[KRK] Czy komu¶ skradziono rower Orbe a?

Data: 2009-03-19 11:47:52
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
[KRK] Czy komu¶ skradziono rower Orbe a?
Dnia 24.02.2009 13:03 użytkownik Mikołaj "Miki" Menke napisał :
Dzi¶ w południe widziałem w Krakowie na JP II kolesia na rowerze MTB, biało-pomarańczowa Orbea z czarnym SIDem, jakie¶ zintegrowane czarne korby i pedały ubijaki. Kole¶ w adidasach, dżinsach, kurtce skórzanej i kapturze, cały ochlapany, bo straszny syf jest na drogach, jechał niezbyt poradnie i miał lekko za wysoko siodełko. Czy komu¶ nie skradziono takiego roweru?

http://forumrowerowe.bikeholicy.pl/skradziono-rower-biala-orbea-team-mtb-16-w-krakowie-vt3002.htm
Szkoda, że kole¶ ma taki słaby refleks, bo teraz to już raczej po potokach i mu raczej nie pomogę.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-03-19 12:43:12
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Dnia 19.03.2009 11:47 użytkownik Mikołaj "Miki" Menke napisał :
[...]

Tak przy okazji jeszcze, to niestety mylili się Ci, co tak na mnie najeżdżali, że wpisuję się w spiralę podejrzliwo¶ci. Widać miałem nosa, tylko co z tego? Poza tym teraz już mogę to napisać, bo raczej i tak nie ma to już znaczenia, ¶ledziłem wtedy kolesia, ale zgubił mnie w tłumie na bazarze, oraz zrobiłem mu parę zdjęć, chociaż niestety twarzy nie widać. Wielka szkoda, że okradziony tak póĽno się ogłosił w internecie, bo pomimo moich szczerych chęci jest już raczej z póĽno. Można było np. zabezpieczyć nagrania z parkingu marketowego, po którym przejeżdżali¶my, ale teraz to już pewnie s± skasowane. Jedyny rozs±dny głos w całej dyskusji chyba tylko Furman zabrał.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-03-19 05:18:38
Autor: Michał Wolff
On 19 Mar, 12:43, "Mikołaj \"Miki\" Menke" <m...@menek.one.pl> wrote:

> [...]

Tak przy okazji jeszcze, to niestety mylili się Ci, co tak na mnie
najeżdżali, że wpisuję się w spiralę podejrzliwo¶ci.

Ale co dało Twoje ogłoszenie? Bo jak dla mnie absolutnie nic, poza
faktem, że widziałe¶ złodzieja. Co okradzionemu po tej informacji?
Gdyby¶ próbował go ¶ledzić, ewentualnie zatrzymać (ale to już opcja
dla ludzi z duż± sił± fizyczn±) - to by to co¶ dało. Inna sprawa, że
okradziony też skrewił sprawę - bo trzeba było pisać natychmiast,
wiedz±c na 100% że to złodziej pewnie by¶ zareagował inaczej.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-03-19 12:39:38
Autor: Krees
Czy komu¶ skradziono rower Orbea?
Michał Wolff <m-wolff@wp.pl> napisał(a):

Ale co da=B3o Twoje og=B3oszenie? Bo jak dla mnie absolutnie nic, poza
faktem, =BFe widzia=B3e=B6 z=B3odzieja. Co okradzionemu po tej informacji?
Gdyby=B6 pr=F3bowa=B3 go =B6ledzi=E6,

Przeczytaj raz jeszcze uważnie post Mikiego (ten drugi, z 12:43), a dowiesz
się, że owszem, ¶ledził złodzieja. --   Pozdrawiam,
Krees

Data: 2009-03-19 05:48:51
Autor: Michał Wolff
On 19 Mar, 13:39, "Krees" <krees_wawa.WYT...@gazeta.pl> wrote:

Przeczytaj raz jeszcze uważnie post Mikiego (ten drugi, z 12:43), a dowiesz
się, że owszem, ¶ledził złodzieja.

A to przepraszam, rzeczywi¶cie nieuważnie przeczytałem, zwracam honor
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-03-19 05:37:22
Autor: Szprota aka Stefandora
Czy komu¶ skradziono rower Orbea?
On Mar 19, 12:43 pm, "Mikołaj \"Miki\" Menke" <m...@menek.one.pl>
wrote:
[...]

Cholera, przez chwilę wydawało mi się, że M. Wolff w odpowiedzi na
pwyższe wyci±ł tekst Mikołaja o próbie ¶ledzenia go¶cia, a nawet
robieniu zdjęć, a następnie zjebał go za brak tej próby. Ale tak mi
się chyba wydawało. Idę dolać sobie kawy do kubka.

Dorota,
Szprota.

Data: 2009-03-22 21:56:43
Autor: richo nazca
Szprota aka Stefandora pisze:

(...) a następnie zjebał go za brak tej próby. Ale tak mi
się chyba wydawało.

On tak zawsze.

--
richo

[KRK] Czy komu¶ skradziono rower Orbe a?