeden posiłek i jesteś nażarty po wsze czasy? Czy też codziennie musisz się nażreć?

Data: 2012-01-03 16:51:50
Autor: stevep
Czy komuniści jedzą dzieci?
Dnia 03-01-2012 o 13:31:15 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl>  napisał(a):

[...]

Eeee, on żyje powietrzem, a wszystko rozdaje pokrzywdzonym.

--
stevep

Data: 2012-01-03 17:14:31
Autor: jadrys
Czy komuniści jedzą dzieci?

[...]

W żadnym wypadku nie dybię na czyjąś własność. No może poza cnotą jakiejś seksownej panienki.

Data: 2012-01-03 18:08:20
Autor: Bogdan Idzikowski
Czy komuniści jedzą dzieci?

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jdv9u2$4mh$1node2.news.atman.pl...

[...]

Ale chcesz bezkarnie kłusować.

Data: 2012-01-03 19:09:23
Autor: jadrys
Czy komuniści jedzą dzieci?

[...]

Przez kłusownictwo nikomu nie wyżeram z miski.

Data: 2012-01-03 19:53:54
Autor: Bogdan Idzikowski
Czy komuniści jedzą dzieci?

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jdvgqj$c7d$1node2.news.atman.pl...

[...]

Aleś ty durny! Szkoda, że nie mieszkasz w USA. Tam szybko by ci wytłumaczyli, co znaczy prawo własności. Ale obawiam się, że takiej lekcji nie mógłbyś przeżyć.

Data: 2012-01-04 19:46:57
Autor: jadrys
Czy komuniści jedzą dzieci?

Przez kłusownictwo nikomu nie wyżeram z miski.

Aleś ty durny! Szkoda, że nie mieszkasz w USA. Tam szybko by ci wytłumaczyli, co znaczy prawo własności. Ale obawiam się, że takiej lekcji nie mógłbyś przeżyć.

USA to sobie może pozwolić na prawo dopuszczające własność absolutną. Są tam setki tysięcy hektarów nie będących własnością nikogo. Przyznanie aktu własności to tylko kwestia złożenia podania do władz stanu i drobna opłata. Ale i tam nie słyszałem  o przypadku zakazów wstępu do prywatnego lasu. To tylko  ty duraku sobie w makówce coś ubzdurałeś i myślisz że można być właścicielem czegokolwiek.

Data: 2012-01-04 20:18:49
Autor: Bogdan Idzikowski
Czy komuniści jedzą dzieci?

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:je26pj$92g$1node2.news.atman.pl...

[...]

Może widziałeś to w westernach? I stąd masz wiedzę, jak jeźdźcy przemierzali dziewicze ziemie.

Ubzdurałem sobie i jeśli jakiś obrzympał wejdzie bez pozwolenia na moją działkę, która wg. ciebie nie jest moją własnością, to dostanie takiego kopa w dupę, że wyląduje 100 m za działką.

Nie chce mi się już wyjaśniać tobie, że tylko w komunizmie wszystko jest wspólne, nawet żony.
W kapitalizmie nawet morskim powietrzem nie możesz oddychać, jeśli za to nie zapłacisz.

Data: 2012-01-05 04:44:53
Autor: stevep
Czy komunici jedz dzieci?
Dnia 04-01-2012 o 20:18:49 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl>  napisa(a):

Uytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa w wiadomoci  news:je26pj$92g$1node2.news.atman.pl...

Przez kusownictwo nikomu nie wyeram z miski.

Ale ty durny! Szkoda, e nie mieszkasz w USA. Tam szybko by ci  wytumaczyli, co znaczy prawo wasnoci. Ale obawiam si, e takiej  lekcji nie mgby przey.

USA to sobie moe pozwoli na prawo dopuszczajce wasno absolutn.  S tam setki tysicy hektarw nie bdcych wasnoci nikogo.  Przyznanie aktu wasnoci to tylko kwestia zoenia podania do wadz  stanu i drobna opata. Ale i tam nie syszaem  o przypadku zakazw  wstpu do prywatnego lasu. To tylko  ty duraku sobie w makwce co  ubzdurae i mylisz e mona by wacicielem czegokolwiek.

Moe widziae to w westernach? I std masz wiedz, jak jedcy  przemierzali dziewicze ziemie.

Ubzduraem sobie i jeli jaki obrzympa wejdzie bez pozwolenia na moj  dziak, ktra wg. ciebie nie jest moj wasnoci, to dostanie takiego  kopa w dup, e wylduje 100 m za dziak.

Nie chce mi si ju wyjania tobie, e tylko w komunizmie wszystko jest  wsplne, nawet ony.
W kapitalizmie nawet morskim powietrzem nie moesz oddycha, jeli za to  nie zapacisz.

Ale jadrys mia na myli wszystkie dziaki poza swoj, jak ten baca z  baranem.