Czy ktoÅ› tu jeszcze korzysta z IE ?

Data: 2014-04-30 19:02:04
Autor: wiatrak
Czy ktoÅ› tu jeszcze korzysta z IE ?
Data: 2014-04-30 17:57:36
Autor: W
Czy kto¶ tu jeszcze korzysta z IE ?
wiatrak wystuka³, co nastêpuje:

http://www.nordea.pl/biuro-prasowe/aktualnosci/ostrzezenie-dla-klientow-
banku-korzystajacych-z-przegladarki-internet-explorer.html https://www.meritumbank.pl/

http://tvn24bis.pl/informacje,187/usa-i-wielka-brytania-odradzaja-uzywan
ia-przegladarki-internet-explorer,423387.html

Primo, od wersji 11 IE nie jest takie z³e... ba, powiedzia³bym ¿e jest ca³kiem niez³e. Po wtóre - http://www.dobreprogramy.pl/Kolejna-luka-w-
Internet-Explorerze-odkryta.-Uzytkownicy-Windows-XP-nie-dostana-juz-
aktualizacji,News,53983.html

"Atak mo¿e byæ przeprowadzony dziêki wykorzystaniu technologii Adobe Flash. Nie jest to ju¿ pierwsza sytuacja gdy produkt firmy Adobe okazujê siê naj³atwiejszym do obej¶cia elementem."

cóóó¿ ;-)

Data: 2014-05-01 02:12:42
Autor: animka
Czy ktoÅ› tu jeszcze korzysta z IE ?
W dniu 2014-04-30 19:57, W pisze:
wiatrak wystukał, co następuje:

[...]

Primo, od wersji 11 IE nie jest takie złe... ba, powiedziałbym że jest
całkiem niezłe. Po wtóre - http://www.dobreprogramy.pl/Kolejna-luka-w-
Internet-Explorerze-odkryta.-Uzytkownicy-Windows-XP-nie-dostana-juz-
aktualizacji,News,53983.html

"Atak może być przeprowadzony dzięki wykorzystaniu technologii Adobe Flash.
Nie jest to już pierwsza sytuacja gdy produkt firmy Adobe okazuję się
najłatwiejszym do obejścia elementem."

cóóóż ;-)

To dziwne jest, bo jak mi się włączy jakiś filmik np. na onecie to mi komputer strasznie wyje dopóki tego filmu nie przestanę oglądać, albo go nie wyłaczę. Coś jest nie tak.

--
animka

Data: 2014-05-02 03:12:13
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "animka" <animka@tonieja.wp.pl> napisał w wiadomości news:ljs3ir$9ua$1node1.news.atman.pl...

[...]

Mnie od dłuższej chwili antywir blokuje możliwość oglądania filmików na ONET. Czasem udaje się te reklamy przed obejrzeć.

Data: 2014-05-03 01:53:34
Autor: animka
W dniu 2014-05-02 03:12, Robert Tomasik pisze:
[...]

A dalej pewnie już nic, tylko reklamy?
Ja mam adblocka i jak chcę coś obejrzeć to wyłączam blokowanie na jakiejś stronie.
W W8.1 mam w menu start okienko VOD onet i mogę sobie filmy za darmo oglądać. Bardzo dobrze działa, tylko, że ja jestem za leniwa na oglądanie filmów w komputerze.
Vod to vod, jest ok, ale ten parszywy flash powoduje wycie komputera i nie wiem jak go ujarzmić, bo czasami chcę jakiś dokument obejrzeć, nawet we flashu.

--
animka

Data: 2014-05-03 18:26:35
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "animka" <animka@tonieja.wp.pl> napisał w wiadomości news:lk2gtt$vgl$1node1.news.atman.pl...
[...]

No właśnie nic. Przestałem się szarpać. Wirtualna i Interia działają. Zagłosowałem nogami :-)

Ja mam adblocka i jak chcę coś obejrzeć to wyłączam blokowanie na jakiejś stronie.

Wiesz, ale to dowód na to, ze oni jakieś konie trojańskie wstawiają. Nie chodzi mi o te kilka reklam, ale o dane się boję.

Data: 2014-05-03 23:20:56
Autor: J.F.
Czy kto¶ tu jeszcze korzysta z IE ?
Dnia Fri, 2 May 2014 03:12:13 +0200, Robert Tomasik napisa³(a):
U¿ytkownik "animka" <animka@tonieja.wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
To dziwne jest, bo jak mi siê w³±czy jaki¶ filmik np. na onecie to mi komputer strasznie wyje dopóki tego filmu nie przestanê ogl±daæ, albo go nie wy³aczê. Co¶ jest nie tak.

Mnie od d³u¿szej chwili antywir blokuje mo¿liwo¶æ ogl±dania filmików na ONET. Czasem udaje siê te reklamy przed obejrzeæ.

Antyvir czy brak Silverlight ?

J.

Data: 2014-04-30 21:50:22
Autor: Zbynek Ltd.
Czy kto¶ tu jeszcze korzysta z IE ?
wiatrak napisa³(a) :
[...]

Dziury w IE to ¿adna nowo¶æ. Od nastu lat.
"Internet Explorer s³u¿y do przegl±dania zawarto¶ci Internetu z
Twojego komputera. I vice versa." ;-)

    Zbyszek
PGP key: 0x36A0E600

Data: 2014-04-30 22:22:24
Autor: WOJO
Czy ktoÅ› tu jeszcze korzysta z IE ?
Ja używam, masz coś przeciwko?
Używaj "z głową", jak wszystko.
:)
Pozdrawiam.
WOJO

Data: 2014-05-02 03:14:10
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "WOJO" <sorry@address.unknown.hehe> napisał w wiadomości news:ljrm20$47q$1node2.news.atman.pl...
Ja używam, masz coś przeciwko?
Używaj "z głową", jak wszystko.

Licznie wynajdywane dziury  IE wynikajÄ… z tego, ze jest on powszechnie używany. Hakerom nie chce siÄ™ Å‚amać niszowych przeglÄ…darek. A jak nawet coÅ› znajdÄ…, to ze wzglÄ™du na niszowość marne szanse, że ktoÅ› ujawni przeÅ‚amanie.

Data: 2014-05-02 03:45:28
Autor: Kamil Joñca
Czy kto¶ tu jeszcze korzysta z IE ?
"Robert Tomasik" <robert.tomasik@gazeta.pl> writes:

U¿ytkownik "WOJO" <sorry@address.unknown.hehe> napisa³ w wiadomo¶ci
Ja u¿ywam, masz co¶ przeciwko?
U¿ywaj "z g³ow±", jak wszystko.

Licznie wynajdywane dziury  IE wynikaj± z tego, ze jest on powszechnie
u¿ywany. Hakerom nie chce siê ³amaæ niszowych przegl±darek. A jak

To by³a mo¿e prawda kilka lat temu. Teraz te "niszowe" przegl±darki maj±
"trochê" wiêcej rynku. KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

Data: 2014-05-03 01:55:22
Autor: animka
W dniu 2014-05-02 03:14, Robert Tomasik pisze:
Użytkownik "WOJO" <sorry@address.unknown.hehe> napisał w wiadomości
Ja używam, masz coś przeciwko?
Używaj "z głową", jak wszystko.

Licznie wynajdywane dziury  IE wynikajÄ… z tego, ze jest on powszechnie
używany. Hakerom nie chce się łamać niszowych przeglądarek. A jak nawet coś
znajdą, to ze względu na niszowość marne szanse, że ktoś ujawni
przełamanie.

Polecam MozillÄ™ Firefox.
IE 11 nie odinstalowałam, siedzi sobie na dysku, ale go raczej nie tykam.

--
animka

Data: 2014-05-03 18:27:26
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "animka" <animka@tonieja.wp.pl> napisał w wiadomości news:lk2gtt$vgm$1node1.news.atman.pl...
[...]

Ja używam wielu wyszukiwarek w celach testowych, ale IE jest nadal podstawową.

Data: 2014-05-05 14:48:32
Autor: radekp@konto.pl
Czy kto¶ tu jeszcze korzysta z IE ?
Sat, 3 May 2014 18:27:26 +0200, w <53651994$0$2147$65785112@news.neostrada.pl>,
"Robert Tomasik" <robert.tomasik@gazeta.pl> napisa³(-a):

> Polecam Mozillê Firefox.
> IE 11 nie odinstalowa³am, siedzi sobie na dysku, ale go raczej nie tykam.

Ja u¿ywam wielu wyszukiwarek w celach testowych, ale IE jest nadal podstawow±.

IE nie jest wyszukiwark±, chyba ¿e danych na twoim komputerze :)

Data: 2014-05-05 17:27:43
Autor: Robert Tomasik
Czy kto¶ tu jeszcze korzysta z IE ?
U¿ytkownik <radekp@konto.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:c42fm9h5m8ic3rd7ofr3mdn4artc3d7bjp4ax.com...
> [...]

podstawow±.

IE nie jest wyszukiwark±, chyba ¿e danych na twoim komputerze :)

Przegl±darek mia³o byæ.

Data: 2014-05-08 07:27:38
Autor: tomek