Czy ktoś już dostał fotę od ITD?

Data: 2011-07-28 11:32:15
Autor: monse1
Czy ktoś już dostał fotę od ITD?
W dniu 2011-07-27 18:58, Samotnik pisze:
Rozsyłają już? Niestety na odcinku Tychy-Bielsko-Biała zrobili chyba jakiś
odcinek wzorcowy, często tam jeżdżę i mignęło mi w lipcu już trzy razy, w
tym raz w czasie jazdy z licznikową prędkością równą ograniczeniu
prędkości!
A gdzie ci migneło?

Data: 2011-07-28 12:55:38
Autor: Samotnik
Dnia Thu, 28 Jul 2011 11:32:15 +0200, monse1 napisał(a):

[...]

W fotoradarze :)

Konkretnie raz w Goczałkowicach w stronę Bielska (potem ruch obywatelski
spalił ten fotoradar, ale już jest nowy stojak i załadowany...) przy
100/100 (wg mnie ktoś zapomniał przestawić z domyślnego ustawienia dla
ograniczenia 70km/h, które jest w 95% miejscach, gdzie stoją słupy), drugi
raz na wylocie na Siewierz za 'pięćdziesiątkami', tam faktycznie się
zagadałem z pasażerem i o ile nie będzie drugiego pojazdu w kadrze, to
przyjdzie fota w okolicach ~100/70, trzeci raz wczoraj na wlocie do
Pszczyny od strony Tychów, zwalniałem hamując silnikiem, brakło niewiele,
miałem kilka km/h powyżej 80 licznikowych, tak że pewnie przyjdzie fota za
81/70 ;)

Cóż, trzeba się będzie przyzwyczaić do hamowania z odpowiednim
wyprzedzeniem przed tymi zawsze pustymi przejściami dla pieszych na jednej
z głównych dróg tranzytowych tego pięknego kraju.

Data: 2011-07-28 15:59:34
Autor: Bydlę
On 2011-07-28 12:55:38 +0200, Samotnik <samotniK@WYTNIJsamotnik.art.pl> said:

[...]

raz na wylocie na Siewierz
raz wczoraj na wlocie do Pszczyny od strony Tychów

czyli nie Tychy-Bielsko, a po prostu radary oddane w ręce ITD.
Przespałeś 1 lipca.
:-)))

--
Bydlę