Czy ktoś chce przetestować latarkę HID?

Data: 2009-06-05 08:34:22
Autor: Pszemol
Czy ktoś chce przetestować latarkę HID?
Będę niedługo w Krakowie, mogę zabrać ze sobą moją nową chińską latarkę HID 24W do walizki. Zainteresowany jestem jak się ta chińska tandeta spisuje w porównaniu z innymi profesjonalnymi (drogimi) o podobnej mocy. Czy ktoś byłby zainteresowany współpracą w zorganizowaniu jakiegoś testu porównawczego w basenie gdzieś w grodzie Kraka?

Data: 2009-06-05 10:41:05
Autor: Pszemol
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote in message news:h0alae.1jg.0poczta.onet.pl...
[...]

Gdyby ktoś był ciekaw co to za latarka to tu są linki:
http://seavenger.com/24w-hid-torch-light-p-170.html
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=280347513027
I strona skośnookiego producenta:
http://www.brightstar.com.tw/product_info_e.php?UID=772

Od razu mówię dla scuba-ortodoksów że nie ma ona uchwytu goodmana,
jest to latarka porównywalna do trzymanych w ręce jak pistolet latarek
PrincetonTec Shockwave Rechargeable:
http://www.princetontec.com/?q=node/94
lub Shockwave LED:
http://www.princetontec.com/?q=node/90

Ta chinska jest trochę od niej większa i cięższa ale mocniej świeci.
Pewnie za ciężka i za duża aby w ogóle myśleć o dorabianiu do niej
goodmana, ale widziałem już niewiele mniejszą grozę na goodmanie, więc... ;-)

Pszemol.

Data: 2009-06-05 15:58:53
Autor: Kraken Zakrzówek
Czy ktoś chce przetestować latarkę HID?
A na Zakrzówku mogło by być :-)

Maciek

Data: 2009-06-05 09:45:31
Autor: Pszemol
"Kraken Zakrzówek" <kraken@kraken.pl> wrote in message news:h0b8b4$582$1alfa.ceti.pl...
[...]

No myślę że tak, czemu nie? W końcu blisko Kraka ;-)

Problem w zorganizowaniu ludzi z odpowiednimi latarkami
którzy zainteresowani byliby je użyczyć nieodpłatnie do
testów porównawczych...

Moja latara wczoraj przyszła pocztą, ładowałem aku cała noc, dziś
rano pierwszy raz odpaliłem żarnik HID na sucho - pierwsze parę
minut pracował "ciekawie", to znaczy mienił się różnymi barwami,
błyskał co po chwilę, zmieniał odcienie kolorów, ale po jakiś
10 pierwszych minutach uspokoiło się to i zaczał ładnie świecić.

Już się nie mogę doczekać kiedy ją zabiorę w nocy pod wodę :-))

W ten weekend miałem się wybrać do lokalnego kamieniołomu
w Kankakee, ale mój partnur zawalił i jest chory... no trudno :-(

Czy ktoś chce przetestować latarkę HID?