Czy ksiadz z Sokółki walił sobie konia?

Data: 2009-10-29 13:04:10
Autor: abc
Czy ksiadz z Sokółki walił sobie konia?
ABC powinien koniecznie zajšć stanowisko w tej sprawie. Wszak to on chyba
niedawno nas informował o cudzie w Sokółce?

Nie wypowiadałem się na temat niepotwierdzonego cudu w Sokółce.
Przypominałem natomiast o kilku z 36 potwierdzonych cudów eucharystycznych:

w Lanciano http://voxdomini.com.pl/vox_art/lanciano.html

w Bolsenie http://www.nasza-arka.pl/2002/rozdzial.php?numer=6&rozdzial=5

i Buenos Aires http://adonai.pl/sakramenty/eucharystia/?id=31

Data: 2009-10-29 06:22:38
Autor: J-23
On 29 Paź, 13:04, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
> [...]

Nie wypowiadałem się na temat niepotwierdzonego cudu w Sokółce.
Przypominałem natomiast o kilku z 36 potwierdzonych cudów eucharystycznych:

Chodzi moze o diete cud?
To jest tak:
jesz co chcesz,
i ile chcesz
na koniec,
bedzie cud jak schudniesz.

J-23 itede

Data: 2009-10-29 18:20:22
Autor: abc
[...]

Nie. Chodzi o cuda eucharystyczne, których autentyczność została
potwierdzona.

Data: 2009-10-30 13:11:17
Autor: Polok_Prawdziwy
Czy ksiadz z Sokółkiwalił sobie konia?
Nie. Chodzi o cuda eucharystyczne, których autentyczność została
potwierdzona.

Noooo...

- psez "KABARET STARSYCHPANUW" potocnie "chopcykami wkiecach" zwanych...

--

Czy ksiadz z Sokółki walił sobie konia?