Czy ktoś da S 1920pkt ?

Data: 2009-05-05 18:42:01
Autor: Dars
Czy ktoś da S 1920pkt ?
Byki cieniasy podejdziecie wyżej.....
a myślałem że tak ponad 1900 bedzie ładna walka
a Wy co juz nie macie siły.........
sam troche oddałem bo tak ładnie braliście......
ale jeszcze troche no...... moze jutro cos zrobicie........

pzdr
Dars

Data: 2009-05-05 11:50:13
Autor: macieks
Czy ktoś da S 1920pkt ?
On 5 Maj, 18:42, "Dars" <d...@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

W styczniu brałem dokładnie ten poziom na S.

Teraz jak będzie drugie podejście z L nie wyskoczę, no chyba że będzie
1920 -- > 1880 wtedy SL i out.
No i musi być parę tysięcy kolegów z L, sam nie uciągnę :)

Ryzyko jak zawsze, premia za przejście bezcenna

Data: 2009-05-06 01:28:18
Autor: macieks
Czy ktoś da S 1920pkt ?
GONG

Ring otwarty, runda 2

Czas walki :)

Data: 2009-05-05 19:40:45
Autor: Robert
Czy ktoś da S 1920pkt ?
Dars pisze:
[...]

O poziomie 19x pkt piszą już chyba wszędzie.
Jutro pewnie napisze o nim GW i fakt, a ludzie z ulicy,
którzy jeszcze cykają kupować fundusze
rzucą się do biur maklerskich, założą konta i nabiorą krótkoterminowych L'ek.

RM.

Data: 2009-05-05 19:42:52
Autor: Robert
Czy ktoś da S 1920pkt ?
Robert pisze:
Dars pisze:
[...]

Chodziło oczywiście o poziom 19xx pkt.

RM.

Data: 2009-05-05 20:51:30
Autor: kc
Czy ktoś da S 1920pkt ?
Dars <dars@poczta.onet.pl> napisał(a):
[...]

Czytam tu i na parkiet.com o oporze na 1920. Czy mógłby mnie ktoś oświecić z czego wynika? Bo ja go nie widzę. Widzę za to 1898, 1902, 1907, 1947, ale 1920 nie wiem z czego może wynikać.

kc

Data: 2009-05-05 23:08:42
Autor: george
Czy ktoś da S 1920pkt ?

" kc" <kc59.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:gtq8si$bgn$1inews.gazeta.pl...
[...]

zamknięcie z 6.01.2009 wig20 1920,44

nie ma co sie bawić w aptekarza... to raczej "strefa" oporu..

george

Data: 2009-05-05 21:14:17
Autor: kc
Czy ktoś da S 1920pkt ?
george <george___@vp.pl> napisał(a):
nie ma co sie bawić w aptekarza... to raczej "strefa" oporu..

george

Dzięki. Myślałem, że mówimy o kontraktach. Znalazłem dwie wartości 1919 i 1922, ale ważne tylko jutro, pojutrze tracą ważność.

kc

Data: 2009-05-05 23:31:04
Autor: Jan Werbiński
Czy ktoś da S 1920pkt ?
Użytkownik " kc" <kc59.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gtqa79$hs7$1inews.gazeta.pl...
Dzięki. Myślałem, że mówimy o kontraktach. Znalazłem dwie wartości 1919 i
1922, ale ważne tylko jutro, pojutrze tracą ważność.

I jeszcze to, że górne kreski kanału bessy można rysować liniowo, albo logarytmicznie. Jedne przebite, drugie odbiją wykres w dół w tym tygodniu.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2009-05-05 21:37:46
Autor: kc
Czy ktoś da S 1920pkt ?
george <george___@vp.pl> napisał(a):
nie ma co sie bawić w aptekarza... to raczej "strefa" oporu..

A propos wyznaczania oporów. Oglądam ostatnio T. Mosza na TVP3. Eksperci tam zapraszani prognozują WIG. Wyznaczyli na ekranie opór i w ubiegłym tygodniu zgodnie twierdzili, że go WIG nie pokona, ale gdyby, to pójdzie do góry. Dzisiaj stwierdzili (raczej nie ci sami), że pokonał i będzie go wielokrotnie przecinał :). Zobaczymy. Dla mnie, prawidłowo wyznaczony opór, jeżeli jest wielokrotnie przecinany nie jest już ani oporem ani wsparciem.

kc

Data: 2009-05-06 00:28:57
Autor: george
Czy ktoś da S 1920pkt ?

" kc" <kc59.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:gtqbja$o90$1inews.gazeta.pl...
[...]

tam panowie czasami takie głupoty pociskają że aż żal.
A dla mosza liczy sie tylko "profesor" albo inny doctor niezależnie od farmazonów głoszonych w TOKFM typu ( "Z OFE to coś jednak bedzie" ). Słucham czasami dla względniej rozrywki..

george

Data: 2009-05-06 14:41:24
Autor: Dars
Czy ktoś da S 1920pkt ?
[...]

Zobacz na wykres ja patrze na fw20 i sam zobaczysz
ze przy tych poziomach 1920-1930pkt bedzie ciezko........

pzdr
Dars

Data: 2009-05-06 06:01:33
Autor: macieks
Czy ktoś da S 1920pkt ?
On 6 Maj, 14:41, "Dars" <d...@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]

> kc

Zobacz na wykres ja patrze na fw20 i sam zobaczysz
ze przy tych poziomach 1920-1930pkt bedzie ciezko........

Coś się zacięło na 1880 ....
Popierdułka a nie walka

Data: 2009-05-06 15:09:09
Autor: Dars