Czy korona ma wplyw na sprzedaz rowerów?

Data: 2020-03-21 06:53:29
Autor: ąćęłńóśźż
Czy korona ma wplyw na sprzedaz rowerów?
Przymierzam się małolatowi co¶ kupić i nie wiem, czy mam się spieszyć bo znikn± ze sklepów, czy poczekać i twardo negocjować cenę?

Data: 2020-03-21 19:49:16
Autor: Jacek
W dniu 21.03.2020 o 06:53, ±ćęłń󶼿 pisze:
Przymierzam się małolatowi co¶ kupić i nie wiem, czy mam się spieszyć bo znikn± ze sklepów, czy poczekać i twardo negocjować cenę?
Rz±d drukuje 220 mld złotych, więc odpowiedĽ jest prosta.
Jacek

Data: 2020-03-22 08:04:25
Autor: ąćęłńóśźż
Czy korona ma wplyw na sprzedaz rowerów?
Ze strony angielskiego producenta "przepraszamy za opóĽnienia w obsłudze klientów, organizujemy bezpieczna pracę z uwagi na koronawirusa" - ta marka w Wietnamie produkuje, a w angielskiej montowni ma system "gniazdowy".
P0za tym zwolennicy P0 twierdz±, że te 220 mld p0dobnie jak 500+ na wódkę ma pój¶ć.

-- -- -
Rz±d drukuje 220 mld złotych, więc odpowiedĽ jest prosta.

Data: 2020-03-22 13:31:51
Autor: radekp@konto.pl
Czy korona ma wplyw na sprzedaz rowerów?
Sun, 22 Mar 2020 08:04:25 +0100, w <5e770dfa$1$510$65785112@news.neostrada.pl>,
±ćęłń󶼿 <a@e.pl> napisał(-a):

P0za tym zwolennicy P0 twierdz±, że te 220 mld p0dobnie jak 500+ na wódkę ma pój¶ć.

220mld to mit, realnej pomocy jest ok. 20mld. Reszta to brednie (czytaj:
odroczenie spłaty).
To się nie uda, ale nawin±ć makaron na uszy w TV można.

PS. Pisze się pod cytatem.

-- -- -
> Rz±d drukuje 220 mld złotych, więc odpowiedĽ jest prosta.

NBP zacz±ł drukować, ale (na razie) 50-60mld zł.
Czyli kupuj cokolwiek - euro, USD.

Data: 2020-03-22 14:43:49
Autor: z
W dniu 2020-03-22 o 13:31, radekp@konto.pl pisze:
220mld to mit, realnej pomocy jest ok. 20mld

Podobno jednak 60.

Ale "Fachowiec" w tokfm odpowiedział Żakowskiemu że Polskę stać jeszcze na te 200 do ręki. To się da zrobić.

Co oczywi¶cie było niewsmak prowadz±cemu i skrzętnie przemilczał w póĽniejszej rozmowie z "trzódk±" ;-)

Data: 2020-03-22 14:55:37
Autor: Piotr Rogoza
Czy korona ma wplyw na sprzedaz rowerów?
W dniu Sun, 22 Mar 2020 13:31:51 +0100, uzytkownik radekp@konto.pl
napisal:

PS. Pisze się pod cytatem.
Już szybciej mamę był nauczył poprawnego cytowania. Pewne osoby s± niereformowalne.

--
piecia aka dracorp
pisz na: imie.r.public at gmail dot com

Data: 2020-03-22 15:20:55
Autor: ±ćęłń󶼿
Czy korona ma wplyw na sprzedaz rowerów?
Tak jakby tamci nie drukowali.
US już drukuj± dodatkowe 2 biliony (po polsku, czyli 2000 miliardów).
Unia to nawet strach się bać ile wydrukuje.

-- -- -

Data: 2020-04-06 14:03:57
Autor: ToMasz
Czy korona ma wplyw na sprzedaz rowerów?

Data: 2020-04-06 16:18:51
Autor: ąćęłńóśźż