Czy ktoś ogląda TdF 2016

Data: 2016-07-09 08:45:51
Autor: Coaster
Czy ktoś ogląda TdF 2016
Ignac wrote:
Mój ulubieniec, czyli Mark Cavendish, kolarz JKM Elizabeth II.
Trzy krotne już zwycięstwo w tegorocznej edycji wyścigu.
A dziś, ledwo zaczęły się góry: 178 miejsce z 21 min. stratą.
Wczoraj też jakiś poślizg na g*** miał, bo w generalce zaszczytne
140 lokata ze stratą prawie 48 min.
Co na to "dwór", ja się grzecznie pytam?
Splendor i sława! A jutro, typowe "ząbki rekina", oj będzie się działo.

Ignac, do tego trzeba chciec ogladac telewizje. ;-)
Ale pamietajmy 13 lipca o innym poddanym JKM Tomie Simpsonie, ktory w 1967 roku pojechal na Mont ventoux po smierc...
https://www.youtube.com/watch?v=4BstxVPorI4

--
PoZdR

"Don't try any other colors, red's the only one that works."

- Sheldon Brown, 1944-2008

Data: 2016-07-09 03:36:35
Autor: Ignac
Czy ktoś ogląda TdF 2016
W dniu sobota, 9 lipca 2016 08:45:54 UTC+2 użytkownik Coaster napisał:

Ignac, do tego trzeba chciec ogladac telewizje. ;-)
Nie robię tego ciurkiem, oglądając wyczyny Cavendisha.
Kolegów z branży nie chce Ci się oglądać? Na kolarza JKM,
bardziej nadaje się Froome, a nie jest lansowany.
Patrzę tylko na kluczowe momenty/górki. Tu masz profile tras:
http://naszosie.pl/tour-de-france-mapy/

Ale pamietajmy 13 lipca o innym poddanym JKM Tomie Simpsonie, ktory w 1967 roku pojechal na Mont ventoux po smierc...
https://www.youtube.com/watch?v=4BstxVPorI4
14 lipca "górka" będzie brana pod uwagę, więc warto obejrzeć!

Data: 2016-07-11 07:47:48
Autor: bans
Czy ktoś ogląda TdF 2016
W dniu 2016-07-09 o 08:45, Coaster pisze:

Ale pamietajmy 13 lipca o innym poddanym JKM Tomie Simpsonie, ktory w
1967 roku pojechal na Mont ventoux po smierc...
https://www.youtube.com/watch?v=4BstxVPorI4

Warto podkreślić że naćpany po dziurki w nosie.

--
bans

Data: 2016-07-11 03:15:48
Autor: Ignac
Czy ktoś ogląda TdF 2016
W dniu poniedziałek, 11 lipca 2016 07:47:48 UTC+2 użytkownik bans napisał:
> [...]

> 1967 roku pojechal na Mont ventoux po smierc...
> https://www.youtube.com/watch?v=4BstxVPorI4

Warto podkreślić że naćpany po dziurki w nosie.

Nie bądźmy aż tak drobiazgowi. Przecież gdyby nie zgon,
sukces byłby murowany. Mark C też w zeszłym roku, wyj*bał się był przed królewską trybuną, rozpychając się zanadto
"okciami", a złamany obojczyk uniemożliwił mu dalsze występy.
Dla JKM liczy się przede wszystkim: oddanie i poświęcenie!
Kalectwo lub utrata życia, nie ma tu najmniejszego znaczenia.
Uwielbienie musi kosztować, poddanych. Wieki tradycji.

Data: 2016-07-12 11:40:59
Autor: Ignac
Czy ktoś ogląda TdF 2016
W dniu poniedziałek, 11 lipca 2016 12:15:52 UTC+2 użytkownik Ignac napisał:

Nie bądźmy aż tak drobiazgowi

zarzucając nudę płaskim etapom dzisiaj i jutro.
Wszyscy traktują je ulgowo, nawet misie-sprinterzy nie mieli ochoty na cokolwiek po przeprawie w Pirenejach. Nie sądzę,
aby Alpy dodały im skrzydeł.
Finałowej rozgrywki należy się spodziewać w czwartek - pod Mont Ventoux i
w piątek - czasówka, zwłaszcza, że z czołówki każdy ma szanse zostać
nowym liderem. Uważam, że będzie się działo.

Data: 2016-07-14 11:08:54
Autor: Ignac
Czy ktoś ogląda TdF 2016
W dniu wtorek, 12 lipca 2016 20:41:03 UTC+2 użytkownik Ignac napisał:

> Nie bądźmy aż tak drobiazgowi
Uważam, że będzie się działo.

Krzysiu, bez brawury, bo popadniesz w niełaskę jak twój rodak Marek C.
Ale na 1,5 km przed kreską, nie wytrzymał i przyspieszył, zwłaszcza, że od ponad 5 min. zwycięscy etapowi już byli na mecie.
Potem, można śmiało powiedzieć - w wyścigu, zawsze patrz dalej,
niż na długość własnego fiuta. I Krzyś zapatrzył się, dosłownie, i
z innym misiem rąbnęli w stojący motocykl.
W konsekwencji musiał się (prawie) udać na bucikach do mety.
Wyprzedziła go większość kolegów, m.in. Quintana.
Po wyścigu, w wyniku interwencji dworu, przesunięto niefortunnego Krzysia, z głębokiej drugiej dziesiątki na I miejsce, a największym
jego rywalom pogłębiono straty i pogrożono palcem, w ramach fair play-a!

W klasyfikacji górskiej: nasz Rafałek spadł na 3 pozycję, może zbiera siły
na dalsze etapy z ząbkami rekina, zobaczymy. Na pierwszym miejscu jest
dzisiejszy zwycięzca De Gendt.
Jutro czasówka.

Data: 2016-07-14 14:58:34
Autor: Ignac
Czy ktoś ogląda TdF 2016
W dniu czwartek, 14 lipca 2016 20:08:57 UTC+2 użytkownik Ignac napisał:

W konsekwencji musiał się (prawie) udać na bucikach do mety.

Na uwagę zasługuje fakt, że do zdesperowanego/maszerującego Krzysia
podjeżdża motocyklowy serwis z kółkami i w sugestywny sposób mówi mu
- bierz to kółko, przecież metę musisz przekroczyć z jakimś rowerem!

Data: 2016-07-15 07:47:52
Autor: bans
Czy ktoś ogląda TdF 2016
W dniu 2016-07-14 o 23:58, Ignac pisze:

Na uwagę zasługuje fakt, że do zdesperowanego/maszerującego Krzysia
podjeżdża motocyklowy serwis z kółkami i w sugestywny sposób mówi mu
- bierz to kółko, przecież metę musisz przekroczyć z jakimś rowerem!

Ignacu, nasz ty samozwańczy komentatorze, daj sobie spokój. Naoglądałeś się typowych kolarskich komentatorów i próbujesz ich naśladować.  Ani to zabawne, ani potrzebne,

--
bans

Data: 2016-07-15 07:49:06
Autor: bans
Czy ktoś ogląda TdF 2016
[...]

Ignacu, nasz ty samozwańczy komentatorze, daj sobie spokój. Nasłuchałeś się typowych kolarskich komentatorów i próbujesz ich naśladować ich żenujący styl.  Ani to zabawne, ani potrzebne.

--
bans

Data: 2016-07-15 05:55:55
Autor: Ignac
Czy ktoś ogląda TdF 2016
W dniu piątek, 15 lipca 2016 07:49:07 UTC+2 użytkownik bans napisał:

Ignacu, nasz ty samozwańczy komentatorze, daj sobie spokój.  Ani to zabawne, ani potrzebne.

bans

Nie wstyd Ci?

Data: 2016-07-15 10:39:51
Autor: Ignac
Czy ktoś ogląda TdF 2016

Ignac, nasz ty samozwańczy komentatorze...

Krzyś Froome, wprawdzie się zrehabilitował, po wczorajszym faux pas, utrzymując pozycje lidera po dzisiejszej czasówce - 2 miejsce.
Niemniej, nie jestem do końca przekonany, czy czasem nie korzystał z
dyskretnej pomocy dworu.

Natomiast, postawę nie budzącą najmniejszej wątpliwości, zaprezentował
najlepszy góral TdF: Tomas DE GENT, który powiedział - jest mi niezwykle
przykro, że wczoraj nie dałem wygrać żadnemu Francuzowi w dniu ich święta
narodowego!

Data: 2016-07-15 17:48:03
Autor: masti
Czy ktoś ogląda TdF 2016
Ignac wrote:

[...]

znaczy go pchali? czy co?

Data: 2016-07-16 10:20:40
Autor: Ignac
Czy ktoś ogląda TdF 2016
W dniu piątek, 15 lipca 2016 19:48:04 UTC+2 użytkownik masti napisał:

> [...]
> Niemniej, nie jestem do końca przekonany, czy czasem nie korzystał z

znaczy go pchali? czy co?

Widocznie nie do końca poznałeś, wszystkie możliwości agenta JKM Jamesa Błonda.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

A dzisiejszy etap niestety był płaski, więc zrobił się pasjonujący
dopiero na 1 km przed metą. Wtedy to, wszystkie sprinterskie misie
rzuciły się do szarży ułańskiej. Dobrze, że nie doszło do kraksy.
Zwycięzca etapu Mark C. znienawidzony przez królową, niestety nic
prawie nie zyskał, albowiem wyroki już zapadły.
Status quo liderów zachowane, jutro czekamy na etap z ząbkami rekina.

Data: 2016-07-16 19:49:16
Autor: masti
Czy ktoś ogląda TdF 2016
Ignac wrote:

> [...]

Zwycięzca etapu Mark C. znienawidzony przez królową, niestety nic
prawie nie zyskał, albowiem wyroki już zapadły.

jak trzeba mieć zryty beret by wszędzie widzieć teorie spiskowe?

Data: 2016-07-17 00:50:48
Autor: Ignac
Czy ktoś ogląda TdF 2016
W dniu sobota, 16 lipca 2016 21:49:17 UTC+2 użytkownik masti napisał:

jak trzeba mieć zryty beret by wszędzie widzieć teorie spiskowe?

To się nazywa polityczna przezorność, dzięki której UK przetrwało do dziś.
Niemniej, dla przywrócenia Ci wiary w monarchię, nieomylność królewskiego
majestatu, oraz przypomnienia powinności poddańczych, JKM w swojej łaskawości
wymierza Ci jedynie 50 batów w miejscu publicznym. Dwór zaszczyci Cię swoją
obecnością. Dzięki temu zaistniejesz i będziesz niezłym supportem dla Cavendisha.

Data: 2016-07-17 10:35:49
Autor: Ignac
Czy ktoś ogląda TdF 2016

Ignac, nasz ty samozwańczy komentatorze...

Rafałek Majka, odzyskał dziś miano króla gór TdF.
Cały etap należał do niego, a w wyniku pięknej szarży,
zdobył aż 50 pkt i prowadzi w klasyfikacji górskiej.
Niewiele brakowało, a wygrałby cały etap. Zajął 2 pozycję,
gdyż nie słyszał moje wołania - Rafał pilnuj kadencji!
Niestety, ale zwycięzca etapu jechał pod tym względem lepiej..
Klasyfikacja generalna nie uległa zmianie.

Data: 2016-07-17 20:19:50
Autor: masti
Czy ktoś ogląda TdF 2016
Ignac wrote:

Niewiele brakowało, a wygrałby cały etap. Zajął 2 pozycję,
gdyż nie słyszał moje wołania - Rafał pilnuj kadencji!

marnujesz się, zostań trenerem

Data: 2016-07-17 14:51:34
Autor: Ignac
Czy ktoś ogląda TdF 2016
W dniu niedziela, 17 lipca 2016 22:19:52 UTC+2 użytkownik masti napisał:
Ignac wrote:

> Niewiele brakowało, a wygrałby cały etap. Zajął 2 pozycję,
> gdyż nie słyszał moje wołania - Rafał pilnuj kadencji!

marnujesz się, zostań trenerem

No niby mógłbym, bo bystry jestem, podobno,
ale mam za duże wymagania finansowe i brak dorobku!

Czy ktoś ogląda TdF 2016