Czy ktoś ogląda Giro?

Data: 2018-05-25 21:18:17
Autor: Ignac
Czy ktoś ogląda Giro?
Widzieliście, co zrobił Froome z całą resztą, a zwłaszcza liderem Yates-em?:

https://sport.onet.pl/kolarstwo/giro-ditalia-2018-christopher-froome-wygral-19-etap/vyj98yx

Data: 2018-05-26 02:52:56
Autor: Rowerex
Czy ktoś ogląda Giro?
W dniu sobota, 26 maja 2018 06:18:20 UTC+2 użytkownik Ignac napisał:

Widzieliście, co zrobił Froome z całą resztą, a zwłaszcza liderem Yates-em?:

Sugerujesz, że Froome dał Yatesowi w głowę pompką lub czymś znacznie cięższym? ;)
Bo jak inaczej wytłumaczyć fakt, że Yates w walkę nawet się nie włączył?

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2018-05-26 05:22:56
Autor: Ignac
Czy ktoś ogląda Giro?
W dniu sobota, 26 maja 2018 11:52:58 UTC+2 użytkownik Rowerex napisał:
> [...]

Bo jak inaczej wytłumaczyć fakt, że Yates w walkę nawet się nie włączył?

Dokładnie, to jest niezwykle zastanawiające.
Ale dzisiaj w końcówce może być interesująco, bo Dumoulin ma się o co bić.

Data: 2018-06-02 12:15:47
Autor: Rowerex
Czy ktoś ogląda Giro?
W dniu sobota, 26 maja 2018 14:22:58 UTC+2 użytkownik I. napisał:
W dniu sobota, 26 maja 2018 11:52:58 UTC+2 użytkownik R. napisał:
> Bo jak inaczej wytłumaczyć fakt, że Y. w walkę nawet się nie włączył?

Dokładnie, to jest niezwykle zastanawiające.
Ale dzisiaj w końcówce może być interesująco, bo D. ma się o co bić.

Giro nie było dla mnie zaskoczeniem. Oglądając pana C.F. na jednej z wieloetapówek przed Giro (tour de coś tam, nie pamiętam dokładnie), gdzie raz, że narzekał na "za krótkie etapy" i podobno po etapach jechał rowerem do domu kilkadziesiąt kilometrów, bo akurat blisko mieszkał, dwa, że na każdym zjeździe z góry odjeżdżał grupie jak chciał trenując szybkie zjazdy, to można dokładnie przewidzieć co zrobi na Giro - czyli wybierze do ataku albo etap kończący się trudnym i szybkim zjazdem, albo etap kończący się wielką górą, ostrym zjazdem a na koniec trudną finałową wspinaczką.

Pan Y. wykończył się sam podobnie jak kompan z jego grupy E.C.. Pan T.D. jest zbyt masywny by na wielkiej górze, a szczególnie na dwóch z rzędu dać rady panu F., gdy ten zacznie swoje "młynkowanie" na pierwszej górze, powiększy znacznie przewagę na zjeździe i utrzyma tempo na finałowym wzniesieniu. Gdyby nie straty na zjeździe w którym pan C.F. stał się niemal mistrzem, to pan T.D. mógłby się obronić...

Dla mnie żadne zaskoczenie.

Pozdr-
-Rowerex

Uwaga: post zgodny z RODO, wszystkie dane osobowe zostały utajnione ze względu na nie uzyskanie osobistej zgody od wymienionych osób :)

Data: 2018-06-02 15:16:34
Autor: Ignac
Czy ktoś ogląda Giro?
W dniu sobota, 2 czerwca 2018 21:15:48 UTC+2 użytkownik Rowerex napisał:

z góry odjeżdżał grupie jak chciał trenując szybkie zjazdy,
Nie przyjrzałem się tak dokładnie, ale "meandrowanie" przy zjazdach przyśpiesza go, tak jak to samo przy podjeździe, ułatwia go. Testuję to na bocznych drogach.
Pan Y. wykończył się sam podobnie jak kompan z jego grupy E.C.. Pan T.D. jest zbyt masywny by na wielkiej górze, a szczególnie na dwóch z rzędu...
Balast wagowy zawsze nim będzie, bo trzeba go wytaszczyć na szczyt.
Dla mnie za mało było gór, powinna być taka seria z 5 kolejnych górskich etapów,
zwłaszcza, że to wyścig dla profesjonalistów.
Było za lekko, bo pojedyncze etapy wygrywały misie z 50 miejsca w generalce.
F., gdy ten zacznie swoje "młynkowanie" na pierwszej górze, powiększy znacznie przewagę na zjeździe i utrzyma tempo na finałowym wzniesieniu.
Nie dość, że przekazuje swoją moc na koła z maksymalną sprawnością, to ma
jeszcze b.dobrze dobrane przełożenia, to umożliwiające.
Nie widziałem go stającego na korby, a innych misiów, permanentnie.

Dla mnie żadne zaskoczenie.
Imo, dla Y było, a określiłbym to jako klasyczne K.O, bo F nic nie dawał po
sobie poznać, dodatkowo wożony przez kolegów i słabe czasówki.

Data: 2018-05-26 11:06:01
Autor: Biggie
Czy ktoś ogląda Giro?
Ignac <smak870221@gmail.com> Wrote in message:
Widzieliście, co zrobił Froome z całą resztą, a zwłaszcza liderem Yates-em?:

Epicki etap! Oby się tylko nie okazało za jakiś czas że Chris
 przesadził że środkiem na astmę --
Biggie

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/