Czy ktokolwiek sprzedaje jeszcze rowery z Gripshiftami?

Data: 2009-08-30 12:44:47
Autor: Aclan
Czy ktokolwiek sprzedaje jeszcze rowery z Gripshiftami?
Z racji że mój wysłużony Giant MTB przerobiony chałupniczo na coś
podobnego do trekkinga się sypie postanowiłem przejrzeć net i zobaczyć
co też ciekawego producenci oferują. Zdecydowałem, że potrzebuję dwóch
kółek o średnicy 28" zmontowanych w coś w rodzaju crossa z bagażnikiem
lub trekkinga (byle bez dynama i stałych lamp, oświetlenie bateryjne
FTW). Do tego muszę jeszcze dokupić nowe sakwy i licznik, a ze
wszystkim chciałbym się zamknąć w 1.5kzł.

Problemem jest to że nie znoszę triggerów. Najnaturalniejszym,
najprostszym i najszybszym sposobem zmieniania biegów jest Gripshift,
i to najlepiej taki od SRAMa - te Shimanowskie są jakieś dziwne.

Problemem jest to że takiego czegoś nikt nie chce sprzedawać!
Wszystkie Krossy, Unibike'y czy Meridy w akceptowalnych dla mnie
cenach jak jeden mąż montują osprzęt Shimano wraz z tymi obrzydliwymi
manetkami. Co się stało ze SRAMem? Czemu w rowerach z "niższej" półki
cenowej dominują droższe, bardziej skomplikowne manetki? Roweru
składać samodzielnie średnio mam ochotę, bo nie mam czasu a poza tym
mi się nie chce. Czy jest na rynku coś na moją miarę?

Data: 2009-08-30 22:01:08
Autor: kml
Użytkownik "Aclan" <w.michalczuk@gmail.com> napisał w wiadomości news:a02ab20c-f896-4423-b472-3deb4869fcabr27g2000vbn.googlegroups.com...

Czy jest na rynku coś na moją miarę?

Tak, każdy jeden sklep który dokona korekty osprzętu na życzenie.

kml
Last update 15/08/2009 manual TIME Z, KMC Z82 pomiar rozciągnięcia.

Data: 2009-08-30 22:30:58
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Dnia 30.08.2009 21:44 użytkownik Aclan napisał :
Problemem jest to że nie znoszę triggerów. Najnaturalniejszym,
najprostszym i najszybszym sposobem zmieniania biegów jest Gripshift,

Najnaturalniejszym, najprostszym i najszybszym sposobem zmieniania biegów jest RapidFire. ;-P

i to najlepiej taki od SRAMa - te Shimanowskie są jakieś dziwne.

A to prawda, ale zauważ, że manetki obrotowe Shimano to dziadostwo z niskiej półki.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-08-31 09:25:35
Autor: click
Mikołaj "Miki" Menke pisze:
[...]

pstrykacze generalnie

i to najlepiej taki od SRAMa - te Shimanowskie są jakieś dziwne.

A to prawda, ale zauważ, że manetki obrotowe Shimano to dziadostwo z niskiej półki.

ale mniejsze komplikacje przy wymianie linki
--
c l i c k ' n ' r i d e | MSPANC
Cigarettes and coffee, man, that's a combination

Data: 2009-08-31 00:08:57
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Czy ktokolwiek sprzedaje jeszcze rowery z Gripshiftami?
Aclan bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
Czy jest na rynku coś na moją miarę?

Poluj na... Rohloffa. ;-)

Data: 2009-08-30 23:55:10
Autor: tadek
Czy ktokolwiek sprzedaje jeszcze rowery z Gripshiftami?
On 31 Sie, 00:08, Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-
sp...@gmail.com> wrote:
Aclan bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):

> Czy jest na rynku coś na moją miarę?

Poluj na... Rohloffa. ;-)

--
Pozdrowienia,                            | Próżnoś repliki się spodziewał
Marek 'marcus075' Karweta                | Nie dam ci prztyczka ani klapsa.

Miałem zamiar złożyć sobie trekonga na piaście Rohloffa ale
zrezygnowałem z powodu praktycznie braku serwisu ww piasty w moim
mieście.

Data: 2009-08-31 10:28:42
Autor: Wooyek
> [...]

Miałem zamiar złożyć sobie trekonga na piaście Rohloffa ale
zrezygnowałem z powodu praktycznie braku serwisu ww piasty w moim

Zasadniczo to mogłeś napisać "w moim kraju" :P

Standardowe pytanie: lepiej mieć coś, co trzeba ciągle serwisować i serwis ma się pod nosem, czy też coś, co jest praktycznie bezobsługowe, ale jak już się coś stanie, trzeba wysyłać gdzieś dalej (i kosztuje więcej).

Data: 2009-08-31 12:03:45
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Czy ktokolwiek sprzedaje jeszcze rowery z Gripshiftami?
tadek bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
Miałem zamiar złożyć sobie trekonga na piaście Rohloffa ale
zrezygnowałem z powodu praktycznie braku serwisu ww piasty w moim
mieście.

Gdzieś w Serbii chyba spotkałem/liśmy gościa, który z piastą Rohloffa w
tylnym kole przyjechał do tejże Serbii z Walii. Nic mu się nie działo. Bez
paniki. AFAIK piasty planetarne są bezobsługowe, ale jak padną to jesteś w
dupie. Z tym, że jak, na przykład, złamiesz hak przerzutki na jakimś
ciężkim zadupiu to też jesteś w dupie.

Data: 2009-08-31 03:52:08
Autor: tadek
Czy ktokolwiek sprzedaje jeszcze rowery z Gripshiftami?

Nie " e dupie" TYLKO 1000 euro w plecy

Data: 2009-08-31 15:09:14
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Czy ktokolwiek sprzedaje jeszcze rowery z Gripshiftami?
tadek bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
Nie " e dupie" TYLKO 1000 euro w plecy

Biedaczysko, o serwisie nie słyszał.

Data: 2009-08-31 07:04:48
Autor: tadek
Czy ktokolwiek sprzedaje jeszcze rowery z Gripshiftami?

W Polsce nie słyszałem

Data: 2009-08-31 18:45:07
Autor: Wooyek
Czy ktokolwiek sprzedaje jeszcze rowery z Gripshiftami?

> Biedaczysko, o serwisie nie słyszał.

W Polsce nie słyszałem

Bzdury piszesz, żyjemy w UE, serwisowanie sprzętu za granicą nie jest takie trudne. W każdym razie nie takie trudne, żeby uszkodzoną piastę za 1000 euro wyrzucać do kosza.

Data: 2009-08-31 20:33:34
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Czy ktokolwiek sprzedaje jeszcze rowery z Gripshiftami?
Wooyek bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
> [...]

Bzdury piszesz, żyjemy w UE, serwisowanie sprzętu za granicą nie jest takie trudne. W każdym razie nie takie trudne, żeby uszkodzoną piastę za 1000 euro wyrzucać do kosza.

Ty, Wooyek, uważaj, bo Cię tadek odwiedzi!

Data: 2009-08-31 12:24:19
Autor: Wojtek Paszkowski

"Marek 'marcus075' Karweta" <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> wrote in message news:1ukzqif45hdcs$.dlgpedaluje.ile.moze...

Z tym, że jak, na przykład, złamiesz hak przerzutki na jakimś
ciężkim zadupiu to też jesteś w dupie.

a to na singlespeedzie już się nie daje jeździć?

pozdr

Data: 2009-08-31 15:09:31
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Czy ktokolwiek sprzedaje jeszcze rowery z Gripshiftami?
Wojtek Paszkowski bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
[...]

Da się, da. Ale po górach, z sakwami, na singlu to ciężko.

Data: 2009-08-31 20:13:15
Autor: Wooyek
Czy ktokolwiek sprzedaje jeszcze rowery z Gripshiftami?
Czy jest na rynku coś na moją miarę?

Głowy sobie nie dam uciąć, ale raczej nie. Nawet SRAM sprzedaje GripShifty już tylko dla zapaleńców, a cały nacisk w promocji kładzie na triggery.

IMHO masz 2 opcje:
- kupno dowolnego roweru i zmiana manetek (i ew. przerzutki)
- zakup roweru z piastą wielobiegową SRAMa (skoro Gripy Shimano Ci nie leżą)

Data: 2009-08-31 21:10:56
Autor: Kacper Perschke
Czy ktokolwiek sprzedaje jeszcze rowery z Gripshiftami?
Dnia 30.08.2009 Aclan <w.michalczuk@gmail.com> napisał:
[...]
[...] Co się stało ze SRAMem? [...]
[...]

W Polsce ma przedstawiciela chyba jeszcze gorszego niĹź Shimano.

KAcper

Data: 2009-08-31 21:36:15
Autor: Wooyek
> [...]
> [...] Co się stało ze SRAMem? [...]
> [...]

W Polsce ma przedstawiciela chyba jeszcze gorszego niĹź Shimano.

A co to ma do osprzętu rowerów dostępnych w sklepach?

Czy ktokolwiek sprzedaje jeszcze rowery z Gripshiftami?