Czy ktoś jeszcze nie wierzy we wzrosty ;-)?

Data: 2009-07-14 16:28:34
Autor: Fidelio
Czy ktoś jeszcze nie wierzy we wzrosty ;-)?

Data: 2009-07-14 16:36:18
Autor: Delfino Delphis
Czy ktoś jeszcze nie wierzy we wzrosty ;-)?
No mnie się stopy odpaliły, ale nadal czekam na okazję do zajęcia krótkich.

Data: 2009-07-14 08:30:10
Autor: macieks
Czy ktoś jeszcze nie wierzy we wzrosty ;-)?

Czy ktoś jeszcze nie wierzy we wzrosty ;-)?

Po taaaakim dniu jak dziś, trzeba zmienić wiarę :)

Data: 2009-07-14 18:37:20
Autor: Zbyszek
Dnia 14-07-2009 o 16:36:18 Delfino Delphis  <DelfinoD@wytnijto.poczta.onet.pl> napisał(a):

No mnie się stopy odpaliły, ale nadal czekam na okazję do zajęcia  krótkich.

na dlugiej nie da sie zarobic ?

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2009-07-14 18:58:56
Autor: Delfino Delphis
Zbyszek wrote:

na dlugiej nie da sie zarobic ?

Pewnie się da, ale IMHO nie powinno się grać wbrew trendowi tygodniowemu
(chyba, że intraday). Jak na tygodniowym pojawi się prawdziwe odwrócenie
tendencji to wtedy zajmę długie. Pewnie za 2 tyg. ;P

Jeśli nawet jesteśmy już w trendzie wzrostowym to i tak trzeba czekać na
korektę żeby zająć pozycje. Teraz jak wszystko rozdmuchane to trochę za
późno na długie.

Z grubsza mój system jest taki: identyfikujemy trend na wykresie
tygodniowym, czekamy na przeciwny trend na wykresie dziennym. W momencie
ekstremum zajmujemy pozycje z bliskim stopem. Trendy dłuższoterminowe
trwają od roku, do kilku lat przynajmniej więc powinniśmy mieć stały
przypływ gotówki, którą reinwestujemy zwiększając lewar.

Na jutro, jeśli otworzy się wysoko i zacznie spadać, nie będę pewnie mógł
sobie odmówić zajęcia krótkiej ze stopem nawet rzędu 15 punktów. Kto wie,
czy nie powtórzymy 22 czerwca? Warto zaryzykować. W przeciwnym wypadku
raczej będę poza rynkiem, bo cholera wie co mamy teraz, a bez sensu
zgadywać.

Data: 2009-07-14 19:12:09
Autor: Zbyszek
Dnia 14-07-2009 o 18:58:56 Delfino Delphis  <DelfinoD@wytnijto.poczta.onet.pl> napisał(a):

[...]

ok, nie jestem wyznawca srednich, powodzenia.

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2009-07-14 18:09:25
Autor: Ireneusz Wik
Czy ktoś jeszcze nie wierzy we wzrosty ;-)?
witam

Jak wzrosty dotrwaja do piatku z rosnacymi obrotami to uwierze

sceptyk IWSP

Data: 2009-07-20 21:15:10
Autor: iktorn
Ireneusz Wik pisze:
witam

Jak wzrosty dotrwaja do piatku z rosnacymi obrotami to uwierze

sceptyk IWSP

A ja po dzisiejszym dniu jestem jeszcze większym sceptykiem, dalej jak do 2400 nie zajdą.

Data: 2009-07-20 14:38:10
Autor: macieks
On 20 Lip, 21:15, iktorn <nos...@example.com> wrote:
Ireneusz Wik pisze:

> [...]

> sceptyk IWSP

A ja po dzisiejszym dniu jestem jeszcze większym sceptykiem, dalej jak

2400 to będzie 20% od dziś.Ja tam bym się cieszył z tak dużego ruchu,
a nie podchodził do niego sceptycznie :)

Data: 2009-07-21 11:06:40
Autor: iktorn
Ireneusz Wik pisze:

[...]

Jak komunista zauważył to była podpucha ;-)
Obecne podejście na 2000pkt miało zupełnie inny charakter niż poprzednie.
Akcji wig20 w życiu bym obecnie nie kupił, ale jak widać są chętni i nie wygląda na to, żeby tym razem odpuścili po przekroczeniu 2000.
Jak poprowadzić górną kreseczkę nad wykresem wig20 od marca to wychodzą owe magiczne 2350-2400.. z drugiej strony wkrótce pewnie niektórzy będą szukać podwójnych szczytów na wykresach... pożyjemy zobaczymy.

Data: 2009-07-20 21:57:21
Autor: komunista0
Ireneusz Wik pisze:
> witam
> A ja po dzisiejszym dniu jestem jeszcze większym sceptykiem, dalej jak do 2400 nie zajdą.
I komu ta podpucha??? Ostatni szczyt jest wątpliwy, a za miesiąc 1400 i dopiero długi rajd. 70000 na wig, a nawet i więcej.

Data: 2009-07-20 21:27:24
Autor: dwig
Czy ktoś jeszcze nie wierzy we wzrosty ;-)?
Wzrosty jak najbardziej powinny jeszcze potrwać do ok 2300 a może i jeszcze
więcej. Odwrót na tych poziomach, które mamy obecnie oznaczałby tylko że rynek
jest bardzo ale to bardzo słaby. Przecież zniwelowaliśmy dopiero ok 26% spadku.
Myslę że 38% a może nawet i 50%(2600-WIG20) jest jak najbardziej realne. Dopiero
wtedy powinna sie zacząć droga na południe ale chyba głębokie południe. 4,5
sierpnia 2009 ważna data tutaj może coś sie zdarzyć.

www.profesjonalnyinwestor.blogspot.com
Czy bessa to już przeszłość?

--

Czy ktoś jeszcze nie wierzy we wzrosty ;-)?