[BGŻ Optima] Czy komu¶ działa pod linuksem?

Data: 2011-12-02 23:28:21
Autor: Kamil Jońca
[BGŻ Optima] Czy komu¶ działa pod linuksem?

Mam tokena, aktywowałem, zalogowałem się Fireoxem/Win7. NIestety nie
jestem w stanie zalogować sie Fx/Linux - od razu dostaję "zostałe¶
wylogowany" Komu¶ się udało zalogować spod linuksa?

Update: Wszystko działa, okienko jest popupem. Pro¶ba do kogo¶ z
optimy. Zmieńcie to idiotyczne wymaganie. Mam wpisan± zakładkę do strony
logowania i otwiera mi się w karcie przegl±darki. Nie ma nic gorszego
niż pop-upy Update#2: Jednak jest jeszcze inaczej: bezpo¶redni link
działa. Natomiast oprócz tego korzystałem ze skryptozakładki
pozwalaj±cej na pamiętanie loginów. I jej Optima nie lubiła.
Gdy wpisuję login z palca wszystko działa.
KJ

"Nie można wlecieć w trzecie tysiaclecie
  na drzwiach od stodoły" - biskup polowy WP Sławoj Leszek GłódĽ.

[BGŻ Optima] Czy komu¶ działa pod linuksem?