Czy konus pojdzie siedziec ?

Data: 2010-12-29 15:19:17
Autor: Polok_Prawdziwy
Czy konus pojdzie siedziec ?

Jus poremrazy to godołem, zetom POKRAKEM tsebaby psez kolano psepiońć i
publicnie nagołom dupem łokrutnie naprać - wuwcas dopiro rezunu bysiem naucył...

PS - a cego ty CYCOżE łod kaleki narozumie wymagos...!?

Data: 2010-12-29 19:25:13
Autor: cyc
Czy konus pojdzie siedziec ?

Użytkownik "Polok_Prawdziwy" <baca_nowocesny@onet.eu> napisał w wiadomości news:2de1.000001fa.4d1b4365newsgate.onet.pl...

Jus poremrazy to godołem, zetom POKRAKEM tsebaby psez kolano psepiońć i
publicnie nagołom dupem łokrutnie naprać - wuwcas dopiro rezunu bysiem naucył...

PS - a cego ty CYCOżE łod kaleki narozumie wymagos...!?

Wymagam aby poszedl w dialby i zajal sie takim zajeciem , ktore jak spieprzy , co jest u niego norma , nie bedzie skutkowalo nieszczesciem dla wielu , tylko dla niego .
Idac w te diably , niechc zabierze ze soba pare co " wybitniejszych " pisowcow , ze wspomne tylko o Antku policmajstrze , Fatygowej - kierowniczce magla , Ziobre o rownie wielkiego jak konus aroganta , Kempe administratywizstke a takze brudzinskich , blaszczakow i kilku innych tyle glupich , co mocno pisowskich .Niech oda w diably i zaloza spolke pt : " Potrafimy Wszystko Spieprzyc i Wszystkich Sklucic " a jako reklame powiesic bilbord z napisem " nie ma wiekszych upierdliwcow niz my , dajcie nam zarobic " .
Baco , jak dlugo tacy ludzie beda w polityce tak dlugo nie mozemy liczyc na pjakakolwiek poprawe sytuacji w kraju a jedynym pewnym zjawiskiem bede awantury , prowadzenie wojny i dzielenie spoleczenstwa az do ostatecznosci , ktora moze byc nawet wojna domowa .

cyc

Data: 2010-12-29 18:28:02
Autor: obserwator
Czy konus pojdzie siedziec ?
cyc <ja@ja.pl> napisał(a): (ciach)

hej tawariszcz, mozecie sie streszczac. Placa wam od linjiki czy wy tak piszecie pod wplywem srodkow odurzajacych??

Data: 2010-12-29 19:33:47
Autor: raff
Czy konus pojdzie siedziec ?

"cyc" <ja@ja.pl> wrote in message news:iffuea$dr3$1news.onet.pl...

[...]