Czy ktoś jeszcze nie wierzy we wzrosty ;-)?

Data: 2009-07-14 18:09:25
Autor: Ireneusz Wik
Czy ktoś jeszcze nie wierzy we wzrosty ;-)?
witam

Jak wzrosty dotrwaja do piatku z rosnacymi obrotami to uwierze

sceptyk IWSP

Data: 2009-07-20 21:15:10
Autor: iktorn
Ireneusz Wik pisze:
witam

Jak wzrosty dotrwaja do piatku z rosnacymi obrotami to uwierze

sceptyk IWSP

A ja po dzisiejszym dniu jestem jeszcze większym sceptykiem, dalej jak do 2400 nie zajdą.

Data: 2009-07-20 14:38:10
Autor: macieks
On 20 Lip, 21:15, iktorn <nos...@example.com> wrote:
Ireneusz Wik pisze:

> [...]

> sceptyk IWSP

A ja po dzisiejszym dniu jestem jeszcze większym sceptykiem, dalej jak

2400 to będzie 20% od dziś.Ja tam bym się cieszył z tak dużego ruchu,
a nie podchodził do niego sceptycznie :)

Data: 2009-07-21 11:06:40
Autor: iktorn
Ireneusz Wik pisze:

[...]

Jak komunista zauważył to była podpucha ;-)
Obecne podejście na 2000pkt miało zupełnie inny charakter niż poprzednie.
Akcji wig20 w życiu bym obecnie nie kupił, ale jak widać są chętni i nie wygląda na to, żeby tym razem odpuścili po przekroczeniu 2000.
Jak poprowadzić górną kreseczkę nad wykresem wig20 od marca to wychodzą owe magiczne 2350-2400.. z drugiej strony wkrótce pewnie niektórzy będą szukać podwójnych szczytów na wykresach... pożyjemy zobaczymy.

Data: 2009-07-20 21:57:21
Autor: komunista0
Ireneusz Wik pisze:
> witam
> A ja po dzisiejszym dniu jestem jeszcze większym sceptykiem, dalej jak do 2400 nie zajdą.
I komu ta podpucha??? Ostatni szczyt jest wątpliwy, a za miesiąc 1400 i dopiero długi rajd. 70000 na wig, a nawet i więcej.

--

Czy ktoś jeszcze nie wierzy we wzrosty ;-)?