Czy komu¶ działaj± przelewy przez Internet w Polb anku?

Data: 2009-07-31 03:53:47
Autor: Marek Żakowicz
Czy komu¶ działaj± przelewy przez Internet w Polb anku?
Witam,
ze dwa tygodnie temu przestały mi działać przelewy przez Internet w
Polbanku - przegl±darki (i MSIE i Mozilla) zgłaszały, że
przeterminował się certyfikat serwera (nie od SSL, tylko ten
wykorzystywany podczas zatwierdzania/"podpisywania" przelewu).
Zaktualizowałem javę do 1.6.0_13, a firefoxa do 3.5.1.  Teraz dostaję
NullPointerException w klasie
gr.ageorgiadis.util.security.KeyStroreHelper!

Czy jest jaka¶ konfiguracja, w której te przelewy działaj± - bo
pracownicy Banku namawiali mnie do wył±czenia opcji weryfikacji
certyfikatu na co zgodzić się oczywi¶cie nie chcę...

Pozdrawiam,
Marek

Data: 2009-07-31 07:20:09
Autor: Krzysiek
On 31 Lip, 12:53, Marek Żakowicz <marek.zakow...@gmail.com> wrote:
Witam,
ze dwa tygodnie temu przestały mi działać przelewy przez Internet w
Polbanku - przegl±darki (i MSIE i Mozilla) zgłaszały, że
przeterminował się certyfikat serwera
Miałem ostatnio problem  z przelewami, zainstalowałem najnowsz± javę
(na najnowszym IE), drugi certyfikat działa na kompie z linuxem +
wine +
ie6 + java JRE 6 update12

Data: 2009-07-31 18:27:33
Autor: Animka
Krzysiek pisze:

Miałem ostatnio problem  z przelewami, zainstalowałem najnowsz± javę
(na najnowszym IE), drugi certyfikat działa na kompie z linuxem +
wine +
ie6 + java JRE 6 update12

Jaki¶ czas temu konsultant Polbanku poinformował mnie, że ma być minimum IE7 i najnowsza Java, a teraz jest już przecież JRE u.14, więc zainstaluj.

--
animka

Data: 2009-08-03 01:33:02
Autor: Marek Żakowicz
On 31 Lip, 16:20, Krzysiek <k...@o2.pl> wrote:
Miałem ostatnio problem  z przelewami, zainstalowałem najnowsz± javę
(na najnowszym IE), drugi certyfikat działa na kompie z linuxem +
wine + ie6 + java JRE 6 update12

Wielkie dzięki,
zmobilizowałe¶ mnie do kolejnego testu - jre 1.6.0_13 i MSIE 6 i ...
poszło.

Pozdrawiam,
Marek

Data: 2009-07-31 18:40:06
Autor: Bogdan B.
Marek Żakowicz wrote:
[...]

Miałem kiedy¶ konto w Polbanku. Wtedy te certyfikaty były na rok.
Trzeba było odwołać stary i pobrać nowy - przyznam że zapomniałem
jak to się robi.

Data: 2009-07-31 18:16:48
Autor: jureq
Czy komu¶ działaj± przelewy przez Internet w Polbanku?
Dnia Fri, 31 Jul 2009 18:40:06 +0200, Bogdan B. napisał(a):

Mia³em kiedy¶ konto w Polbanku. Wtedy te certyfikaty by³y na rok. Trzeba
by³o odwo³aæ stary i pobraæ nowy - przyznam ¿e zapomnia³em jak to siê
robi.

Chyba dobrze zrobiłeś, że zapomniałeś, bo teraz podobno odwołuje się tylko telefonicznie.

Data: 2009-08-01 09:07:28
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Czy komu¶ działaj± przelewy przez Internet w P olbanku?

"Marek Żakowicz" eefe8b47-1098-4522-8a00-407e79d98f02@n11g2000yqb.googlegroups.com

: przelewy przez Internet w Polbanku

prawosławny Polbank przez Internet == droga przez mękę
(nie mylić z Mekk±, do której zaprasza król arabski
swoich współwyznawców, refunduj±c im koszty pielgrzymki)

--
   .`'.-.         ._. '665 363835'='moj eneuel' .-.

Czy komu¶ działaj± przelewy przez Internet w Polb anku?