Czy ktos kogos na sile trzyma w Eurojudeopolonii?

Data: 2009-09-12 06:43:56
Autor: Aron
Czy ktos kogos na sile trzyma w Eurojudeopolonii?
Ciagle slyszymy narzekania Cyca, ze nie ma kasy, pracy dostepu do
lekarza , samochodu, wizy do USA itp.

A ja pytam.

Jak ci tu zle Cycu to czy ktos cie na sile trzyma w Eurojudeopolonii?

Rydzyk ci paszport zabral czy co?

Dlaczego tu siedzisz, skoro za miedza u Putina jest raj na ziemi,
kazdy jest oligarcha, kazdy ma prawo do bezplatnego lekarza, leki sa
za darmo itp. itd.

Po co ten masochizm?

aron

Data: 2009-09-12 15:45:43
Autor: matador
Aron pisze:
[...]

Musi dzieci i wnuki ustawić.

matador.

Data: 2009-09-12 06:46:52
Autor: Aron
Czy ktos kogos na sile trzyma w Eurojudeopolonii?
przeciez lepiej ustawilby je u Putina

aron

Data: 2009-09-12 15:49:00
Autor: Piotr
Czy ktos kogos na sile trzyma w Eurojudeopolonii?
Dnia Sat, 12 Sep 2009 15:45:43 +0200, matador napisał(a):

Musi dzieci i wnuki ustawić.

Cyc jest tylko zdezorientowany.
Piotr

Data: 2009-09-12 16:06:30
Autor: matador
Piotr pisze:
Dnia Sat, 12 Sep 2009 15:45:43 +0200, matador napisał(a):
Musi dzieci i wnuki ustawić.

Cyc jest tylko zdezorientowany.
Piotr

Za mało je biedaczek ?

matador.

Data: 2009-09-12 17:52:11
Autor: bolek

Użytkownik "matador" <matador@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h8gag9$c2n$2nemesis.news.neostrada.pl...
Piotr pisze:
[...]

A czy nikt nie zwrócił uwagi, że ten Aron już zachowuje się
jakby był u siebie ? Jeszcze trochę a POLACY będą potrzebowali
zezwolenia judenratu żeby mieszkać u SIEBIE.
Strasznie śmierdzi kupą.

bolek

Data: 2009-09-12 19:23:53
Autor: CYC
Czy ktos kogos na sile trzyma w Eurojudeopolonii?

Uzytkownik "Aron" <aron2004@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:e5e00eb0-d904-4a31-992e-28d50fea29a9s15g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

Znowu wyganiasz ludzi z Polski ?
Ty jestes chory psychicznie !.
Cycowi nic nie brakuje , zapewniam . Ani pieniedzy , ani dostepu do lekarza .. Gdybys synku mial tylko 1/1000 tego co ja zarobilem w swoim zyciu i odlozylem tak , ze dzisiaj cieszy moje oczy  , to zapewniam Cie , ze uwazalbys sie za Kresusa.
Cyc jednak w przeciwienstwie do takich jak TY  mowiac "panstwo" , nie mysli "JA" .
 Dla cyca kazden obywatel tego kraju jest rodakiem niezaleznie od tego , czy jezdzi mercedeesem , czy chodzi po zasilek dla bezrobotnych a takze czy nalezy do PiS- u czy jest z lewicy .
Ale taki glupiec jak Ty tego nie zrozumie .

 cyc

Data: 2009-09-12 11:08:04
Autor: Aron
Czy ktos kogos na sile trzyma w Eurojudeopolonii?
no to skoro ci nic nie brakuje to rozdaj czesc swojego majatku tym co
nie maja na leki, w czym problem?

aron

Data: 2009-09-12 14:21:45
Autor: Antenka
On 12 Wrz, 19:23, "CYC" <j...@ja.pl> wrote:
Uzytkownik "Aron" <aron2...@gazeta.pl> napisal w wiadomoscinews:e5e00eb0-d904-4a31-992e-28d50fea29a9s15g2000yqd.googlegroups.com...

> [...]

nalezy do PiS- u czy jest z lewicy .
Ale taki glupiec jak Ty tego nie zrozumie .

 cyc- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Ja też jestem? Dziękuję. No ja nie zdążyłam tyle odłożyć, bo mam lekką
rączkę do wydawania, a kobiety mają więcej wydatków o chłopów :D. Ale
nie narzekam - NIGDY NIE OPUSZCZĘ MOJEJ  MATKI - OJCZYZNY - P O L S K
I !!!  NEVER !!!
Aron = Tzvel to znowu schiza. Mam opuścić Polskę, żeby przygotować
teren dla murzynów, czy reszty żydostwa?

Antenka

Data: 2009-09-12 23:35:21
Autor: jadrys
Antenka pisze:

[...]

A jednak ciągnie Cię do Wrocławia.. :-(

Data: 2009-09-12 14:42:51
Autor: Antenka
On 12 Wrz, 23:35, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]
> rączkę do wydawania, a kobiety mają więcej wydatków o chłopów :D. Ale
> nie narzekam - NIGDY NIE OPUSZCZĘ MOJEJ  MATKI - OJCZYZNY - P O L S K

Coś Ty! Do Wrocka tylko tyle, żeby pooglądać zabytki ;-). Nie ruszę
się z Łazarza!!! :)

Antenka

Data: 2009-09-12 23:55:31
Autor: jadrys

Antenka pisze:

[...]

To jest bardzo dobre postanowienie.. Jak ja teraz żałuje że się wyprowadziłem z grodu Przemysława.

Data: 2009-09-12 23:37:40
Autor: raff
Czy ktos kogos na sile trzyma w Eurojudeopolonii?
Ja też jestem? Dziękuję. No ja nie zdążyłam tyle odłożyć, bo mam lekką
rączkę do wydawania, a kobiety mają więcej wydatków o chłopów :D. Ale

No nie wiem. Cacuszka na kolach wiele kosztują. A i paliwo tanie nie jest.

R.

Data: 2009-09-13 09:50:37
Autor: CYC

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:2ba5e63a-1896-4d0d-a18c-

[...]

Tak , tez jestes , oczywiscie . To , ze mamy odmienne opinie i oceny zdarzen niczego nie dowodzi . Nie naleze do tych , ktorzy wyganiaja z kraju swoich przeciwnikow politycnych , czy ogolniej rzecz borac ideowych , jak niejaki Aron . Polska jednomyslna to Polska bolszewicka .
Piszesz , ze nie zdarzylas odlozyc . No coz pewnie przyjdzie na to czas . Jak sie sprezysz , zalozysz dobrze funkcjonuajca firme , tak jak ja , kilkanascie lat ja skutecznie poprowadzisz , to pewnie tez bedziesz miala odpowiednie konto na starosc . Dzisiaj jestes jeszcze na tyle mloda , ze nie moze dziwic jego niesatysfakcjonujacy stan . Cel osiagniesz jesli wykarzesz wiecej dowagi i cierpliwosci , choc czas kryzysu  nie koniecznie sprzyja rozwojowi, co doswiadczylem na wlasnej skorze .

cyc

Data: 2009-09-12 23:14:23
Autor: raff
Aron pisze:
[...]

Przedtem pod Arona podszywal sie Cycu. Teraz nagle zjawil sie jakis nowy Aron.

Czy to Cycu jestes tak pojebany ze dyskutujesz sam ze soba ?

R.

Data: 2009-09-12 14:45:06
Autor: Antenka
Czy ktos kogos na sile trzyma w Eurojudeopolonii?
Czy to Cycu jestes tak pojebany ze dyskutujesz sam ze soba ?

Raffik toż to Tzvel jest! Zejdź na ziemię :D

Antenka

Data: 2009-09-12 23:46:03
Autor: raff
Antenka pisze:
Czy to Cycu jestes tak pojebany ze dyskutujesz sam ze soba ?

Raffik toż to Tzvel jest! Zejdź na ziemię :D

Antenka

To jest Cyc, tylko jak on te kropki opanowal to ja nie wiem.

R.

Data: 2009-09-12 15:10:09
Autor: Antenka
Czy ktos kogos na sile trzyma w Eurojudeopolonii?
To jest Cyc, tylko jak on te kropki opanowal to ja nie wiem.

A co było z tymi kropkami? Nie kończył zdania kropką? :D Eeee to jest
taka bieroneczka w kropki :)

Antenka

Data: 2009-09-13 00:26:45
Autor: Piotr
Dnia Sat, 12 Sep 2009 23:46:03 +0200, raff napisał(a):

To jest Cyc, tylko jak on te kropki opanowal to ja nie wiem.

Cyc - cyc, też już mniej kropkuje. Albo nam cyca podmienili, co nie
jest całkiem niemożliwe, albo się podciągnął na bezrobociu.
Piotr

Czy ktos kogos na sile trzyma w Eurojudeopolonii?