Czy ktoś jeszcze nie wierzy we wzrosty ;-)?

Data: 2009-07-14 16:36:18
Autor: Delfino Delphis
Czy ktoś jeszcze nie wierzy we wzrosty ;-)?
No mnie się stopy odpaliły, ale nadal czekam na okazję do zajęcia krótkich.

Data: 2009-07-14 08:30:10
Autor: macieks
Czy ktoś jeszcze nie wierzy we wzrosty ;-)?

Czy ktoś jeszcze nie wierzy we wzrosty ;-)?

Po taaaakim dniu jak dziś, trzeba zmienić wiarę :)

Data: 2009-07-14 18:37:20
Autor: Zbyszek
Dnia 14-07-2009 o 16:36:18 Delfino Delphis  <DelfinoD@wytnijto.poczta.onet.pl> napisał(a):

No mnie się stopy odpaliły, ale nadal czekam na okazję do zajęcia  krótkich.

na dlugiej nie da sie zarobic ?

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2009-07-14 18:58:56
Autor: Delfino Delphis
Zbyszek wrote:

na dlugiej nie da sie zarobic ?

Pewnie się da, ale IMHO nie powinno się grać wbrew trendowi tygodniowemu
(chyba, że intraday). Jak na tygodniowym pojawi się prawdziwe odwrócenie
tendencji to wtedy zajmę długie. Pewnie za 2 tyg. ;P

Jeśli nawet jesteśmy już w trendzie wzrostowym to i tak trzeba czekać na
korektę żeby zająć pozycje. Teraz jak wszystko rozdmuchane to trochę za
późno na długie.

Z grubsza mój system jest taki: identyfikujemy trend na wykresie
tygodniowym, czekamy na przeciwny trend na wykresie dziennym. W momencie
ekstremum zajmujemy pozycje z bliskim stopem. Trendy dłuższoterminowe
trwają od roku, do kilku lat przynajmniej więc powinniśmy mieć stały
przypływ gotówki, którą reinwestujemy zwiększając lewar.

Na jutro, jeśli otworzy się wysoko i zacznie spadać, nie będę pewnie mógł
sobie odmówić zajęcia krótkiej ze stopem nawet rzędu 15 punktów. Kto wie,
czy nie powtórzymy 22 czerwca? Warto zaryzykować. W przeciwnym wypadku
raczej będę poza rynkiem, bo cholera wie co mamy teraz, a bez sensu
zgadywać.

Data: 2009-07-14 19:12:09
Autor: Zbyszek
Dnia 14-07-2009 o 18:58:56 Delfino Delphis  <DelfinoD@wytnijto.poczta.onet.pl> napisał(a):

[...]

ok, nie jestem wyznawca srednich, powodzenia.

--
Pozdrawiam,
Z.

Czy ktoś jeszcze nie wierzy we wzrosty ;-)?