Czy ktoś ogląda TdF 2016

Data: 2016-07-09 06:18:11
Autor: Rowerex
Czy ktoś ogląda TdF 2016
W dniu piątek, 8 lipca 2016 17:17:48 UTC+1 użytkownik Ignac napisał:
oj będzie się działo.

Nie działo, tylko armata, taka na powietrze, właściwie nie armata, ale kompresor, kompresor i balon...

Jak dla mnie flaki z olejem - środowy etap oglądałem bez głosu, bo miałem w domu gości - w pewnym momencie patrzę i mówię, że chyba coś się dzieje, jakiś protest kolarzy, neutralizacja, może wypadek bo tak wolno jadą, pogawędki na czele peletonu itp. - włączam dźwięk, a tu nic z tego, nic się nie dzieje, po prostu takie jest tempo jazdy, a na metę wjeżdżają pół godziny po najpóźniej spodziewanym czasie...

W następny dzień włączyłem nagrywanie z półgodzinnym zapasem - a gdzie tam - znowu na mecie mocne spóźnienie i urwało mi nagranie kilka km przed metą

W zasadzie chciałbym podziękować kibicowi za spuszczenie powietrza z balona, bo to było jak na razie najciekawsze wydarzenie - ten sflaczały balon dobrze oddaje poziom emocji na pierwszych etapach.

Po co robić pełne nudy etapy po 200km?

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2016-07-09 06:19:40
Autor: Rowerex
Czy ktoś ogląda TdF 2016
W dniu sobota, 9 lipca 2016 14:18:18 UTC+1 użytkownik Rowerex napisał:
> [...]

Jak dla mnie flaki z olejem - środowy etap oglądałem

poniedziałkowy etap miało być :)

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2016-07-09 09:15:40
Autor: Ignac
Czy ktoś ogląda TdF 2016
W dniu sobota, 9 lipca 2016 15:18:18 UTC+2 użytkownik Rowerex napisał:
W dniu piątek, 8 lipca 2016 17:17:48 UTC+1 użytkownik Ignac napisał:
> oj będzie się działo.

Nie działo, tylko armata, taka na powietrze, właściwie nie armata, ale kompresor, kompresor i balon...

Jak to nie działo! Honor dworu został uratowany za sprawą (niedocenianego)Froome-a,
któren( na finiszowym zjeździe) jadąc z b.wysoką kadencją i szorując
jednocześnie jajkami po ramie, zdobył etapowe zwycięstwo i prowadzenia
w generalce. JKM Elizabeth II miała powiedzieć w zachwycie:
Chris, it is amazing. But, I was very afraid about your eggs!
No, tak się buduje potęgę dworu.

Data: 2016-07-09 10:35:56
Autor: Ignac
Czy ktoś ogląda TdF 2016
W dniu sobota, 9 lipca 2016 18:15:41 UTC+2 użytkownik Ignac napisał:

No, tak się buduje potęgę dworu.

Dokładając codziennie/mozolnie swoją małą cegiełkę do jego splendoru.
Niestety, ale poddany Cavendish do nich nie należy.
Mark, no jak "kuźwa" można tak jechać? - chciało by się wykrzyczeć!
Na dzisiejszym etapie, 196 pozycja na 197 startujących, ze stratą prawie 40 min, i w generalce: 154 pozycja ze stratą 1h 20 min, toż to, totalna sromota. Przyznać się, kto mu donosi o moich komentarzach?

Ale jest piękna wiadomość, dnia. Nasz Rafałek Majka,
na skutek fantastycznej jazdy, po ząbkach rekina, zdobył białą
koszulkę w duże czerwone grochy!

Data: 2016-07-10 11:35:34
Autor: Ignac
Czy ktoś ogląda TdF 2016
W dniu sobota, 9 lipca 2016 19:35:58 UTC+2 użytkownik Ignac napisał:

Przyznać się, kto mu donosi o moich komentarzach?

Gdyż po dzisiejszym etapie, znowu załamał się słynny Mark C. i przyjechał
na 173 miejscu, a w generalce zajmuje 157 miejsce ze stratą już prawie 2 godz.
Królowej nerwy puściły i tak mu wygarnęła:
Cavendish, kim ty jesteś, że tak potrafiłeś mi obrzydzić cycling.
Najpierw był brexit, a teraz ty.
Po wyścigu nie wracaj do GB, i zmień se obywatelstwo, bo od dziś, czekał
tu będzie na ciebie jedynie kat z pieńkiem, na Trafalgar Square.
Co mnie podleciało, żeby takiego fajansa zrobić nadwornym kolarzem.
Doradca - dawać mi go! No muszę se jeszcze dziś kogoś ściąć, bo nie wytrzymie.
Od dziś nie będę się zajmować patologicznym cyclingiem, królową przecież jestem.
Jedyna moja nadzieja teraz w Chrisie.

A dobre wiadomości są takie, że nasz Rafałek Majka zajął dziś etapowe 3 miejsce. Co prawda stracił koszulkę w czerwone grochy,jest II w klasyfikacji,
ale po rezygnacji Alberto Contadora, będzie mógł rozwinąć skrzydła w Alpach - dodał. Jutro przerwa na odpoczynek.

Data: 2016-07-11 07:49:59
Autor: bans
Czy ktoś ogląda TdF 2016
W dniu 2016-07-09 o 18:15, Ignac pisze:

Chris, it is amazing. But, I was very afraid about your eggs!

To takie tłumaczenie jak "dziękuję z góry" na "thank you from the montain"...

--
bans

Czy ktoś ogląda TdF 2016