Czy ktoś jeździ autem z CVT?

Data: 2009-11-12 09:29:26
Autor: bratPit[pr]
Czy ktoś jeździ autem z CVT?

Zastanawiam się nad kupnem auta ze skrzynią CVT.
Wiem, że wersje ze skrzynią ręczną (6 biegów) są bardzo dobre.
Niestety bardzo mało ludzi kupuje automat i trudno coś się dowiedzieć
jak to się sprawuje w praktyce.
Zastanawiam się pomiędzy:
1) Verso 1,8 Valvematic (Multidrive S) CVT
2) Scenic 2.0 16V 140KM CVT

jeździłem nowym Avensisem 1.8 z CVT na jeździe próbnej, ten samochód nie jeździ IMO, zrobił na mnie wyjątkowo złe wrażenie, jednostajny dźwięk silnika sprawiający wrażenie ślizgającego sprzęgła, przyspieszyć w mieście żeby włączyć się w lukę między autami - trudno, bez sensu jak dla mnie,
co do CVT w Renault to nawet w listopadowym Auto Motor i Sporcie piszą coś o nowej megance z CVT że jest 'mulasta',
moim zdaniem jeżeli chcesz kupić to _musisz_ się przejechać takim autem przed zakupem, bo inaczej możesz dostać frustracji wprost proporcjonalnej do ilości pieniędzy wydanych na takie auto, (Avensisa CVT ma jeden z dealerów w Krakowie),
brat

Czy ktoś jeździ autem z CVT?