Czy kot domowy potrafi pływać?

Data: 2015-08-09 19:13:03
Autor: Ivan Hoe
Czy kot domowy potrafi pływać?
Nawet jeżeli to bardzo krótko chyba, że jest to kot prezesa!

http://tiny.pl/gxj6j

Ivan Hoe

Data: 2015-08-09 20:03:42
Autor: silvio balconetti
Am 09.08.2015 um 19:13 schrieb Ivan Hoe:
Nawet jeżeli to bardzo krótko chyba, że jest to kot prezesa!

http://tiny.pl/gxj6j

Ivan Hoe

BK umie plywac, jego pies tez. Prezes nie tylko ze nie ma karty bankowej, prawa jazdy, ale pewnie nie umie plywac. Pocieszyc go moge, ze koty potrafia plywac, ale nie lubia wody, ktora je moczy i dostaja zapalenia uszu. Bylem kiedys na wczasach u ludzi, ktorych dzieci wrzucaly koty do wody i te (koty) ciagle mialy katar i kaszlaly. Sam tez jako dziecko badalem w tym kierunku koty: robilem ze sznurka uprzaz i wkladalem zwierzeta do sadzawki. Plywaly, ale bardzo im sie moje eksperymenty nie podobaly. Duze koty tez plywaja, jedne chetniej, inne mniej.
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2015-08-09 22:36:01
Autor: u2
W dniu 2015-08-09 o 20:03, syfek balconovy pisze:
[...]

taaa, syfek lubi sie znecac, w koncu robota w UB to nie przelewki:)
--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-08-10 20:14:51
Autor: Ivan Hoe
Dnia Sun, 9 Aug 2015 22:36:01 +0200, u2 napisał(a):

[...]

WAL SIĘ WSZARZU Z SPERANZA.AIOE.ORG.
MASZ COŚ Z ŁBEM SKORO WCIĄŻ PODSZYWASZ SIĘ POD MÓJ NICK. PEWNIE DZIECIŃSTWO MIAŁEŚ TRUDNE, KLECHA CIĘ MOLESTOWAŁ A TY ZAWSZE
CHCIAŁEŚ BYĆ ZORRO ALE NIC Z TEGO NIE WYSZŁO. KOLEDZY WCIĄŻ MIELI CIĘ ZA
PEDAŁKA. BIEDNY CHŁOPCZYK Z SUWALSKIEGO ZADUPIA.

Ivan Hoe

Data: 2015-08-10 12:28:49
Autor: Ivan Hoe
Czy kot domowy potrafi pływać?
W dniu 2015-08-09 o 19:13, Ivan Hoe pisze:
Nawet jeĹźeli to b

> From: Ivan Hoe <pisowskie.kundelki@speranza.aioe.org>
> Newsgroups: pl.soc.polityka
> Subject: Zmiany na listach wyborczych
> Date: Sat, 08 Aug 2015 21:05:55 +0200
>
> PANI KÓPACZ ZMJENIŁA KĄDYTATADÓW NA LISTAH WYBrOCZYCH I TERS DŹJATKO
> JEST NA PJERSZYM MIEJSCĂ“ , ATATĂ“LO NA CZECIM BO DĹąATKOLEPIEJ ZBJERA
> AMELINUM i SZYPKO OPIERDLALA MIHE S KĂ“POM
>

> Iavn Hoe

Pierdol się idioto podszywańcu! Masz coś z tym swoim łbem, pewnie nasrane!

Ivan Hoe

Data: 2015-08-10 20:13:31
Autor: Ivan Hoe

From: Ivan Hoe <pisowskie.kundelki@speranza.aioe.org>